GoHome nekretnine ćete uskoro pretraživati uz karte i slike

GoHome nekretnine ćete uskoro pretraživati uz karte i slike

GoHome, hrvatska tražilica za nekretnine koja se proširila na susjedna tržišta, ovih će dana predstaviti integraciju pretraživanja na virtualne karte i prikaz slika za tražene nekretnine. Na karti ćete moći mišem odrediti područje koje želite pretražiti, ali i vidjeti točne lokacije određenih nekretnina. Novi GoHome će biti mnogo bolje integriran s društvenom mrežom za nekretnine BeepHome, čime će tvrtka zaokružiti svoju ponudu internetskih servisa. Što sve nude slike i karte na GoHomeu i jesu li zaista korisne?

GoHome, hrvatska tražilica za nekretnine koja se proširila na susjedna tržišta, ovih će dana predstaviti integraciju pretraživanja na virtualne karte i prikaz slika za tražene nekretnine.

Na karti ćete moći mišem odrediti područje koje želite pretražiti, ali i vidjeti točne lokacije određenih nekretnina. Novi GoHome će biti mnogo bolje integriran s društvenom mrežom za nekretnine BeepHome, čime će tvrtka zaokružiti svoju ponudu internetskih servisa.

Iako GoHome okuplja oglase za nekretnine s raznih web stranica poput Njuškala, Centar Nekretnina ili Oglasnika, i dalje s njima konkurira za pažnju korisnika. Jedini način da postane početna web stranica novim korisnicima jest olakšavanje pretraga za nekretninama.

GoHomeov dizajn je i dalje minimalističan, ali oku mnogo ugodniji.

To će pokušati učiniti novim mogućnostima za koja ne samo da očekuju da će olakšati traženje stana ili kuće, već i potaknuti korisnike da češće dođu na GoHome. Dizajn novog GoHomeova i BeepHomeova (koji se trenutno razvija) odradili su Blagonić Brothers.

Investicija odnosno soft loan od 2.6 milijuna kuna koju je GoHome dobio u travnju od Bicra sigurno im je olakšala razvoj, ali jesu li novi alati zaista korisni?

Gdje te zanima nekretnina? Sitnica.

Najzanimljivija nova mogućnost GoHomea bit će integracija karata u pretraživanja. Nekretnine koje vam se pojave u rezultatima moći ćete pregledati u karti koja će vam bolje prikazati lokaciju i udaljenost.

Nekretnine na kartama ćete moći pretraživati mišem.

Umjesto klikanja po rezultatima mišem ćete prelaziti preko oznaka nekretnina i klikom označavati vama najzanimljivije. GoHome će te nekretnine dodati u BeepHome i omogućiti njihovo stalno praćenje. Ukoliko tražite stan, možete dodati zanimljive ponude u BeepHome i onda pratiti stanje tržišta i bolje procijeniti kada reagirati i kupiti.

GoHomeove karte imaju i jednu izuzetno moćnu mogućnost koja je daleko više od pukog prikaza nekretnina na kartama. Nakon što pretražite Zagreb, Rijeku ili Osijek za zemljište, možete mišem označiti područje na kojemu vas tanekretnina zanima.

Slike nekretnina za bolji dojam

Značajan broj GoHomeovih korisnika prosuđivati će nekretnine po njihovom izgledu i u tome će im sigurno pomoći integracija slika. Oglasnici nisu bez razloga dodavali slike u tisak i internetska izdanja, niti su Foto nekretnine tek bezazleni oglasnik. Slike olakšavaju pretraživanje, a posebice u slučaju primjerice nekretnina poput kuća kod kojih nas zanima kako izgledaju.

Slike na pretraživanjima prikazivati će se za većinu nekretnina.

Slike se indeksiraju automatski iz pretraživanja. S obzirom na sve veći broj oglasa za nekretnine sadrži slike, većinu traženih rezultata moći ćete vidjeti na GoHomeovim kartama. GoHome procjenjuje kako preko 70 posto nekretnina koja im se prikazuju u rezultatima ima slike koje će prikazivati.

Personalizirane poruke za bolje rezultate

Uz slike i karte, korisnicima će se u novoj verziji GoHome ovisno o njihovim pretraživanjima prikazivati i personalizirane poruke i savjeti. Poruke će ovisno primjerice predlagati slične pretrage s više rezultata ili nove rezultate za vaše prošle poruke.

Obavijesti služe za savjete, ali i obavijesti o novim mogućnostima.

Sve poruke će biti jasno vidljive na vrhu tražilice i korisnicima će dati povjerenje u GoHome koji se ovim malim, ali zgodnim dodacima više trudi oko svojih korisnika. Osim savjeta, postavljanje poruka na trajnu i predvidljivu poziciju olakšati će promociju novih mogućnosti poput slika ili karata.

BeepHome, GoHomeova društvena mreža za nekretnine, integrirana je u sve pore nove verzije tražilice. Uz nekretnine će vas dočekati gumbić “Beep me”, kojim nekretninu ili pretraživanje dodajete u BeepHome gdje ga možete i pratiti. Novosti o beepanim nekretninama i novostima odsad će se prikazivati u desnom gornjem rubu GoHomeova, potičući korisnike da koriste BeepHome.

GoHome će unutar tjedan dana predstaviti novu web stranicu i integraciju slika, a nekoliko dana nakon toga predstavit će i najzanimljiviji novitet s kojim se možemo poigrati – karte. Noviteti će se istovremeno prikazati na svim tržištima gdje je GoHome prisutan. Kako vam izgledaju novi alati?

Komentari

  1. Damir 2

    Damir 2

    29. 11. 2010. u 12:54 pm Odgovori

    ključno je pitanje da li će gohome i dalje biti servis i veza između drugih portala za nekretnine i kupaca, ili će se pokušati izboriti za direktan pristup do kupaca zaobilazeći portale.

