Growth hacking: Kako je Five za svog klijenta smanjio cijenu "leada" za 50%?

Growth hacking: Kako je Five za svog klijenta smanjio cijenu “leada” za 50%?

Na završnoj konferenciji RockPaper trijade Fiveova voditeljica Growth strategy odjela provela nas je kroz specifične growth strategije virtualne fitness platforme, platforme za poslove i video streaming servisa.

Nakon RockPaperStartups i RockPaperProduct konferencija koje smo proteklih tjedana održali uživo i na daljinu došlo je vrijeme i za treću u nizu konferencija Netokracijinog RockPaper serijala kojime obilježavamo ne samo više od desetljeća lokalne startup scene, nego i pokazujemo trendove koji će obilježiti iduće godine.

Na jučerašnjoj konferenciji RockPaperGrowth koja se održala uz podršku same agencije Five, govorilo se prvenstveno o growth marketingu, a osim dvije panel rasprave (o growth marketingu i EU financiranju) te predavanja Luke Sliškovića iz tvrtke Barrage imali smo priliku učiti i iz nekoliko studija slučaja Taje Kuzmić, voditeljice Growth strategy odjela u Fiveu.

Taja je pojasnila kako se ideja za timom koji će biti posvećen smo rastu i skaliranju pojavila prije otprilike tri godine kada su se klijenti počeli pitati što još mogu dobiti osim “lijepog dizajna i dobrog koda”.

Taja je na primjerima nekoliko klijenata u različitim stupnjevima rasta pokazala kako za njih vrijede neke slične, ali i neke specifične strategije. Primjeri su bili virtualna fitness platforma, platforma za poslove u gig ekonomiji GigSmart i konkurent Netflixu – Starz.

Moć mockupa prije lansiranja

Primjer strategije u ranom razvoju prije izlaska na tržište Taja je našla u klijentu u fitness industriji. Prilikom postavljanja strategije za rast virtualne fitness platforme, u Fiveu su najviše razmišljali o tome kako privući osobne trenere jer su bili svjesni da će oni potom zainteresirati svoje klijente.

Five je tada kreirao lažne landing stranice putem servisa Unbounce. Putem ovih stranica u Fiveu su prikazali kako će platforma jednom izgledati, a Taja je istaknula kako je glavni cilj bio pokazati klijentima kako mogu akvizirati klijente i prije nego što krenu na “pravi” posao.

Velik uspjeh došao je putem LinkedIna, gdje su najviše korišteni oglasi unutar poruka koji su na ovoj platformi relativno česti. Kampanja je postigla velik uspjeh i naposljetku je cijena po jednom leadu bila oko 50% manja nego što je klijent inicijalno očekivao.

Five je osobne trenere akvizirao i putem – LinkedIna!

GigSmart: Pivotiranje strategije za akviziciju

Za klijenta GigSmart, jednog od najbrže rastućih servisa za poslove takozvane “gig ekonomije” Five je realizirao zaokret strategije rasta. Istraživanjem dostupnih podataka koje je klijent podijelio s njima, u Fiveu su promijenili strategiju akvizicije koja je do tada bila na snazi. Glavni zaključak bio je da je personalizacija ključ u oglasnim kampanjama za ovakve klijente, što je rezultiralo promjenom postojećih oglasa na društvenim mrežama, između ostalog.

Rezultati ovih naizgled jednostavnih promjena bili su vrlo dobri: Taja je istaknula kako je CPI bio 40% niži na aplikaciji Get Gigs i 30% niži na aplikaciji Get Workers nego što je bio cilj. Za 50% je povećan i broj instalacija aplikacije, a razina konverzije na Facebooku bila je veća od 35%.

Promjenom oglasa došli su i rezultati.

Push obavijesti kao savršena strategija

Konkurent Netflixu u SAD-u, Starz, s Fiveom je surađivao na kampanjama za akviziciju koje su se temeljile na push porukama, emailovima i drugoj direktnoj komunikaciji. Taja je pojasnila kako su postavili sustav tako da kada korisnik ispuni određene kriterije automatski dobije push obavijest koja može biti, primjerice, tjedan dana besplatnog korištenja aplikacije.

Segmenti se definiraju analiziranjem ponašanja korisnika, ali to se ne može bez dobre taksonomije, pojašnjava Taja. Kada su počeli raditi sa Starzom, u Fiveu su primijetili da je postotak korisnika koji su prihvatili slanje push poruka bio oko 23%, što su kroz niz testova uspjeli podići na više od 80%. Tada su dobili velik broj korisnika s kojima do tada nisu mogli razgovarati, pojasnila je Taja – i kojima su mogli plasirati posebne ponude.

S većim brojem korisnika koji pristaju na push poruke, širi se baza korisnika s kojima možete imati interakciju u trenu.

Kako bi osigurali da originalne serije Starza dobiju više pogleda i samim time budu popularnije, u Fiveu su radili na kampanjama koje su se temeljile na preporukama. Tako su korisnici koji su počeli gledati jednu seriju dobili preporuke za slične serije u produkciji Starza. Personalizacija je pomogla u rastu pretplata za oko 40%. 

Ako su vas zainteresirale ove studije slučaja, možemo samo preporučiti da pogledate snimku konferencije u cijelosti i najaviti povratak s još događaja, sjajnih govornika i rasprava ove jeseni!

Glavni pokrovitelji konferencije je FIVE, a podržali su je Microblink, OptimoRoute i Impuls savjetovanje. Snimku konferencije pogledajte na našoj Facebook stranici gdje možete pronaći i snimke prethodnih konferencija RockPaperProduct i RockPaperStartups.

RockPaperGrowth 2021.

