FORUM ICT-društvo: Što je potrebno da Hrvatska zauzme vidljivo mjesto na globalnoj ICT sceni?

FORUM ICT-društvo: Što je potrebno da Hrvatska zauzme vidljivo mjesto na globalnoj ICT sceni?

Forum ICT-društvo kroz 4 će se panela baviti aktualnim problemima, ali i još neiskorištenim mogućnostima ICT sektora. Panelisti će raspravljati o digitalnoj ekonomiji i decentralizaciji, povlačenju sredstava iz fondova EU, izazovima u međunarodnom poslovanju i drugim relevantnim temama, a jedan od fokusa je i može li napredak ICT sektora osnažiti ekonomiju ismanjiti trend iseljavanja iz Slavonije i ostatka Hrvatske.

Osijek se u zadnjih nekoliko godina isprofilirao kao regionalno IT središte s nizom kvalitetnih informatičkih firmi i jakom strukovnom udrugom Osijek Software City koja snažno i kontinuirano djeluje kako na lokalnu zajednicu, tako i na obrazovne i političke institucije.

Udruga Uzevši sve to u obzir, bio je to logičan izbor lokacije za održavanje prvog Foruma ICT-društvo.

Od starih izazova do novih mogućnosti

Sam Forum zamišljen je kao središnje mjesto komunikacije realnog sektora, politike i obrazovanja, s ciljem razvoja ICT struke, lokalne zajednice, ali i širih društvenih arena. 

Svrha mu je povećati svijest o pozitivnim i negativnim aspektima tehnologije, kao i o problemima iz prakse koji utječu na struku i širu zajednicu i to kroz razgovor predstavnika raznih sektora u tehnološkoj industriji.

Upravo je zato program podijeljen u četiri panela, koji pokrivaju aktualne tehnološke i društvene teme:

– Panel #1: Digitalna ekonomija, digitalni marketing i decentralizacija

– Panel #2: Inovacija kao motor razvoja organizacija i lokalnog društva

– Panel #3: Regionalno i međunarodno poslovanje – prilike i izazovi lokalnog pristupa

– Panel #4: Povlačenje sredstava iz EU fondova za ICT sektor

Panelisti će ukazati na mogućnosti i slabe točke, naglasiti probleme i izazove s kojima se informacijsko društvo u Osijeku (ali i šire, regionalno i nacionalno) suočava. Prije svega, možemo li uopće govoriti o informacijskom društvu kao takvom, ili još uvijek samo o industrijskom društvu u informacijskom dobu.

Razgovarat ćemo o našim zakonodavnim i policy okvirima te koje su sve promjene potrebne da Hrvatska zauzme vidljivo mjesto na europskoj i svjetskoj ICT sceni.

Uvjereni smo, a o tome ćemo razgovarati na svim panelima, da ulaganje u ICT, uklanjanje barijera, bolje iskorištavanje EU fondova i stvaranje poticajnog okružja može značajno doprinijeti zaustavljanju ili barem usporavanju zabrinjavajućeg trenda iseljavanja, prije svega (mladih) stručnjaka, ali i ostalih, iz Slavonije i drugih dijelova zemlje.

Iz zaključka rasprave u strategiju razvoja

Uz kvalitetne paneliste, iskusni i stručni moderatori jamstvo su zanimljive i produktivne rasprave; naglasak će biti na interakciji s publikom, paneli će biti sadržajni i dinamični te usmjereni dobivanju odgovora na ključna pitanja Foruma.

Podrška svih ključnih aktera Forumu jamči da će se zaključci panela uzeti u obzir pri odlučivanju o lokalnim i nacionalnim strategijama razvoja gospodarstva, a svakako će utjecati i na razvoj društva kakvo jest u ono kakvo želimo da bude.

Naravno, bitan dio svake konferencije je i networking, a imajući u vidu tko su sve panelisti i ostali sudionici Foruma, ovo je prilika za upoznati sjajne ljude koji uistinu imaju što za reći!

Osigurajte da se čuje i vaš glas

Forum ICT-društvo održat će se 23. ožujka 2018. godine (petak) u Osijeku. Program Foruma, kao i sve ostalo vezano uz Forum (filozofiju, ciljeve, kotizaciju, registraciju, pisma potpore i sl.), pronaći ćete na web stranici događaja.

Ne propustite biti pokretač promjene, sudjelujte, kupite vašu kotizaciju.

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na Netokraciji dopušteno je samo korisnicima koji ostave svoje ime i prezime te mail adresu i prihvate pravila ponašanja.