    Ako zaobiđe portale izgubit će klijente portale a dobiti direktne oglašivače (ne znam kakvo je stanje sada u recesiji ali čuo sam da su i portali i agencije u problemima). Također ako se obrati direktno kupcima izgubit će toliku posjećenost jer će izgubiti i veliki zbirni broj nekretnina koje dobiva sa portala (mada sam čuo da je dosta toga duplicirano, tj da portali imaju iste nekretnine u ponudi).

    Ako zadrži status veze između portala i kupaca biti će limitiran podacima koje dobiva od njih. Teško je biti inovativniji od izvora od kojih dobivaš podatke, a koliko ja vidim naši real estate portali nisu nešto naročito inovativni. Po pitanju ovog prikaza na karti, takav prikaz nije se posrećio Centru nekretnina niti mu je donio prednost. Osobno mislim da je to ok ali ne vidim neku prednost jer hrpe portala vani imaju isto, dok vodeći stavljaju fokus na druge stvari.

    Inače pratim Internet dosta jer me to jako zanima 🙂

  2. hbujas

    hbujas

    29. 11. 2010. u 1:03 pm Odgovori

    GoHome je uvijek bio i ostat će servis – tražilica kao Google….no nemamo namjeru ostati i tapkati na istom mjestu dok se svijet oko nas mjenja 200 na sat. Google ima mape, slike…zašto ne bi i mi? I to prilagođeno našim korisnicima, ljudima koji žele brzu informaciju ( žele kupiti ili unajmiti nekretninu ) o nekretninama na jednom mjestu, te dalje klikom na ono što ih dolaze idu na web stranicu sa više informacija – portali,oglasnici ( naši partneri u svim zemljama gdje jesmo – HR,SLO,IT,CZ,SVK i SRB ) i svi ostali…

    Naš sustav pretrage preko mapa je drugačiji od ostalih dosad viđenih, predlažem Damire da se strpiš, pa češ vidjeti…mali hint: kod nas označiš prostor – npr. od Čakovca do Štrigove, napišeš što trebaš npr. vikendicu i dobit češ izlistaj svih nekretnina + posebno određene nekretnine i na karti ukoliko je točna adresa.

    Naš model je oduvijek bio i ostao tražilica nekretnina koja olakšava dolazak do svih dodatnih informacija ( kontakt, više slika, opisa, cijena…) koji se nalaze na portalima, oglasnicima itd…

  3. Dražen

    Dražen

    29. 11. 2010. u 3:30 pm Odgovori

    @Damir GoHome je tražilica i kao što je Hrvoje rekao to ćemo i ostati. Ne razmišljamo u okvirima ‘zaobilaženja’ ili ‘direktan kontakt do kupaca’. Mi već imamo direktan kontakt do naših kupaca :-).

    Ono što je bitno je da se mi fokusiramo na ‘search layer’, a ne ‘prezentacijski layer’. Naša misija je olakšati pretragu na webu. Iz ovih screenshota se ne vidi kako će raditi mape i za koji ‘use case’ su specijalizirane. To nisu samo mape radi mapa jer ih svi imaju. Kad dignemo alpha verziju pretrage po kartama, neke stvari će biti jasnije. Znači: prati Netokraciju, kad krene alfa test ćemo raspravljati ima li smisla to kako smo zamislili mape 🙂

  4. Matija Jerković

    Matija Jerković

    29. 11. 2010. u 8:22 pm Odgovori

    Kada je već ‘pred-alpha’ verzija nemojte napraviti sučelje gdje vaš posjetitelj mora dva puta davati istu informaciju. Prvi put tako što je došao do nekog njemu zanimljivog područja, a drugi put tako što mora na tom istom području označavati ‘nešto’ manje područje. Baš on želi neki nepravilni oblik. Nemojte štekati na računalnoj snazi u pozadini tražilice. Pokažite sve (odnosno osjećaj da je sve prikazano) na trenutno vidljivom području. Ne mora se vidjeti svaki marker u šumi markera na višoj razini, pa niti da su previše gusto grupirani. Smislite nešto inovativno za drugačiji prikaz različitih ‘kategorija’ rezultata. Učite iz njihovih upita. Nitko ne traži istovremeno stan i zemljište. Zapamtite zadnju kategoriju. Kada dođe ponovo nju ponudite.

    Kao ovi sa ‘mog reona’. Pogotovo nemojte napraviti da se mora dodatno kliknuti na buton traži. Mene su malo zbunili jer sam očekivao nakon napravljenog područja da će se pokrenuti potraga. Također im je greška što je sljedeća poruka (na pokazivaču) bila nešto što mogu a ne moram napraviti. Don’t make me think.

    Iskreno sviđa mi se ideja i realizacije gohome projekta, no trebate se pitati koja je vaša prednost u odnosu na agencije. Prevelik je tu šum. Vi ‘spamirate’ posjetitelja, agencije spamiraju klijenta. Danas ‘internet’ osvještene agencije za prodaju prijavljuju iste nekretnine na više ‘portala’ i onda ih vi sve prikazujete. Probajte smisliti automatske algoritme za povezivanje istih ponuda. Sigurno se sa slikama može napraviti kvalitetan posao koji će smanjiti šum u razultatima. Nećete napraviti nekakvu posebnu grešku u koracima, kada su podaci ionako kakvi jesu. Preneseni.

  5. Dražen

    Dražen

    29. 11. 2010. u 9:41 pm Odgovori

    @Matija Ne prikazujemo iste oglase sa različitih portala. Duplikati u GoHome se detektiraju već duže od godinu dana, nažalost moguće je pronaći samo duplikate iste agencije na više portala. Ovo druge (isti stan kod više agencija) često ni čovjek na prvi pogled ne može razaznati (različiti opisi, fotografije iz različtih kutova…). Također u tim slučajevima teško bi bilo reći čiji je orginal i postoji li uopće.

