Kander kao Tinder za ocjene vaših fotografija

Još jedna igračka za ljubitelje ‘svajpanja’: Kander kao Tinder za ocjene vaših fotografija

Ako ste ljubitelj brzinskog pregledavanja nečijih fotografija, želite ih ocijeniti i pritom barem kratko izreći koliko su vam se svidjele, imat ćete novu mogućnost u slučaju da ste korisnik jednoga od Appleovih mobilnih uređaja. Mala i za sada ne previše poznata skupina iz Los Angelesa predstavila je Kander, aplikaciju za iOS, koja bi se ukratko mogla opisati kao Tinder za blic-ocjenjivanje onoga što ste snimili i objavili.

Kander

S naglaskom na opcije kakve već postoje i popularizirane su na Tinderu, služeći se sličnim principom ‘svajpanja’, korisnici uređaja s iOS-om ubuduće će se moći poigrati s novom sličnom aplikacijom. Ime joj je Kander, a služi za objavljivanje fotografija o bilo čemu i ocjenjivanje koliko vam se nešto što je netko objavio svidjelo. Ili koliko vam se nije svidjelo, ako ćemo gledati negativno.

Dok je Tinder u svojoj osnovnoj verziji alat za spajanje ljudi, Kanderu je u prvom planu izražavanje stava o nekoj fotografiji. U predstavljanju aplikacije na TechCrunchu, Anthony Alcazar, prvi čovjek startupa koji stoji iza Kandera, otkrio je da je od izražavanja stava sve i krenulo, u trenutku kada ga je tadašnja djevojka pitala za savjet koju bi haljinu trebala odjenuti, što mu je bila polazna točka za misao – “Hej, zašto ne bih sličnu mogućnost za rješavanje dvojbi omogućio većem broju ljudi?”.

Alcazar se morao suočiti s nezadovoljstvom zbog svoje preporuke, a s Kanderom bi stvari mogle ići elegantnije. Ipak nema opasnosti da se netko izravno izdere na vas ili da vam odvali šamar jer mu/joj se nije svidio vaš savjet. Kao što je slučaj i s Tinderom, i na ovoj se aplikaciji ‘svajpa’. Pomicanje fotografije prstom ulijevo ili udesno služi za ocjenjivanje onoga što vidite, sa ‘svajpom’ udesno za pozitivnu, a ulijevo za negativnu ocjenu. Pored toga, možete dodati i svoj stav o onome što ste vidjeli.

Nova aplikacija sa sobom donosi i mogućnost spajanja dvije fotografije s dva različita detalja ili motiva u jednom ‘postu’, s prilikom da ‘svajpom’ ulijevo ili udesno odaberete detalj ili motiv koji vam se više sviđa. Lijevo, primjerice, vidite plavu, a desno crvenu košulju, ne znate što bi bilo bolje – pa date ljudima da procijene i komentiraju, s ponuđene obje opcije na njihovu zaslonu.

Anonimnost s ograničenim vijekom trajanja

Kander

Ocjene su anonimne, a trajanje izjašnjavanja ‘svajpanjem’ možete odrediti sami. Najkraća opcija je pet minuta, a najduža 24 sata. Komentari su također anonimni dok ljudi glasuju, ali nakon toga se “otključavaju” i sve postaje vidljivo – što povećava opasnost da se na nekoga možete izvikati ili napraviti nešto gore, u slučaju da bezobraznog pratitelja na Kanderu poznate i osobno.

Ako ste stidljivi i ne želite da svi vide sve, glasovanje na novoj aplikaciji ne mora biti otvoreno svima koji je imaju. Da biste ograničili ocjenjivački sud, možete u njega uvrstiti samo svoje pratitelje.

Za razvoj Kandera trebala je i mala pomoć izvana. Alcazar je otkrio da nije imao nikakvog iskustva s tehnologijom i razvojem aplikacija, a slično je bilo i sa skupinom ljudi koju je okupio oko sebe, pa je kao savjetnika angažirao Michaela Bryzeka, suosnivača Gilta, koji je počeo kao startup za prodaju ženske odjeće i potrepština na ‘webu’ i postupno je širio svoju prodajnu ponudu za korisnike u SAD-u. Po Alcazarovim riječima, Bryzek je imao važnu ulogu u pretvaranju ideje u stvarnost.

Kander je besplatan za preuzimanje i za sada je bez reklama, dok ekipa koja stoji iza aplikacije ne odabere koji su najbolji načini da ga učine isplativim.

Ako vam se ideja svidjela, mogli biste probati je li nešto novo prava stvar za vas, osim ako vas nije strah negativnih posljedica zbog pretjeranog ‘svajpanja’.

