Tko-tko je Little Who Who? Sladak 'app' za klince kojega je napravio Foofoo!

Tko-tko je Little Who Who? Sladak ‘app’ za klince kojega je napravio Foofoo!

Bajke će uvijek biti bajke, ali današnji i budući klinci imaju priliku konzumirati ih na drugačiji način no što smo to možda mi činili. Jedan od takvih primjera je i ljupka interaktivna aplikacija za iPad, Little Who Who, domaćih autora koji su se okupili oko entuzijastične animacijske i dizajnerske tvrtke Foofoo. Little Who Who ili Mali Tko Tko lansiran je prije nekoliko dana kao aplikacija za lakše uspavljivanje djece, u dobi između tri i osam godina.

who1

Bajke će uvijek biti bajke, ali današnji i budući klinci imaju priliku konzumirati ih na drugačiji način no što smo to možda mi činili. Jedan od takvih primjera je i ljupka interaktivna aplikacija za iPad, Little Who Who, domaćih autora koji su se okupili oko entuzijastične animacijske i dizajnerske tvrtke Foofoo. Little Who Who ili Mali Tko Tko lansiran je  prije nekoliko dana kao aplikacija za lakše uspavljivanje djece, u dobi između tri i osam godina.

Riječ je o originalnoj priči napisanoj u rimi, u kojoj je glavni akter sova zvana Who Who, koja najavljuje da je vrijeme za spavanje svojim šumskim prijateljima. Aplikacija je u isto vrijeme zabavna i edukativna, ali i umirujuća, kako bi dijete što lakše zaspalo. Svaka je scena u interaktivnoj “slikovnici” divno ilustrirana animiranim šumskim bićima, s kojima se može stupiti u interakciju. Istovremeno, aplikacija nudi i igru memorije s 20 različitih likova.

[youtube]http://youtu.be/_ySvtcF-iWE[/youtube]

U Foofoo timu nalaze se animator i direktor Vjekoslav Živković, producentica Miljana Dragičević, animatorica Marija Ivšić, koloristica Ingrid Neuhold, spisateljica Ivana Schmit, 25fps direktor Denis Alenti, animator Darko Tomičić, kompozitor Maro Market, dok je glas Who Whou dala Elisabeth Blumenthal. Denis nam je objasnio kako se tim povezao kroz ranije animacijske i reklamne projekte, a na ideju o Foofoo interaktivnim pričama za djecu došli su sasvim slučajno.

Vjekoslav, Ingrid, Marija i Darko su iz klasičnog animacijskog miljea, Minja i ja smo iz video produkcijskog svijeta a Ivana je napisala fantastične stihove na engleskom. Maro je napravio odličnu glazbu a Elisabeth posudila svoj glas i mjesec i pol kasnije imali smo gotovu aplikaciju.

Traže se pisci!

Little Who Who je prvi projekt tima, a već razvijaju nekoliko novih. Sljedeća na redu je priča o malom mačiću imena Chori, a riječ je o ambicioznijom projektu zbog nelinearne priče u kojoj će korisnik moći odabrati vlastitu putanju i svaki put istu priču doživjeti na drugi način. Odmah nakon toga slijedi priča o gradskom medvjedu izgubljenom u šumi i djevojčici Danki koja će mu pomoći da se vrati kući. Kreatori se nadaju da će napraviti i koju igru za najmlađe. No, naišli su na problem – kontakt sa spisateljima.

who3
Little Who Who interaktivna je slikovnica, u sklopu koje se nalazi i 20 ‘memory’ igara.

Muku mučimo s pisanom riječi jer kao ‘no-budget’ startup nemamo pristup profesionalnim spisateljima i spisateljicama. Na sreću, draga prijateljica Ivana debitirala je s engleskim tekstom u rimi i to jako uspješno ali odbija pomisao da isto učini i na nekom od lokalnih jezika npr. Hrvatskom. Samim time, orijentirani smo na tržišta iz engleskog govornog područja. Žalimo zbog toga, ali spisatelji i spisateljice svih zemalja – slobodno nam se javite da objavimo lokalne verzije!