    Bez botuna traži ćemo probati, slažem se sa konceptom.

    Nisam baš shvatio ovo ‘trebate se pitati koja je vaša prednost u odnosu na agencije’ ? Valjda je očito, bar sa strane traženja nekretnine na Internetu…

  6. HBujas

    HBujas

    30. 11. 2010. u 11:07 am Odgovori

    @NDjordje ….ne, to je klasičan portaloidni pristup, naš je pretraživački….no, strpi se još malo…vidjet češ :)…

    Kao što je rakao Dražen, mi se oduvijek fokusiramo na ’search layer’, a ne ‘prezentacijski layer’, naš je posao olakšati dolazak do informacija pretragom svih nekretnina na jednom mjestu ( uskoro sa noitetima Slike i Mape ), a detalje o svakoj nekretnini + kontakte, te dodatan info dobivate na portalu,oglasniku…

  7. NDjordje

    NDjordje

    30. 11. 2010. u 12:41 pm Odgovori

    Ajde zamenimo sve filtere sa jednim search poljem i dodje ti na isto. Lakse reci nego napraviti.

    Mene jos zanima sta mislite kako ce reagovati portali kad im pocnete scrapovati slike, ipak je to njihovo vlasnistvo i nije im u interesu da neki drugi sajt gradi svoju bazu na osnovu njihovog sadrzaja. Ne samo bazu vec google rankiranje – osnovni izvor saobracaja koji se dalje prodaje istim tim portalima. Na tom layeru je gohome direktan konkurent portalima mozda i agencijama cak, a verujem da vecina nije toga ni svesna.

    Oni koji su svesni ne dozvoljavaju vam indexiranje upravo zbog toga zar ne?

  8. Damir 2

    Damir 2

    30. 11. 2010. u 12:47 pm Odgovori

    svaka čast svima, samo nek se ide naprijed. Bar na Internetu kad već ne štimaju druga ekonomska područja na našim prostorima.

    Nedavno sam tražio stan za sebe i otuda moj pojačan interes za ovo područje, inače nisam neki za nekretnine. A nisam bio nešto oduševljen hrvatskim portalima, gohome mi je ispao najkorisniji. Centar nekretnina me je razočarao sa dosta nespretnom tražilicom preko karte. Ne znam kakva je situacija kod vas @NDjordje, tj znam za B92 nekretnine cuo sam da im dobro ide, ostale ne znam.

    Ali osobno mislim da je možda vrijeme za potpuno novu promjenu pristupa tj paradigm shift, jer takve stvari se dešavaju u drugim područjima. Od nule do dominacije Facebooka u par godina, mnogi će zatvoriti biznis zbog takvog razvoja dogadjaja. Npr ovo sa Groupon-om još je kraće trajalo, poremetili su planove mnogima. Stvari se odvijaju tako brzo da mi se čini da se negdje u svijetu ‘kuha’ nešto potpuno različito od svega vidjenog i za nekretnine. Baš živimo u super uzbudljivo vrijeme hehe (osim ako si uključen u to, onda nema spavanja ni mira jer sve se mijenja preko noći, samo za one jakog srca).

  9. Ivan Brezak Brkan

    Ivan Brezak Brkan

    30. 11. 2010. u 3:15 pm Odgovori

    @NDjordje Fora je sto postoje podaci i postoje nacini trazenja. Kad netko nade nekretninu, opet ce zavrsiti na portalu za konkretne informacije i detalje. Ne mogu tehnoloski zabraniti indeksiranje, a da potpuno ne zatvore stranicu za van. Mislim, i Googleom se mogu naći nekretnine jel, samo što je GoHome bolje sučelje 😉

  10. Dražen

    Dražen

    30. 11. 2010. u 3:35 pm Odgovori

    @NDjordje slike nece biti prezentirane na način da se krade sadržaj. To se čak vidi i na ovim screenshots na Netokraciji. Opet ponavljam, mi smo na ‘search layer’, samo organiziramo informacije, ne prezentiramo pojedinačne nekretnine, a na kraju krajeva nemamo ni dovoljno prostora (u smislu pixel space) za to.

    Šta se tiče Googla, ‘photo search’ ce biti zabranjen za Google robote, upravo zbog tih potencijalnih zavrzlama čija je slika.

    Ne bi ulazio u paušalne ocjene o ‘svjesnosti’. Mi se trudimo biti fer, 99% web stranica želi biti u GoHome jer im dajemo kvalitetan traffic za povoljnu cijenu. U Italiji recimo NITKO nije tražio da ga ne indeksiramo, doslovno nitko. Što se ide istočnije, taj broj nešto raste, ali je zanemariv (<1%).

    BounceRate posjeta koje šaljemo portalima je za neke portale oko 6-7%, šta je recimo ne mogu dobiti od nikoga. Toliko o krađi. Stvarno poštujemo svačiju odluku, nemamo neki skriveni master plan…

  11. IGRE

    IGRE

    30. 11. 2010. u 9:22 pm Odgovori

    Joj da i ja evo komentiram ovaj clanak.
    Uspjeh Gohome projekta je neupitan i ekipi svaka cast.
    Ali Gohome je rss srkalica – skida podatke s drugih webova i stavlja ih sebi..

    Mat Cutts je najavio da ce SVE stranice koje u googleu budu imale rezultate pretrage uskoro biti izbacene iz indexa. Kod gohomea je slucaj da sigurnih 70% prometa dobivaju na razvne varijacije rijeci i to nece moci dovijeka.

    Upuceni ce znati kako je zavrsio Naslov.hr koji je imao isti nacin dovlacenja posjetitelja..