Pravila ponašanja

Na Netokraciji za vas stvaramo kvalitetan, autorski potpisan sadržaj i zaista se veselimo vašim kvalitetnim, kontruktivnim komentarima. Poštujmo stoga jedni druge prilikom komentiranja držeći se sljedećih pravila ponašanja:

  • Ne budite 💩: Nema vrijeđanja, diskriminiranja, ni psovanja (osim ako nije osobni izričaj, ali onda neka psovka bude općenita, a ne usmjerena prema nekome)
  • Samo kvalitetna rasprava, manje trolanja: Ne morate se ni sa kim slagati, ali budite konstruktivni i doprinesite raspravi! Svako trolanje, flameanje, koliko god "plesalo" na granici, leti van.
  • Imenom i prezimenom, nismo Anonymous 👤: Autor sadržaja stoji iza svog sadržaja, stoga stojite i vi iza svog komentara. Koristimo ime i prezime (Hrvoje Lončar) ili barem ime i inicijala (Hrvoje L.) te pravu email adresu. Kako koristimo podatke koje tamo ostavljate? Bacite oko na našu izjavu o privatnosti.

Sve ostale komentare ćemo s guštom spaliti, jer ne zaslužuju svoje mjesto na internetu.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Digitalni marketing

Gdje griješimo u zapošljavanju generacije Z?

Zbog toga što je odrasla u posve novim okolnostima modernog društva, kao i u mnogo slučajeva dosad - stariji naraštaji sve slabije razumiju novu generaciju. Kako pristupiti "genzijevcima"?

Digitalni mediji

Influenceri i marketing imaju problema. Možemo li ih riješiti “otkazivanjem” Maje Šuput?

Profesionalno i etički dvojbeni sponzorski angažmani, korištenje djeteta za promociju brendova, skupljanje lajkova na najintimnijim životnim situacijama, licemjerje i umiveni aktivizam - samo su neki od grijeha domaćih influencera. Kako i zašto je jednoj angažiranoj ekipi prekipjelo baš na kampanji poznate pjevačice?

Sponzorirano

Što developeri žele? Dobru plaću i organizirani posao. Što ne žele? Više team buildinga.

Zanimljivo, sve ono što oglasi za posao i regruteri stavljaju u vrh kao povlastice kojima žele privući developere - team building, Play Station i slično - developerima zapravo uopće nije bitno, ističe se u komentarima na rezultate istraživanja "Što developeri žele" zagrebačke tech tvrtke Leapbit.

Što ste propustili

Istraživanje

Za povećanu online kupnju u 2021. najviše su zaslužni – pripadnici “Boomer” generacije!

Mogli smo očekivati kako će online kupnja rasti, ali koja kategorija proizvoda bilježi najveću kupnju, kolika je prosječna vrijednost kupnje i koje generacije dominiraju u online shoppingu?

Startupi i poslovanje

Što lokalizaciju igara čini uspješnom? Ekipa iz Nanobita podijelila je svoja iskustva s nama

Prilagodba casual igara za drugo tržište na prvi pogled možda djeluje banalno, ali riječ je o multidisciplinarnom procesu o kojem uvelike ovisi koliko će igra biti uspješna bez obzira izašla ona u Čileu, Rusiji ili Australiji.

Startupi i poslovanje

Microsoft preuzima Activision Blizzard za 68,7 milijardi dolara!

Svjetski tech gigant preuzeo je svjetskog gaming giganta. Što slijedi?

Startupi i poslovanje

Evo kako Tacta u Belgiji dokazuje da IT projekti u javnom sektoru ne moraju biti spori i dosadni

Nomen est omen, kaže dobro poznata latinska poslovica. A znate li što znači ime Tacta? The Art of Complexity Taming, a označava upravo ono što Tacta tim s užitkom radi – rješava operativne kompleksnosti klijenata i čini njihov posao učinkovitim i lakšim. A to im polazi za rukom čak i kada su u pitanju klijenti iz javnog sektora!

Digitalni marketing

Je li Google Analytics ilegalan? Jest, ako se pogrešno implementira!

Je li korištenje Google Analyticsa (i svih drugih digitalnih servisa koji podatke spremaju u SAD) preko noći postalo ilegalno objašnjavaju stručnjak za digitalnu analitiku Robert Petković i pravnica Ana Bačić.

Društvene mreže

Napokon sam našao jednu, brzu aplikaciju za sve privatne poruke, od WhatsAppa do Slacka – TEXTS!

"Texts" Amerima znači "SMS" odnosno "poruka" što je - koliko god nepraktično - odlično ime za aplikaciju koja vam daje jedno sučelje za privatne poruke na iMessages, WhatsAppu, Telegramu, Signalu, Messengeru, ali i Instagram, LinkedIn, Twitter, Slack i Discord DM-ovima.