Pravila ponašanja

Na Netokraciji za vas stvaramo kvalitetan, autorski potpisan sadržaj i zaista se veselimo vašim kvalitetnim, kontruktivnim komentarima. Poštujmo stoga jedni druge prilikom komentiranja, kao i Zakon, držeći se sljedećih pravila ponašanja:

  • Ne budite 💩: Nema vrijeđanja, diskriminiranja, ni psovanja (osim ako nije osobni izričaj, ali onda neka psovka bude općenita, a ne usmjerena prema nekome). Također, upoznajte se sa stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima prije no što ostavite komentar.
  • Samo kvalitetna rasprava, manje trolanja: Ne morate se ni sa kim slagati, ali budite konstruktivni i doprinesite raspravi! Svako trolanje, flameanje, koliko god "plesalo" na granici, leti van.
  • Imenom i prezimenom, nismo Anonymous 👤: Autor sadržaja stoji iza svog sadržaja, stoga stojite i vi iza svog komentara. Koristimo ime i prezime te pravu email adresu.

Kako koristimo podatke koje ostavljate? Bacite oko na našu izjavu o privatnosti.

Sve ostale komentare ćemo s guštom spaliti, jer ne zaslužuju svoje mjesto na internetu.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kolumna

Modrić, papige i printeri znaju da nas roboti neće zamijeniti

Poplava GPT-4 gurua i Microsoft vs Google utrke stvara dojam friške revolucije, no umjetna inteligencija već desetljećima skriva iste kosture u ormaru. Dobrih ideja i rješenja ima mnogo. Lovaca u mutnom vjerojatno i više. Pitanje je samo - tko će biti glasniji?

Analiza

Sve više mama-influencerica skriva lica svoje djece s interneta. I to je ispravna odluka.

Djeca influencera i djeca influenceri koja su odrasla na internetu danas na pragu zrelosti osvještavaju da im se zapravo nije sviđalo djetinjstvo pred kamerama i u suradnjama s brendovima. Ujedno je i sve više i daleko ozbiljnijih situacija gdje iskorištavanje djece na internetu graniči s kaznenim djelima.

Digitalni marketing

Što zajedničko imaju cajke, McDonald’s i Jack Daniels? Izvrsno targetiranje potreba.

“Zašto su cajke toliko popularne?" pitanje je koje se svako malo vrati "na tapet". Na tom tapetu uz cajke i neke druge ukuse i interese sjede razni brendovi koje određene skupine štuju kao dio njihovog identiteta. Pitanje brendinga proizvoda tako više nije samo marketinško, kao što ni pitanje cajki - nije samo glazbeno.

Što ste propustili

Novost

Google dobio zeleno svjetlo za akviziciju Photomatha

Službeno je - aplikacija Damira Sabola koja pomaže kod učenja matematike postat će dio Googlea.

Tvrtke i poslovanje

Factory se u potpunosti oprostio s Plavom tvornicom i doživio potpuni rebranding

Iako je Plava tvornica još ranije promijenila ime u Factory, sada ostaje i bez prepoznatljive plave boje doživjevši kompletan rebranding. Koliko je takav korak bio zahtjevan, ali i potreban, otkrila nam je direktorica marketinga Marijana Butorac.

Zabava i zanimljivosti

Kako su Konzumovi plišani Zvjerići uz AR tehnologiju postali virtualne igračke?

Kampanje maloprodajnih lanaca koje potiču pozitivne promjene, ali u isto vrijeme nude zabavne sadržaje za djecu u Hrvatskoj su sve popularnije. Konzum ponovno ide korak dalje i u najnovijoj takvoj kampanji donosi virtualne likove Zvjerića.

Panel

Što Infobip, ReversingLabs i Syntio uče studente na FER-u?

S poznatim hrvatskim tvrtkama razgovaramo o njihovim "vještinama" na FER-u: od osnova kako su koncipirali kurikulum kolegija i što bi savjetovali drugima koji planiraju isto, do toga što im je bio prioritet prenijeti studentima u vezi njihovog područja rada i kako su se polaznici snašli s pojedinom materijom.

Startupi

Matija Nakić: Kako u krizi privući investitore i velike klijente, a kako veteranski kadar?

U novoj epizodi Netokracija podcasta, o građenju odnosa s investitorima, privlačenju veterana u tim i investicijskoj klimi iz perspektive jednog startupa pričamo sa su-osnivačicom Farseera, Matijom Nakić.

Intervju

Andrea Knez Karačić: Broj godina iskustva ne određuje nečiji senioritet

U seriji intervjua s iskusnim inženjerima domaće IT industrije otkrivamo kako su izgledali njihovi karijerni putovi, kako se postaje senior i ostaje u tijeku s novim tehnologijama, je li bolje specijalizirati se za određenu tehnologiju ili biti generalist i - što bi savjetovali juniorima.