  12. Damir 2

    Damir 2

    01. 12. 2010. u 11:56 am Odgovori

    @Igre, potaknuo si me da malo proanaliziram Gohome

    evo što mi upada u oči. Mislim da će Gohome imati isti problem kao Google News. Prema onom što sam pročitao izdavači ga optužuju da živi na račun skupljanja njihovog sadržaja i još im oduzima oglašivače jer prikazuje svoje oglase, umjesto da oglašivače prepusti njima.

  13. Ivan Brezak Brkan

    Ivan Brezak Brkan

    01. 12. 2010. u 1:45 pm Odgovori

    @IGRE GoHome nije RSS srkalica jer se ne bazira na RSS-u. Nije poanta u skidanju podatak, nego pretraživanju njih. Po navedenoj logici bi i Google Images bila “srkalica”, a nije isto kao agregator sadržaja 🙂

    Naslov.hr je bio agregator koji je c/opao cijele članke i hendlao ih u feed te gameao Google da se pozicionira ispred originalnih izvora. Što se tiče izvora prometa, to ovisi o udjelu Googlea na GoHome, koji ne možemo tvrditi da je 70% bez podataka 🙂 Prije, ako ćemo o tražilicama, ću reći 20-40 posto, ali radije bi da dečki sami kažu ako žele 🙂

    @Damir Neće, jer se ne radi o istom tipu proizvoda. Google News agregira novosti temeljem RSS-a i mediji kao takvi ne žele da se ti oglasi nađu. GoHome vodi klikom na originalne izvore, ergo oni od njega imaju korist kao od Googlea 🙂 Nije isti odnos.

    Što se tiče izdavača i Google Newsa, samo blesavi izdavači se žele maknuti iz Indexa, jer ne razumiju tz.v “link economy”. To je ekipa poput Murdocka koja želi taj sadržaj naplatiti i ne sluša kad im netko kaže da 30% prometa njihovih portala na kojima naplaćuju oglašavanje dolazi s Googlea. Ima mnogo izdavača, ali samo jedan Google. Sreća im ako će ga blockati 🙂

  14. Damir 2

    Damir 2

    01. 12. 2010. u 2:03 pm Odgovori

    @Ivan nije to tako jednostavno

    prvo ne vidim razliku izmedju newsa i gohome. I jedni i drugi prikazuju samo sazetak, i vode klikom na originalne izvore. Nadalje, gohome na neki nacin krsi copyright pravila jer koristi sadrzaj koji je ‘vlasnistvo’ tih portala za nekretnine (osim ako mu to izricito ne dozvole). Nadalje, kao sto kazes Google je jedan i zato ima smisla da on skuplja tudji sadrzaj. Ali nekako nema smisla da drugi ponovno skupljaju taj vec skupljeni sadrzaj i imaju koristi od istog. Ono sto je dozvoljeno Googleu na neki nacin nije dozvoljeno manjim igracima 😉 Da malo karikiram onda bi neki treci sajt mogao skupljat sadrzaj samo sa gohome i to koristiti 🙂

    Jasno nemam nista protiv gohome ali samo kazem analiticki sto mi se cini.

  15. Damir 2

    Damir 2

    01. 12. 2010. u 2:08 pm Odgovori

    jos samo nesto bi dodao o news sadrzajima (sori nema veze sa gohome). Oni mediji koji ovise o googleu da im salje posjete su ionako irelevantni. Pravi mediji su oni koji imaju prepoznatljiv brand i citatelji idu svjesno na njihove stranice, bez google-ovog posredovanja. Pita NY, BBC, CNN, Techcrunch, Jutarnji, Vecernji itd.

    Od googlea imaju vecu korist samo relativno nepoznati mediji, ali oni su ionako u banani, sa ili bez googlea. Bitno je biti originalan i svoj na Internetu. Od kopiranja nema vajde

  16. HBujas

    HBujas

    01. 12. 2010. u 4:35 pm Odgovori

    Damir 2, ja u kupe ti u špade. Naši najveći partneri su baš portali i oglasnici i to sa razlogom, jer od nas dobivaju kvalitetne i targetirane posjete po najpovoljnijoj cijeni na tržištu npr. Casa.it, Immobiliare.it…itd, a njihovi marketing buđeti se mjere sa buđetima našeg tržišta. I tako već više od 3 godine u 6 zemalja, uskoro 9.

    GoHome je jedna od prvih specijaliziranih vertikalnih tražilica, a usudio bih se reći i bolji u samom searchu od trovita, nestorie….naše konkurencije van CEE, tu je nemamo.

    Ostalima doista gluparije kao što je RSS srkalica, Naslov i sl. neču niti komentirati, a pogotovo ne od likova koji se kriju iza nekog nicka, nemaju hrabrosti niti se potpisati…hejtera mi je dosta, a zavidnih ima i bit će, a meni su samo dodatni motiv za uspjeh !

  17. HBujas

    HBujas

    01. 12. 2010. u 4:40 pm Odgovori

    e i da Damire…irelevantnost je vezana uz sadržaj, a ne modalitet dolaska na nečiji web site, no za tvoj info ljudi dolaze preko Googlea i na Facebook, Jutarnji, ….jednostavno im je stvar navike upisati u Google.

    Šta misliš koliko je posjetitelja na npr. Jutarnji.hr direkt, a koliko sa Googlea…?…Ja znam i kažem ti da nisi u pravu…

  18. NDjordje

    NDjordje

    02. 12. 2010. u 12:27 pm Odgovori

    Ma cool sve, moje je misljenje da je gohome konkurencija u google serpovima istim tim portalima pa i agencijama kojima prodaje saobracaj. Ne znam ni ja koji je procenat poseta ali je sigurno preko 70% sa googla. Zar to nije tacno? 70% usera odu na google, pa odu na gohome pa odu na portal (i naravno da je bounce dobar kad je targetiran saobracaj) … Ja samo govorim o ovome segmentu ne ulazim u uopste u kvalitet trazilice, za koji mislim da je dosta dobar. Sto je problem to reci. Evo upit u googlu ‘njuskalo nekretnine’ ‘centar nekretnine’ svuda iskace na 3cem mestu GoHome. Sto je odlicna strategija, targetiranje brenda… i sad user trazi njusklao ode na gohome pa gohome proda tog usera njima nazad preko klikova. I ajmo dodati 1000de kombinacija drugih (prodaje kuce, prodaje stanova, nekretnine + regija itd….

