Fuzzy Flip: Kako je 'slatka' igra Splićana istaknuta u App Storeu

Fuzzy Flip: Kako je simpatična igra Splićana istaknuta u App Storeu i preuzeta 335.000 puta

Super! Pufasto! Mazno! Samo su neki od uzvika na koje ćete naići ako zaigrate Fuzzy Flip. Međutim, pazite, krzneni prijatelji su u nevolji - a samo im vi možete pomoći. Pozadinska je to priča ponešto šašave logičke igre koju je razvio splitski tim HolosOne za izdavača Ayopa Games, a koju je Apple izdvojio u App Storeu među najbolje nove igre u 150 zemalja i koju je do sada preuzelo više od 300.000 korisnika.

Fuzzy Flip

Slatka skoro da zubi bole, aplikacija Fuzzy Flip na tragu je planetarno popularne Candy Crush Sage – osim simpatičnog dizajna, tu je i onaj ovisnički efekt koji vas zalijepi za aplikaciju i ne da vam da odložite mobilni uređaj. Upravo je to zajedničko s prethodnim uratkom ovog tima koji smo predstavili prije dvije godine na Netokraciji – Tribal Quest. Recenzija igre pretvorila se u višesatno, višednevno, višemjesečno aktivno igranje, a iako se i dizajnom i vrstom i poslovnim modelom u potpunosti razlikuje od Fuzzy Flipa, vidljivo je da je i ovdje usmjerenost pažnje na detalje i konstantno testiranje presudno da korisnika zadrži što dulje u igri. Poslovni model je freemium, a Josip Bujas i Jerko Latković, suosnivači tvrtke koja stoji iza aplikacije, pojašnjavaju zašto su se odlučili baš na njega i na općenito izradu ovakve igre:

Budući da nam ovo nije prvi projekt izrade igre, naš tim je imao dovoljno iskustva da ostvari pozitivne rezultate koristeći principe freemium ekonomije. Za razliku od naše zadnje igre Tribal Quest, ova igra je više namijenjena ženskoj publici, stoga smo odlučili stvoriti cute izgled i iskustvo. Inače, freemium je popularni ekonomski model koji usvaja sve veći broj igara na svjetskom tržištu. Najvažnije karakteristike ovog modela su odsutnost financijske barijere kod preuzimanja i široka lepeza ponude unutar igre koju korisnik može kupiti pravim novcem. Za pravilnu monetizaciju freemium igre, bitno je stvoriti zdrav balans između frustracije – preteški izazov – i dosade – prelagani izazov.

Zahtjevna slagalica u slatkom ruhu

Iako izgledaju veselo, ponekad će vas poprilično isfrustrirati.
Iako izgledaju veselo, ponekad će vas poprilično isfrustrirati.

Iako izgleda “slatko” i veselo, dodaje, Fuzzy Flip je poprilično izazovna slagalica i zahtijeva od igrača postupno usavršavanje načina igranja, u što sam se i sama uvjerila igrajući se prethodnih nekoliko dana. No, mislilo se i na one igrače koji žele brza rješenja, stoga je u ponudi kupovina čarolija koje olakšavaju rješavanje izazova, ali i dodatna energija. U budućnosti će se dodavati i mogućnost kupnje novih likova koji će pomagati igraču, a nakon verzije za iOS platformu, aplikacija će uskoro doživjeti verzije i za Android, Windows te OSX uređaje.

Tip igre već je dobro poznat – riječ je o slagalici u sklopu koje je potrebno dodirnuti dva ili više susjednih kvadrata (ili krznenih bića) koji su iste boje kako bi se uklonili. Što se više bića istodobno ili uzastopno ukloni, to je uspjeh veći. Tu su i razni zadatci i prepreke, ali i sitni detalji koji aplikaciju čine dodatno privlačnom – a i frustrirajućom kad naiđete baš na onaj nivo koji nikako ne možete prijeći.

Partnerstvo s izdavačem za što bolji uspjeh

Jej!
Jej!

HolosOne se ne bavi samo igrama, iako naši sugovornici priznaju da to doista vole raditi.

HolosOne je tehnološka kompanija i naša temeljna djelatnost je stvaranje raznih inovativnih proizvoda za svjetsko tržište. Uz održavanje i razvoj zadnjeg projekta Fuzzy Flip, paralelno radimo na nekoliko koncepata aplikacija koje rješavaju određeni problem. Također smo u postupku formiranja IT odjela fokusiranog na pružanje usluga pojedincima i kompanijama koje žele realizirati svoje ideje uz pomoć našeg kreativnog tima.

U slučaju ove igre postali su partneri s izdavačem Ayopa Games, koji je specijaliziran za promociju mobilnih igara, što olakšava nadmetanje s ostalim kreatorima igara na svjetskom tržištu. Kako naš sugovornik kaže, kvalitetan proizvod važna je komponenta uspjeha, ali jednako je važna i strategija kako taj proizvod plasirati na svjetsko tržište. Ayopa Games fokusira se na taj dio, što timu HolosOne daje priliku da se što više fokusiraju na sam proizvod.

Čini se da je to bila dobitna kombinacija, jer je Apple vrlo brzo istaknuo igru u svojoj trgovini aplikacijama.

Apple feature došao je na samom kraju, odnosno na dan kad smo službeno izašli na svjetsko tržište – 23. srpnja. Bitno je naglasiti da je Apple prepoznao kvalitetu naše igre i uvrstio je u kategoriju “najbolje nove igre” na naslovnoj stranici u preko 150 zemalja svijeta.