⚡ Live smo na posljednjoj konferenciji RockPaper trijade – RockPaperGrowth 2021.! Saznat ćemo kako pozicionirati tehnološki proizvod ili uslugu kroz growth hacking, content marketing, product marketing i martech!👉 Pitanja postavljajte u komentarima, a naši moderatori će izabrati najzanimljivija i postaviti ih govornicima!

Posted by Netokracija on Tuesday, June 15, 2021

Pravila ponašanja

Na Netokraciji za vas stvaramo kvalitetan, autorski potpisan sadržaj i zaista se veselimo vašim kvalitetnim, kontruktivnim komentarima. Poštujmo stoga jedni druge prilikom komentiranja držeći se sljedećih pravila ponašanja:

  • Ne budite 💩: Nema vrijeđanja, diskriminiranja, ni psovanja (osim ako nije osobni izričaj, ali onda neka psovka bude općenita, a ne usmjerena prema nekome)
  • Samo kvalitetna rasprava, manje trolanja: Ne morate se ni sa kim slagati, ali budite konstruktivni i doprinesite raspravi! Svako trolanje, flameanje, koliko god "plesalo" na granici, leti van.
  • Imenom i prezimenom, nismo Anonymous 👤: Autor sadržaja stoji iza svog sadržaja, stoga stojite i vi iza svog komentara. Koristimo ime i prezime (Hrvoje Lončar) ili barem ime i inicijala (Hrvoje L.) te pravu email adresu. Kako koristimo podatke koje tamo ostavljate? Bacite oko na našu izjavu o privatnosti.

Sve ostale komentare ćemo s guštom spaliti, jer ne zaslužuju svoje mjesto na internetu.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Digitalni mediji

Kroz 3 godine hrvatski mediji morat će odlučiti: Više oglašavanja ili naplata sadržaja!

2020. pamtit ćemo po mnogo toga, ali i po činjenici da je naplaćivanje online sadržaja u Hrvatskoj napokon ozbiljno krenulo, a kakva su iskustva nakon prvog razdoblja provođenja - otkrivamo u razgovoru s 24sata, Telegramom te Večernjim i Jutarnjim listom.

Startupi i poslovanje

Je li primjer Gamechucka, koji hvali Radnička fronta, socijalizam ili klasični startuperski model?

Ako ti Radnička fronta hvali firmu, to je znak da s firmom nešto ne štima! - jedan je od komentara iz burne i zanimljive rasprave koju je u Facebook grupi Developers Hrvatska Relaxed pokrenuo članak objavljen na web stranici Radničke fronte, a u kojem se kao pozitivan primjer hvali poslovanje i organizacija zagrebačkog gejmerskog studija Gamechuck.

Startupi i poslovanje

Vedran Tolić, Q agency: “Zajedno s klijentima radimo na strategiji treba li im određeni proizvod, a ne samo kako ćemo ga napraviti”

Kakve su poslovne strategije i mindset lansirale agenciju Q da od pozicije gdje su značajno usmjereni na turističke projekte dođu do medtecha i fintecha pa i novog konzultantskog tima te dva nova ureda u inozemstvu, otkrivamo u novoj epizodi.

Što ste propustili

Startupi i poslovanje

Hrvatski AdScanner osigurao investiciju od 18 milijuna kuna uz South Central i J&T Ventures

Hrvatski AdScanner, startup posvećen razvoju data-driven sustava za optimizaciju TV oglasa, nastavlja rasti s novom investicijom. U razgovoru s Kristianom Ćurkovićem, Managing Partnerom i su-osnivačem, otkrivamo i koji su planovi za novu rundu.

Startupi i poslovanje

Dok vi druge stvarnosti zamišljate, oni ih žive u Delta Realityju – gdje game dev upoznaje klasičan IT

Delta Reality jedinstvena je tvrtka na hrvatskoj IT sceni. Njihova rješenja temelje se na tehnologijama i kreativnosti jednog game dev studija, dok se pristup projektima i zavidni radni uvjeti mjere s uspješnim IT agencijama. Stručnjaci koji tamo danas rade i sami dolaze iz obe strane industrije, kako rade i zašto biste im se i vi možda htjeli pridružiti - otkrivamo.

Društvene mreže

YouTube Shorts, hoće li novi alat hrvatskim YouTuberima zamijeniti TikTok i Instagram Reels?

Kratke video forme sve su popularnije pa ne čudi što je i YouTube, kako bi ostao u korak s TikTokom i Instagram Reelsima, pokrenuo novi alat.

Digitalni mediji

Kroz 3 godine hrvatski mediji morat će odlučiti: Više oglašavanja ili naplata sadržaja!

2020. pamtit ćemo po mnogo toga, ali i po činjenici da je naplaćivanje online sadržaja u Hrvatskoj napokon ozbiljno krenulo, a kakva su iskustva nakon prvog razdoblja provođenja - otkrivamo u razgovoru s 24sata, Telegramom te Večernjim i Jutarnjim listom.

Startupi i poslovanje

Za svoj low-code alat, hrvatski startup SpectreXR osigurao 200.000 eura od Fil Rouge Capitala

SpectreXR bavi se razvojem softvera i aplikacija u industriji virtualne i mješovite stvarnosti, a posebno se fokusirao na razvoj jedinstvenog alata za Unity 3D platformu koji bi omogućio brži razvoj AR, VR ili MR aplikacija i rješenja.

Digitalni mediji

EU priprema 2 akta koji bi mogli promijeniti kako koristite digitalne platforme – privatno i poslovno

Došlo je vrijeme za ažuriranje starih direktiva koje već dugo nisu u skladu sa stanjem tržišta i potrebama građana. Zbog toga je Europska komisija predložila dva akta o kojima Europski parlament još raspravlja. Evo što se želi mijenjati i kako to može utjecati na građane, ali i tvrtke.