    Ja samo kazem da se sve zapravo vrti oko google rankiranja, pa cak i ceo ovaj model zar ne ? A porediti vertikalu sa googlom, kao mi smo bolji mi je jeftin marketinski trik, pravis percepciju da si bolji od svetkog pretrazivaca SVEGA a zapravo 70% saobracaja dobijas od njega 🙂 cool a

    ajmo komentarisati brend, koliko bi ostalo traffica da nema tih rankiranja. Koliko je gohome usao u glave kao sinonim za trazilicu za nekretnine pa da je postalo startno mesto za nekretnine ko sto je google za search. Kontam da je to vrhunski cilj i kad bi se to postiglno onda je biznis zavrsen i kapa dole 🙂

    @HBujas nema ovde hejta, cisto razglabanje uz jutarnju kafu i pozz iz Srbije 😉

  19. HBujas

    HBujas

    02. 12. 2010. u 5:56 pm Odgovori

    @NDjordje …doista ću se dodatno potruditi objasniti ti, jer izgleda da u priješnjim komentarima to nisam uspio :)….za tvoj info u Nacionalu ( HR tjedniku ) GoHome je bio na listi Top brandova još 2008 godine.

    Za početak zapamti jedno – GoHome je vertikalna tražilica bolja od Googlea za pretragu nekretnina,, a partner portalima, oglasnicima, agencijama….kojima dovodimo na njihov web site ciljane posjetitelje ( targetirane i kvalitetnije posjetitelje od Googlea ).

    GoHome ima vrhunski search kojim olakšava ljudima koji kupuju ili unajmljuju nekretninu da pretraže sve na jednom mjestu, te time ne gube vrijeme i novac….i pazi, vrhunski search nije “stan Zagreb” već npr. “stan u Zagrebu do 100 000€ ne manje od 60m2 Trešnjevka”…probaj upisati u GoHome dobit češ rezulltate, njih preko 2000…to je pravi upit čovjeka koji zna što traži, a većina naših korisnika zna lokaciju, cijenu, okvirnu kvadraturu koja ih zanima ( potvrda, inače prije navedene tvrdnje da smo targetiraniji, time i kvalitetniji od Googlea, a samim time i klik vrijedi više, klik koji dobivaju naši partneri – portali,oglasnici…)

    Tržište vertikala postoji – u nekretninama, autima, poslovima, turizmu, proizvodima….( navest ću samo trovit, kayak,….), pa te doista molim da malo prosurfaš i vidiš. GoHome je pronašao svoje mjesto u CEE regiji, gdje smo ujedno i jedina tražilica specijalizirana za nekretnine ( mnogi su sanjali/željeli to napraviti, pa nisu…treba nekog vraga ipak znati, uložiti u tehnologiju, u stvaranje tima, sales,marketing, branding….) , a u ovom momentu pretražujemo preko 7,500 000 nekretnina u 6 zemalja, i radimo sa većinom portala, oglasnika….preko 380 većih i manjih, na obostrano zadovoljstvo !

    Naravno da ulažemo u SEO, no isto tako ulažemu i u druge modalitete razvijanja branda, na on-line tržištu. Srbija je još u fazi prelaska sa printa na online u sustavu traženja nekrettnina ( u HR je taj proces zapravo završen 2009 godine ), držimo da će u tom prelasku pripomoći i GoHome, s obzirom da ujedinjuje tržište, olakšava proces dolaska do informacije….

    O samoj kvaliteti našeg searcha koji je tehnološki ispred razvikanijih tražilica ( prije agregatora, no ko će ti to sad objašnjavati) dat ću ti primjer jednog kompetitivnog tržišta gdje je GoHome – Italija:

    Upit: “appartamento milano zona naviglio fino di 250 000€ ”

    GoHome.it – http://www.gohome.it/immobiliari.aspx?q=appartamento+milano+zona+naviglio+fino+di+250+000%E2%82%AC+

    Trovit.it – http://case.trovit.it/index.php/cod.search_homes/type.1/what_d.appartamento%20milano%20zona%20naviglio%20fino%20di%20250%20000%E2%82%AC%20/

    Nestoria.it – http://www.nestoria.it/aiuto/localita-sconosciuta

    Naravno, mi smo dali preko 200 točnih rezultata, a naši “konkurenti” niti jedan…:)

    Nadam se da si bar malo shvatio mogućnosti GoHome-a, a kad budeš tražio nekretnine siguran sam da će ti biti startno mjesto, kao i večini ljudi u regiji. Za bilo koje dodatne informacije ti stojim na usluzi, a moj mail ( i ostale kontakte ) možeš naći na http://www.gohome.eu.

  20. Damir 2

    Damir 2

    02. 12. 2010. u 11:47 pm Odgovori

    @HBujas jasno mi je sto govorite i stvarno mislim da je sama trazilica jako dobra (malo sam eksperimentiral), ali jasno mi je i o cem @NDjordje govori.

    Prema svemu vidjenom, GoHome naplacuje portalima i agencijama za poslane klikove, dok sam gradi poziciju i rang posjecenosti na Google besplatno, tj. pomocu njihovog sadrzaja. Premda ne sumjnam u vase dobre namjere, ovo ne zvuci bas najbolje 😉 Jer umjesto da kliknu na neki portal ili agenciju koja sadrzi trazenu nekretninu, ljudi kliknu uvijek prvo na Gohome i time povecavaju prednost u posjecenosti Gohome u odnosu na ostale portale i agencije. Pogotovo ako je istina da je dosta oglasa duplirano u na vise portala.