Priča će uvijek biti priča, bez obzira na način konzumacije

Današnji se roditelji susreću s različitim izazovima od onih s kojima su se susretali naši. Tu je i zatvorenost dijela njih prema korištenju tehnologije u mlađoj dobi, pa čak i pojedine negativne reakcije. No, Denis napominje da je priča u osnovi i dalje priča – bez obzira na to što interaktivni oblik prividno smanjuje potrebu za osobnom kreacijom kroz maštu, s druge strane nudi neke nove elemente kao što su glazba, pokret, rješavanje logičkih problema i drugo.

Pratimo rasprave o ‘problemu’ ravne površine tableta u usporedbi s didaktičkim igračkama i donekle su ispravne jer djeca moraju iskustveno naučiti trodimenzionalni svijet, što uz tablet i nije baš optimalno. No, većina zagovaratelja koji tvrde da su ‘tableti loši’ ne žele priznati da postojanje tableta ne poništava realne knjige i igračke. Sigurni smo da oba svijeta mogu uspješno supostojati i podupirati se. Kao što digitalna knjiga i internet nisu uništili tiskanu knjigu već upravo suprotno, podigli tiraže i čitanje, tako će se vjerojatno i ‘touch’ uređaji u nekom neočekivanom i pozitivnom smislu odraziti na realni svijet.

Već su u planu nove interaktivne aplikacije, a jedna o njih je priča o medvjedu i djevojčici Danki.
Već su u planu nove interaktivne aplikacije, a jedna o njih je priča o medvjedu i djevojčici Danki.

Za razliku od generacija rođenih prije interneta i touch spravica, djeci koji odrastu s tim su te pojave potpuno normalne i očekivane pa kod njih ne postoji otpor, nastavlja Denis.

Suviše je lako izjaviti da su to samo djeca koju treba zaštititi od ‘zlih novotarija’ i ne promisliti o razlozima ne postojanja otpora. Za razliku od ‘odraslih’ klinci ne sude o pojavama, svijet oko njih postoji, ni dobar ni loš, jednostavno je tu. Tako da mi, dok se ne dokaže suprotno, biramo njihovu stranu. Ni dobar ni loš, samo tablet.

Jedno je sigurno, tableti i slični uređaji su tu da ostanu i njihova popularnost samo će rasti zbog nevjerojatne jednostavnosti korištenja i lake dostupnosti znanja i zabave, zaključuje.

Poklanjamo dva Mala Tko Tkoa!

Little Who Who za sada je dostupan samo za iPad, a iduća nadogradnja donosi i verziju za iPhone. U planu su i lite verzije za oba uređaja, a Android korisnici će morati malo pričekati sa svojom inačicom.

No, za one koji imaju iPad nekoga koga će ova aplikacija oduševiti, Netokracija i Little Who Who poklanjaju dva koda za besplatno preuzimanje! Kako do njih? Lako – ostavite samo komentar ispod teksta, a prva dva komentatora dobit će kod putem e-maila. Ne zaboravite u sklopu komentara ostaviti i e-mail adresu na koju vam možemo poslati kod. 🙂 Sretno!

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na Netokraciji dopušteno je samo korisnicima koji ostave svoje ime i prezime te mail adresu i prihvate pravila ponašanja.

Pravila ponašanja

Na Netokraciji za vas stvaramo kvalitetan, autorski potpisan sadržaj i zaista se veselimo vašim kvalitetnim, kontruktivnim komentarima. Poštujmo stoga jedni druge prilikom komentiranja, kao i Zakon, držeći se sljedećih pravila ponašanja:

  • Ne budite 💩: Nema vrijeđanja, diskriminiranja, ni psovanja (osim ako nije osobni izričaj, ali onda neka psovka bude općenita, a ne usmjerena prema nekome). Također, upoznajte se sa stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima prije no što ostavite komentar.
  • Samo kvalitetna rasprava, manje trolanja: Ne morate se ni sa kim slagati, ali budite konstruktivni i doprinesite raspravi! Svako trolanje, flameanje, koliko god "plesalo" na granici, leti van.
  • Imenom i prezimenom, nismo Anonymous 👤: Autor sadržaja stoji iza svog sadržaja, stoga stojite i vi iza svog komentara. Koristimo ime i prezime te pravu email adresu.