335.000 preuzimanja

To je, dakako, pomoglo povećanom broju preuzimanja aplikacije, kojih se trentno bilježi više od 335.000, a sudeći prema visokim ocjenama korisnika, mnogi koji su igru preuzeli nastavit će ju i koristiti.

A ako vama treba nešto za prikraćivanje vremena te želite vidjeti što je to napravio splitski tim, preuzmite Fuzzy Flip. No, upozoreni ste na ovisnički efekt! 😉

Pravila ponašanja

Na Netokraciji za vas stvaramo kvalitetan, autorski potpisan sadržaj i zaista se veselimo vašim kvalitetnim, kontruktivnim komentarima. Poštujmo stoga jedni druge prilikom komentiranja držeći se sljedećih pravila ponašanja:

  • Ne budite 💩: Nema vrijeđanja, diskriminiranja, ni psovanja (osim ako nije osobni izričaj, ali onda neka psovka bude općenita, a ne usmjerena prema nekome)
  • Samo kvalitetna rasprava, manje trolanja: Ne morate se ni sa kim slagati, ali budite konstruktivni i doprinesite raspravi! Svako trolanje, flameanje, koliko god "plesalo" na granici, leti van.
  • Imenom i prezimenom, nismo Anonymous 👤: Autor sadržaja stoji iza svog sadržaja, stoga stojite i vi iza svog komentara. Koristimo ime i prezime (Hrvoje Lončar) ili barem ime i inicijala (Hrvoje L.) te pravu email adresu. Kako koristimo podatke koje tamo ostavljate? Bacite oko na našu izjavu o privatnosti.

Sve ostale komentare ćemo s guštom spaliti, jer ne zaslužuju svoje mjesto na internetu.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Društvene mreže

Rangiramo 5 najvećih komunikacijskih failova za kraj 2020. i početak 2021.

U kriznim situacijama veća je šansa da ćete pogriješiti u komunikaciji, ali veća je i šansa da će tu grešku netko primijetiti. Evo koje smo mi primijetili posljednjih tjedana…

Tehnologija

Može i bez tvornica: Hrvatska kao “meka” za R&D automobilske industrije!

2020. je za domaći IT donijela mnogo dobrih vijesti, a kakav potencijal naši stručnjaci donose za industriju automobila u 2021. i narednim godinama otkrili su nam Tomislav Car (Porsche Digital Croatia) i predstavnici dSPACE Engineeringa.

Startupi i poslovanje

Hrvatski Electrocoin otkriva kako su ih proizvodi za kriptovalute doveli do 330 milijuna kuna godišnjeg prometa

Krajem 2020. uvršteni su u sam vrh Deloitte Fast 50 ljestvice, imaju 3 proizvoda, a osim što sami rastu, u zadnje vrijeme bujaju i kriptovalute kojima su posvetili svoje poslovanje. Bio nam je to dobar povod da s jednim od direktora Electrocoina, Nikolom Škorićem, razgovaramo o izazovima vođenja hrvatskog poduzeća koje se bavi kriptovalutama.

Što ste propustili

Digitalni marketing

Stiže Nielsen ONE, Sveti gral mjerenja digitalnog i linearnog videa. Što to znači za agencije i klijente?

Ako ste dio marketinške industrije, vjerojatno znate da su digitalni i linearni svijet u potpunosti odvojeni - mjeriti ih i potom uspoređivati je trenutno doslovno nemoguće. Hoće li Nielsen svojim analitičkim alatom donijeti dugo iščekivano rješenje?

Digitalni mediji

Facebook, Airbnb i druge platforme stisnule Trumpove pristaše pred inauguraciju

Donald Trump od danas više nije predsjednik SAD-a, a već danima prije leđa su njemu i njegovim pristašama okrenule gotovo sve tehnološke tvrtke i platforme.

Startupi i poslovanje

LAUNCHub je već investirao u hrvatske startupe, a sad su zatvorili fond od minimalno 44 milijuna eura!

LAUNCHub, bugarski VC koji je svojevremeno uz Eleven bio jedini early stage fond u Hrvatskoj i Srbiji, vraća se s podebljanim fondom za startupe u SEE i široj CEE regiji.

Kultura 2.0

Staro računalo i oprema vam skupljaju prašinu? Donirajte ih učenicima iz potresom pogođenih područja

Imate starije računalo koje još uvijek radi, ali baš pikirate nabaviti novo? Donirajte staro za školarce koji su zbog potresa ostali bez svojih školskih računala!

Startupi i poslovanje

Nakon 6 godina rada u Bufferu skupila sam glavne lekcije za tvrtke i zaposlenike o radu na daljinu

Nakon što sam već neko vrijeme koristila Buffer kao alat u online marketingu za svoja rješenja, zaintrigiralo me saznati više o njihovom načinu rada i jedinstvenoj kulturi. Danas već šest godina radim za njih, stoga sam odlučila podijeliti kako je ova tvrtka izgradila kulturu rada na daljinu.

Tehnologija

Od cijene avionskih karata do dobrih kamatnih stopa – kako koristimo matematiku u IT-u

Svaka industrijska revolucija imala je svoje heroje. Što su bili kemičari i fizičari danas su matematičari. Dvije vrste programiranja – matematičko i računalno, polagano mijenjaju svijet bankarstva, a u pozadini cijele priče stoji objašnjenje onog plakata u trgovinama, bankama i pošti: jedan red za sve blagajne.