    Gohome vrijednost mogla bi biti specijalizirani upiti sa vise rijeci i uvjeta. Ali ne znam koji postotak trazitelja trazi nekretnine preko gotovih kompliciranijih fraza, a koji postotak preko standardnih upita tipa ‘stan’ zagreb’ u Google ili odabere u meniju ‘stan’ pa lokacija ‘zagreb’ pa cijena ‘do 50.000EUR itd.

    Nravno, nema hejta, ovo je vise akademska rasprava entuzijasta 🙂

  21. HBujas

    HBujas

    03. 12. 2010. u 1:43 am Odgovori

    Damire 2 – krivo, jednostavno u sustavu on-line pretrage svatko ima svoj prostor, pa tako i vertikalni search, koji da nije koristan – prvenstveno onima koji nešto traže, ne bi niti opstao, a kamoli postao hit u svijetu, a GoHome vrijednost ipak određuje tržište i preko 280 partnera samo u HR, koji da nisu zadovoljni zasigurno ne bi s nama radili, pa nismo mi državna firma, niti poslove dobivamo preko veza, niti tako zapošljavamo ljude… 🙂

    GoHome, kao niti Google, kao niti Bing, Yahoo…ili da budem skromniji i stavim u kontekst vertikale – trovit, nestoria, nuroa, kayak,….i još 100-tine tražilica u nekretninama, turizmu, poslovima, autima, proizvodima…. ima svoju jasno definiranu poziciju, da pomogne dolasku do informacija, a zauzvrat daje targetirane i kao što sam objasnio u prijašnjem komentaru kvalitetnije visitore.

    GoHome ima kao i Google razne segmente klikova i vezani su, ako su sponzorirani, uz poziciju i naplaćaju se po ostvarenom kliku ! Snaga GoHomea je šta je u poziciji producirati veliku količinu posjetitelja, a model odgovara svim stranama što dokazuje ( po 10-ti put ) tržište, a ne filozofiranje o istom.

    Izgradnja pozicije ne tržištu općenito, a Google je dio istog ( u on-line možda i najveći ) ovisi o svakom on-line businessu, njihovom marketingu, izgradnji branda, SEO-u itd….dug je to put,da ne kažem krvav… GoHome radi već 3,5 godine, konstantno napredujemo, nikad nismo stali sa inovacijama ( pogotovo u segmentu samog searcha i personalizirane pretrage, a sada i sa novitetima ), a sve s ciljem zadovoljstva kako naših usera, tako i naših partnera….

    Sam sustav pretrage i razlike od općeg searcha sam već naveo, pa da se ne ponavljamo…pogledaj komentar iznad.

    No nadam se da sam pomogao, ako imaš dodatna pitanja, molio bih da me kontaktiraš, da se ne vrtimo u krug…:), a tebi puno sreće u tvom poslu…

  22. NDjordje

    NDjordje

    03. 12. 2010. u 10:02 am Odgovori

    Pa evo kako @Damir razume sta ja pricam, lepo covek kaze. @HBujas ti svasta napisa i sta treba i sta ne treba ali nikako da das jednostavan odgovor na pitanje da li je GoHome direktna konkurencija portalima i agencijama u google rezultatima? Yes or No ?


    Oglasavaci i partneri idu tamo gde je trziste, gde je saobracaj. I to sto imate 280 zadovoljnih placenih advertisera govori da su zadovoljni cenom, uslugom i kvalitetom saobracaja koji im saljete ali to ne znaci da im niste direktna konkurencija u google rezultatima. Moj akcenat je samo na seo, google serps, sto se tice svega ostalog svaka cast na realizaciji i inovacijama. (da se i ja ne ponavljam)

  23. Dražen

    Dražen

    03. 12. 2010. u 10:40 am Odgovori

    Znate dosta o internetu i SEO, ali niste imali prilike razmišljati o traženju nekretnina. Traženje nekretnina je značajno drugačije od standardnog ‘googlanja’ (upiši šta tražiš, klikni na rezultat i gotovo, tu si). Da je tako, onda bi ova vaša priča imala smisla. Ali, traženje je proces koji traje 6 mjeseci pa i godinu dana. Ljudi investiraju sve što imaju i žele prevrnuti svaki kamen da nađu nekretninu koja im odgovara. Mogućnost pametne i sveobuhvatne pretrage je ključna. Postotak New visits sa Googla je manji od 30%. Mi dobijamo posjete i sa treće/četvrte strane Google rezultata.
    Ljudi koriste sve dostupne alate, vrte se po internetu. Nema šanse da ne nalete na tvoj portal, a onda ako si dobar i imas dobru ponudu, zadržati će se i doći će ponovno.

    Konkurencija, takva kakvu je ti postavljaš je irelevantan pojam u ovom kontekstu. Yes, tu smo u Googlu, kao i 1000 drugih stranica, da nas nema bilo bi 999 drugih i opet bi ti bio 5. ili 6. rezultat. A onda bi bilo zgodno da nema ni ovih drugih portala, šta će ti oni, samo rade gužvu itd. To nije logika kako se radi SEO, pogotove ne za nekretnine. Nije to put, to je jeftino ‘adsense’ razmišljanje, nema veze sa industrijom i procesom traženja nekretnina.

    A šta se tiče agenata, njih nije briga za posjete, njih zanimaju kupci…i mislim da agent voli ako se već potrudio staviti oglas na portal, da se taj portal trudi da je njegov oglas što vidljiviji.

  24. Damir 2

    Damir 2

    03. 12. 2010. u 11:53 am Odgovori

    @Drazen, e sad sam se stvarno zainteresiral i malo zesce pogledal 🙂 Mislim da je @NDjordje u pravu i da je Gohome na neki nacin direktna konkurencija agencijama a pogotovo portalima.