Kako koristimo podatke koje ostavljate? Bacite oko na našu izjavu o privatnosti.

Sve ostale komentare ćemo s guštom spaliti, jer ne zaslužuju svoje mjesto na internetu.

Komentari

  1. glavahead

    glavahead

    24. 02. 2014. u 4:17 pm Odgovori

    Svaka čast ekipi na projektu…jedini “problem” s ovakvim aplikacijama je što su klincima perviše interesantne pa im je onda uspavljivanje zadnja stvar na pameti

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Prikaz

Native Teams u Hrvatskoj: Kako olakšavaju brigu o porezima, doprinosima i zapošljavanju u inozemstvu?

Native Teams, platforma za freelancere i digitalno plaćanje koju globalno koristi gotovo sto tisuća ljudi, u Hrvatsku je stigla prije dvije godine. Otkrivamo kako im je izgledalo širenje na regiju te što su u međuvremenu nova uveli.

Zabava i zanimljivosti

Hrvati napokon mogu glasati elektronski, i to zahvaljujući Samu Altmanu (i botovima)

Već niz godina naklapa se i navija za uvođenje elektronskog glasanja u Hrvatskoj. Ako nismo tijekom pandemije koronavirusa, kad ćemo, pitaju se mnogi. Ova superizborna godina, u kojoj nas čekaju parlamentarni, europski i predsjednički izbori jedina je još sila (ne)prilika koja bi mogla nagnati Državno izborno povjerenstvo da poduzmu mjere po tom pitanju.

Tvrtke i poslovanje

Znate li koristiti svoj “mozak izvan mozga”?

Proces u kojem naš mozak prati samog sebe i procjenjuje koliko mu dobro ide radimo svakodnevno, s više ili manje uspjeha. Riječ je o metakogniciji koja utječe na svaki aspekt našeg ponašanja - od definiranja životnih ciljeva i kako do njih doći do procjenjivanja vlastitih osjetila.

Što ste propustili

Digitalni marketing

Gen Z ima pažnju od 8 sekundi, kako ih zainteresirati?

Odrasli su uz internet i igre, važna im je održivost i transparentnost, zanima ih umjetna inteligencija, o ulaganju i financijama znaju više nego ijedna generacija te žele poruke skrojene samo za njih...

Tvrtke i poslovanje

Nagrađeni su najbolji domaći web trgovci – najbolji webshop Volim Ljuto

Ukupno 92 hrvatska web trgovca prijavili su se na šesto natjecanje eCommAwards powered by FAVI, a natjecali su se u šest kategorija: korisničkoj podršci, analitici, SEO optimizaciji, putovanju kupca, pravnoj usklađenosti i sadržaju.

Tvrtke i poslovanje

Otvorene prijave za Europsko natjecanje u društevnoj inovaciji: Glavna nagrada 75.000 eura

Nagrada promiče društvene inovacije koje pružaju rješenja za društvene izazove i potiču održivi i inkluzivni rast u Europi.

Tvrtke i poslovanje

Pomozite nam doznati tko su, kako rade i što muči hrvatske SaaS tvrtke

Netokracija i SaaStanak udružili su se u istraživanju kako bismo prvi put u Hrvatskoj dobili pregled domaćeg "Software as a Service" ekosustava.

Startupi

Tim MediBoost pobjednik je inovacijskog natjecanja AI4Health.Cro

U natjecanju je sudjelovalo 28 timova, od kojih je 10 ušlo u veliku završnicu te dobilo priliku natjecati se za prve tri nagrade, a pobjedu je odnio tim MediBoost.

Intervju

Moran Cerf: Vrijeme je da marketinška industrija uporabi alate koje su neuroznanstvenici stvorili!

Moran Cerf znanstvenik je koji je revidirao protokol lansiranja nuklearnog oružja, a na Danima komunikacija najavio je marketing budućnosti – marketing u našim snovima. I nije riječ o sanjarenju!