itSoft pruža rješenje za brži dolazak do IT infrastrukture

Hrvatski itSoft s 1,3 milijun kuna vrijednim projektom automatizira dolazak do IT infrastrukture

Hrvatska tvrtka itSoft, koja se bavi rješenjima za što veću sigurnost podataka i informacijskih sustava, privela je kraju glavni dio posla u razvoju projekta "Automatizacija procesa provizioniranja i naplate IT infrastrukture". Projekt će olakšati život klijentima s kojima itSoft surađuje, otvarajući im vrata da do željene infrastrukture stignu puno brže nego do sada.

Krešo Troha_itSoft
Krešo Troha, član Uprave tvrtke itSoft

Umjesto da se tvrtke kojima je potrebna IT infrastruktura muče u dolasku do onoga što žele, pri ruci je novi izlaz iz zamršenog labirinta. Pomoć dolazi s projektom kojim se bavila tvrtka itSoft, specijalizirana za sigurnosna rješenja za zaštitu podataka i informacijskih sustava. Na posao su se bacili u ljeto prošle godine, sredinom srpnja, a rezultat je dovršetak projekta “Automatizacija procesa provizioniranja i naplate IT infrastrukture” koji će ubrzati do sada ne toliko žurni postupak.

Zasebni portal i brza reakcija

Za sada u probnoj fazi i sa suradnjom s odabranom skupinom korisnika koji se već služe itSoftovim uslugama, projekt će se osloniti na zasebni portal putem kojega će se moći obaviti prijava i brzo doći do pristupnih podataka potrebnih za početak korištenja željene IT infrastrukture. Po najavama iz itSofta, plan je da portal za prijavu bude predstavljen širem krugu korisnika usporedno s novim brendom, čije će ime itSoft objaviti do kraja godine.

Prijava neće biti kompliciranija nego je slučaj kod bilo kojega drugog plaćanja karticom ili virmanom. Zainteresirani korisnik će putem portala trebati odabrati informatičke resurse kakve traži i unijeti vlastite podatke, a nakon autorizacije kartičnog plaćanja ili ručnog odobrenja itSoftova zaposlenika koji će se za to biti zadužen, korisnik će vrlo brzo primiti podatke za pristup. Dosadašnje testiranje pokazalo je da je srednje vrijeme isporuke servisa kraće od tri minute nakon što se obavi potvrda plaćanja.

Po riječima Kreše Trohe, člana Uprave itSofta, projektom su se počeli baviti upravo s idejom da postupak prijave i isporuke bude što jednostavniji. Cjelokupni posao u pravilu traje dva do tri dana, a s novim rješenjem to će ići puno brže, s prolaskom svih koraka za pet do 10 minuta.

Za početak, itSoft će sa svojim novim rješenjem biti pri ruci poslovnim korisnicima u Hrvatskoj, a početkom iduće godine planira se širenje priče, s probojem prema globalnim korisnicima.

Pomoć iz europskih fondova

Hrvatska se tvrtka u razvoju projekta nije oslonila samo na vlastite resurse, već se poslužila i sredstvima koje pruža Europska unija. Oslanjajući se na strukturne fondove i Kohezijski fond EU-a u programima za razdoblje od 2007. do 2013. godine, itSoft je došao do 740.712 od ukupno 1,370.160 kuna koliko im je trebalo za ovaj projekt.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Kako sam od osobe koja regrutira programere sama postala programerka?

Prije otprilike godinu dana intenzivno sam guglala “kako postati (samouki) developer”. Danas sam u situaciji da sama pišem o tome. Iako je svačije iskustvo drugačije, nadam se da će ono što sam putem naučila biti korisno i inspirativno svima koji koketiraju s programiranjem i razmišljaju o karijeri u IT-u.

Mobilno

Kako je Njuškalo uz pomoć foto-prepoznavanja za 70% ubrzao predaju oglasa u mobilnoj aplikaciji

Foto-prepoznavanje predmeta u samom je vrhu svjetskih trendova i primjene umjetne inteligencije, a mi smo odlučili upravo tu tehnologiju uvrstiti u Njuškalovu aplikaciju prilikom predavanja oglasa. Kako je proces izgledao u praksi, na koje smo izazove naišli i što su planovi za budućnost, otkrivamo.

Intervju

Što korisnici žele i očekuju od vaših proizvoda i usluga zna podatkovna znanstvenica

Iako je njezin karijerni put krenuo u smjeru računovodstva i financija, Maja Copak Smolčić vrlo je brzo shvatila kako ju više zanima statistika i analiza podataka. Bila je spremna na novi početak i učenje programiranja i novih vještina. Danas u A1 vodi odjel zadužen za poslovnu analitiku i data science.

Što ste propustili

Kultura 2.0

Ne smijemo dozvoliti da nam se djeca pogube u virtualnoj stvarnosti igara

Prije nekoliko godina dala sam intervju za Netokraciju na temu virtualne (VR) i proširene stvarnosti (AR). Koju sam tada vrlo naivno zagovarala. Sad ju više ne zagovaram. Dapače, povlačim se iz profesionalnog djelovanja u polju digitalnih medija i filma. Ali prije nego se povučem, želim opozvati svoje previše olako dane osvrte.

Intervju

Good Game Nikole Stolnika osigurao 2,2 milijuna kuna, među investitorima Sacha Dragić, Ivan Klarić i Bruno Kovačić

Esport organizacija Good Game nedavno je osigurala svoju prvu veliku investiciju od 300 tisuća eura, na krilima grupe investitora koja uključuje Ivana Klarića, Brunu Kovačića i Sachu Dragića.

Gaming

Od Google Stadije do Apple Arcadea: Provjerili smo (nama) najvažnije gaming događaje 2019.

U novoj gaming epizodi Netokracija Podcasta prisjećamo se bitnih prošlogodišnjih vijesti iz najveće zabavne industrije, a o već tekućoj 2020. komentiramo poznate najave i naslove koje željno iščekujemo.

Tehnologija

Kako sam od osobe koja regrutira programere sama postala programerka?

Prije otprilike godinu dana intenzivno sam guglala “kako postati (samouki) developer”. Danas sam u situaciji da sama pišem o tome. Iako je svačije iskustvo drugačije, nadam se da će ono što sam putem naučila biti korisno i inspirativno svima koji koketiraju s programiranjem i razmišljaju o karijeri u IT-u.

Startupi i poslovanje

Christina Calje, od direktorske pozicije u Goldman Sachsu do vlastitog AI startupa

Prije nešto više od četiri godine, Christina je iz financijske posve prešla u tehnološku industriju. Danas kao osnivačica startupa Autheos, koji uz pomoć AI optimizira video kampanje, sudjeluje i u projektima za definiranje pravnih okvira odgovornosti AI sustava, a upravo ju je to, kao vrsnu stručnjakinju i uspješnu ženu dovelo na LEAP Women konferenciju nakon koje sam s njom pričala o AI-u, marketinškim strategijama, društvenim mrežama, GDPR-u i video trendovima.

Društvene mreže

Filip Zavadlav: Kako je ubojica podrškom na online mrežama postao simbol borbe za pravdu?

Uspoređuju ga s Jokerom i Punisherom, prozivaju ga herojem, a ne ubojicom. Priča o Filipu Zavadlavi, 25-godišnjaku koji je počinio trostruko ubojstvo u Splitu, puni sve medije već nekoliko dana. Ali i društvene mreže.