    Prvo moje misljenje je da ste vi iz Gohome kak se vidi iz tekstova entuzijasti i sa korektnim namjerama. Ali to ne mijenja moje pimjedbe. Jer kao prvo, kazes da je samo 30% posjeta direktno iz Google, znaci da vam 70% ljudi dolazi direktno i da ste s pomocu koriscenja tudjeg sadrzaja izgradili svoj brand.

    Dalje velis da je vasa trazilica drugacija od standardnog googlanja nekretnina i da je to njena prednost. To je tocno, ali kad sam u google upisal samo ‘stan’, kuca’ ili ‘zemljiste’, vrlo jednostavne pojmove za koje nije potrebna vasa trazilica vi ste opet bili na prva tri mjesta u svim tim slucajevima. Znaci da ipak uzimate drugima klikove jer na te simple pojmove bi se pojavili oglasi drugih agencija iliti portala., a ja mislim da ipak vecina upisuje vrlo jednostavne pojmove od najvise dvije rijeci. Ne mogu znati ali to je moja pretpostavka.

    Logicno razmisljanje je da sad kada ste izgradili brand i imate posjetu, da bi mogli poceti nuditi postavljanje oglasa za nekretnine direktno na vase stranice. Tak da bi ‘otpilili’ sve druge i agencije i portale 🙂 Ne velim da to budete napravili i da je to cilj ali to je logicna mogucnost 🙂

  25. HBujas

    HBujas

    03. 12. 2010. u 12:24 pm Odgovori

    Damire i Djordje…odgovor je jasan i odgovorio sam 100 puta – ne , portali i oglasnici su naši partneri i klijenti. O agencijama da niti ne govorim, doista nema pojma o nekretninskom on-line businessu, sory, ali to je istina….
    Djordje…konstantno, zlonamjerno rekao bih,namečeš tezu koja ne stoji, nikad i pazi sad ovo, nikad na GoHome niti jedna fizčka osoba NEČE MOĆI DATI OGLAS ! To je posao portala i oglasnika….kao i presentation layer o kojem ti je pisao i Dražen i ja…naš je posao kvalitetan search i dosstava kvalitetnih klikova i daj to shvati ako moš, a ako ne moš, sory, kupi neku knjigu!

    Nije doista korektno ići nas praviti budaletinama da ti 100 puta trubimo istu stvar, a ako te stvarno zanima šta,di,kako,koliko…a ne ovako trkeljanje bez veze slobodno me kontaktiraj…

    Davno mi je jedan poznati glumac rekao: ako čovjek tvrdi da crveni stol plav….možda je nabolje pustit ga da u toj iluziji živi…jer ili je blesav ili nedobronamjeran, u svakom slučaju, nepotrebno je naa njega gubiti vrijema…:)

  26. NDjordje

    NDjordje

    03. 12. 2010. u 1:05 pm Odgovori

    @Hbujas i ti stalno pricas da je crveni stol plav…. plus mesas mene i @Damira vidi se koliko si fokusiran na razgovor … ja pricam o prostoj stvari a to su google rezultati i tamo o toj situaciji …

    odjava i svako dobro

  27. HBujas

    HBujas

    03. 12. 2010. u 1:24 pm Odgovori

    Djordje, držim da sam ti odgovorio 5 puta na istu stvar, ne mješam nikoga, stavio sam tvoje impresije u jasan kontekst…:)

    Fukusiran – is my middle name…

  28. NDjordje

    NDjordje

    03. 12. 2010. u 1:39 pm Odgovori

    taman se odjavio lepo i kulturno al mora sales da prodaje price i dalje …

    nek ukuca u google ko hoce ‘prodaja kuce zagreb’ pa nek nadje gohome gde je a gde je njuskalo .. toliko o aluzijama … (da ne zaboravim gohome koristi oglase od njuskala i ostalih) .. a onda da ukucamo isto to u gohome pa ko je prvi sponzorisan – njuskalo … nista sporno.

    a da, google rezultati su irelevantni i gohome i njuskalo nisu konkurencija u google rezultatima .. sve je to plavi sto a ja tvrdim da je crven ..

    sad zaista odjava.

  29. Damir 2

    Damir 2

    03. 12. 2010. u 1:58 pm Odgovori

    citat @NDjordje “nek ukuca u google ko hoce ‘prodaja kuce zagreb’ pa nek nadje gohome gde je a gde je njuskalo .. toliko o aluzijama”

    ma to je jasno. Od najjednostavnijih preko kompliciranijih upita na google, Gohome iskace prije onih koji su ‘vlasnici’ tih oglasa i jos im to naplacuje.

    Decki iz Gohome, nema razloga za ljutnju, to je samo rasprava. Ali i ja in NDjordje nekako vidimo isto, a bio je jos jedan ako se ne varam. Niko ne kaze da ste losi samo da je to vanjski dojam

    Ajde nema potrebe za ljutnju, stvarno. Niko ne misli da ste nekorektni prema musterijama i da im ne zelite dobro. Jedino sto taj poslovni model ispada ovako kako smo opisali.

    Ajde stvarno nema ljutnje 🙂

  30. HBujas

    HBujas

    03. 12. 2010. u 2:35 pm Odgovori

    Damire, opetovano pričaš nebuloze, čitaj komentare, a prestani gluparije pričat…stvarno šta mi treba s trolovima uopće ući u debatu…oni u kupe, ja u špade…

  31. HBujas

    HBujas

    09. 12. 2010. u 7:56 pm Odgovori

    …i naravno, ukoliko želite privatno prodati nekretninu ili se obratite agenciji i/ili pak stavite oglas na jedan od portala, a mi preporučamo- http://www.gohome.hr/PrijaviUrl.aspx , a time i zaključujem raspravu sa Damirom i NDjordjom, te argumentiram dodatno svoje stavove o prirordnom partnerstvu i jasnoj koristi koju portali i oglasnici imaju od GoHome tražilice ( veliki broj kvalitetnih korisnika – po povoljnoj cijeni…..)

