LINE, šašava japanska aplikacija za dopisivanje, uprihodila 338 milijuna dolara u 2013.

LINE, šašava japanska aplikacija za dopisivanje, uprihodila 338 milijuna dolara u 2013.

Pomalo luckasta japanska aplikacija za dopisivanje LINE, koju smo nedavno predstavljali, unatoč činjenici što je besplatna, tijekom 2013. godine imala je prihod od 338 milijuna dolara (120 milijuna samo u zadnjem kvartalu). Riječ je prihodu od usluga koje se mogu kupovati unutar aplikacije, kao što su sličice, igre i druge pogodnosti.

Kupovina unutar aplikacije, kao što su sličice i igre, glavni su izvori prihoda ove besplatne aplikacije.
Kupovina unutar aplikacije, kao što su sličice i igre, glavni su izvori prihoda ove besplatne aplikacije.

Pomalo luckasta japanska aplikacija za dopisivanje LINE, koju smo nedavno predstavljali, unatoč činjenici što je besplatna, tijekom 2013. godine imala je prihod od 338 milijuna dolara (120 milijuna samo u zadnjem kvartalu). Riječ je prihodu od usluga koje se mogu kupovati unutar aplikacije, kao što su sličice, igre i druge pogodnosti.

Prema tim rezultatima, četvrti je kvartal 20 posto plodniji od prethodnoga, a bilježi se porast u prihodima od 450 posto spram istog razdoblja godine prije. Line Corporation, koja uključuje druge poslove kao što su Line Plus Corporation, Line Business Partners Corporation i DataHotel Co., imala je prihod od 510 milijuna dolara u 2013. Kako bi pokazao da je riječ o impresivnim brojkama, The Next Web ih je usporedio s Twitterom, koji je otkrio kako je u posljednjem kvartalu imao prihod od 242,7 milijuna dolara.

Line zarada

Line ima 340 milijuna registriranih korisnika diljem svijeta, a povećanje se bilježi u Indiji, Meksiku, Venezueli i drugim južnoameričkim zemljama. U studenom je prešao brojku od 300 milijuna korisnika, dok je samo u siječnju prošle godine imao 100 milijuna (iako ne otkriva broj aktivnih korisnika, samo registriranih). Lineov tim smatra da su za uspjeh zaslužne sličice (stickers), jer su u Meksiku veliki hit bile serije s popularnim nogometašima, a u Indiji one posvećene festivalu Diwali. Dakle, bila je potrebna uska lokalizacija kako bi proizvod bio uspješan.

No, naljepnice su samo dobar ulazak na neko tržište – 60% prihoda čine kupovine unutar igara, koje su sastavni dio Linea. Naljepnice čine 20% prihoda, a ostatak plaćanje za status službenog profila te sponzorirane sličice. No, kao što ne otkriva broj aktivnih korisnika, tako ne otkriva ni kolika je točno zarada, odnosno, koji su gubitci, nego samo prihod. Prema uloženom trudu, posebice za lokalizaciju sadržaja, može se zaključiti da su ulaganja itekako velika.

Komentari

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startupi i poslovanje

Saša Fišter platformom Sliceer planira dobiti gem, set i meč digitalizacije teniskih klubova

Aplikacija za digitaliziranje teniskih klubova i gemifikaciju igranja tenisa Sliceer danas ima više od 1400 aktivnih korisnika koji putem nje organiziranju mečeve i turnire.

Tehnologija

Kako otvoriti webshop? Važan korak je odabir platforme – što nudi WooCommerce?

Došla je pandemija i odjednom vam je pokretanje web trgovine postalo glavni prioritet? Važna odluka koja vas čeka je odabir platforme na temelju koje ćete napraviti svoje eCommerce carstvo. U moru alata čudnih imena, jedan iskače više od drugih - WooCommerce.

Intervju

Tko posreduje između vašeg mobitela i banke kada plaćate Apple Payem?

Dok prislanjate mobitel na POS terminal vjerojatno ne razmišljate o tome koliko se procesa odvija u pozadini kako bi vaš novac kroz mobitel otišao s računa, zar ne?

Što ste propustili

Intervju

Zašto smo angažirali virtualnog asistenta, iako to nismo planirali?

Krajem 2019. tražili smo novu osobu koja će se pridružiti našem timu, a koja će biti zadužena za administraciju. Kako smo manja tvrtka, nismo imali potrebu za zapošljavanjem takve osobe na puno radno vrijeme, stoga smo se nadali da ćemo naći nekoga tko bi bio voljan raditi pola radnog vremena.

Društvene mreže

Treći svjetski rat borit će se… influencer marketingom (pa i u Hrvatskoj)

Dok se pitamo koliko će eskalirati #blacklivesmatter prosvjedi u SAD-u, jedno je sigurno: Influenceri koje prate Millenials i Gen Z bit će oružje propagande svih uključenih strana!

Startupi i poslovanje

Što vas “venture building” model može naučiti o razvoju digitalnih proizvoda i startupa?

Poslovni modeli stalno se razvijaju i nadograđuju, a sada još više kada postoji snažna motivacija kao što je rješavanje krize. Venture building u ovim vremenima donosi nove prilike za inoviranje i razvoj poslovnih ideja da li od strane individualnih poduzetnika ili korporacija.

Karijere

Good Game Adria kreće u rujnu: Prva regionalna B2B esport liga prilagođena radu od doma (s humanitarnim karakterom)

Good Game nakon investicije kreće u širenje i pokretanje prve regionalne B2B esport lige, a koja će biti prilagođena radu od doma. Više o jedinom sportu koji je preživio vrijeme izolacije i kako gamingom oživjeti team buildinge razgovarali smo s osnivačem - Nikolom Stolnikom.

Startupi i poslovanje

Jesu li “koronabotovi” probudili uspavano tržište digitalnih asistenata?

U pratnji digitalizacije preko noći i neke tehnologije su doživjele svoj zlatni trenutak - poput chatbotova. Očito smo morali proći izolaciju da bismo cijenili automatizaciju. Kako se u kratko vrijeme realizirao prvi koronabot, otkrili su mi oni koji su ga i napravili, Combis i Erato.

Startupi i poslovanje

Wolt, Infobip i KEKSPay otkrili što ih je kaos oko COVID-19 naučio o CX-u

S obzirom na nove okolnosti rada i života koje je donijela pandemija, osluškivanje tržišta brendovima je postalo bitnije nego ikad. Oni koji su pomno pratili promjene snašli su se nešto bolje, ali nitko nije bio imun na izazove. Uz domaće i strane stručnjake na Digitalnom doručku prošli smo najvažnije aspekte korisničkog iskustva u neizvjesnim vremenima ne bi li spremnije dočekali mjesece pred nama.