  32. Ivan Brezak Brkan

    Ivan Brezak Brkan

    13. 12. 2010. u 11:52 am Odgovori

    @NDjordje S obzirom da nisam bio u Hrvatskoj nisam mogao pregledavati komentare kako spada i već vidim kako se to odigralo s anonimnim komentiranjem na ovaj članak. Odsad, kao i prije, nijedan komentar bez pravog imena i prezimena ne ide public. Imaš mišljenje? Reci ga. Done. 🙂

  33. Vukašin Stojkov

    Vukašin Stojkov

    16. 12. 2010. u 1:08 pm Odgovori

    GoHome je win, na sajt klijenta koji se bavi kupoprodajom nekretnina 42%(!) poseta stize sa GoHome.rs (koji trenutno ne radi?) Pritom je SEO za sajt vise nego OK uradjen i na prvoj je strani za zeljene kljucne reci…

    Ono sto mi je skroz cudno kod GoHomea je ogromna kolicina sponzorisanih oglasa (recimo na http://www.gohome.hr/nekretnine.aspx?q=zagreb%20centar), nisam siguran kako da objasnim zasto mi to smeta al nekako mi deluje overkill imati skoro celu stranu rezultata sa sponzorisanim oglasima.

    U svakom slucaju svaka cast ekipi, samo napred.

  34. HBujas

    HBujas

    21. 12. 2010. u 2:19 pm Odgovori

    Hvala Vukašine na pohvalama…sajt http://www.gohome.rs radi….dapače, sve smo zadovoljniji…uskoro rediizajn i njega ( već su tu priču prošli GoHome.hr, GoHome.si…)
    A šta se sponzoriranih tiče…šta da ti kažem, hvala ti Bože na njima 🙂

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kolumna

Kako je meni i 35.000 kupaca 96% snižen Foreov UFO postao “najbolje iskustvo kupovine ikad”

Osjećaj kada pronađete, a potom i kupite neki proizvod po 96% nižoj cijeni, nezamjenjiv je, pogotovo ako ste jedni od “rijetkih” koju su ponudu pronašli. Svi vam zavide, napravili ste odličan “deal”, a manje je bitno treba li vam uopće taj proizvod.

Startupi i poslovanje

Od agencije do freelancinga: 8 savjeta za život i posao koje sam naučio težim putem

A kako vi ne bi morali, stiže jedna poučna usporedba oblika poslovanja kroz stvarna iskustva.

Startupi i poslovanje

MVT Solutions iz Pisarovine osigurao 100.000 od 300.000 eura vrijedne runde investicije za brži i jeftiniji razvoj IoT-ja

Ovaj domaći startup u tri je godine, bez ikakve vanjske investicije, razvio IoTaaP, alat koji može uvelike olakšati razvoj IoT proizvoda različitim klijentima. Osim hardvera, njihov poslovni model se skalira kroz softver i cloud, a koliko uspješno su se rješenjem i radom potvrdili do sada, najbolje govori i vijest o prvoj investicijskoj rundi predvođenoj domaćim investitorom.

Što ste propustili

Startupi i poslovanje

Osvojili su “Oscara” za industrijski dizajn, a onda sve snage uložili u kreiranje najboljih madraca

Uz mnoge druge domaće i inozemne nagrade, Filip Havranek i Kristina Lugonja dobitnici su Red Dota, najprestižnije svjetske nagrade za industrijski dizajn, a odnedavno su postali i osnivači startupa. Iako su dosad dizajnirali različite namještaje i proizvode - od stolova, stolica, lampi i prijenosnih SSD-ova - njihov prvi startup proizvod je madrac Nimbus koji se ne prodaje u nijednoj fizičkoj trgovini.

Kultura 2.0

Kako iskoristiti advent za employer branding (a da nije samo domjenak)

Važnost dobrog raspoloženja unutar tvrtke ne možemo zanemariti, pogotovo kad je riječ o kraju godine kada se projekti privode kraju dok se istovremeno pripremmo za nadolazeće. Čini se da je A1 otkrio najbolju formulu kako preživjeti zimu: mjesec dana blagdana u uredima.

Startupi i poslovanje

“Kod nas toga nema”: Samo 16% žena u hrvatskoj IT industriji nije doživjelo spolnu diskriminaciju

“Nejednakost je samo u Vašoj glavi, da manje sjedite pred pudijerom, a više pred knjigom nebi vidjeli nejednakost”.

Tehnologija

Klijenti banaka imaju sve manje vremena: Kako banke razvijaju digitalne proizvode za njih?

Digitalna transformacija mijenja iz temelja različite industrije. Koje vještine su vam potrebne ne bi li u jednoj od njih temelje gradili upravo vi, saznali smo od product ownera i managera Raiffeisen banke.

Kolumna

Kako je meni i 35.000 kupaca 96% snižen Foreov UFO postao “najbolje iskustvo kupovine ikad”

Osjećaj kada pronađete, a potom i kupite neki proizvod po 96% nižoj cijeni, nezamjenjiv je, pogotovo ako ste jedni od “rijetkih” koju su ponudu pronašli. Svi vam zavide, napravili ste odličan “deal”, a manje je bitno treba li vam uopće taj proizvod.

Tehnologija

Hardverski vodič za sve trenutne i buduće influencere, freelancere i gamere

Kraj jedne godine i ulazak u novu možete pamtiti po retrospektivi na prošle uspjehe i neuspjehe te novogodišnjim planovima koji su se izjalovili do sredine siječnja. A možete i po tome kako ste napokon odlučili napraviti prvi korak prema ostvarenju svog influencerskog, gamerskog ili freelancerskog sna. Hardver možda nije najvažnija stvar u toj priči, ali je sigurno bitna stvar za početak.