Hrvatski Colombio i B.Guard nastupili na Demo Dayu Elevena

Hrvatski Colombio i B.Guard prezentirali na završnici Elevenovog programa

Osma generacija startupa koji su završili program bugarskog akceleratora Eleven predstavila je svoje proizvode pred više od 250 mentora, ulagača i partnera na Demo Dayu. Među njima su se našla i dva tima iz Hrvatske - Colombio i B.Guard.

B.Guard smo upoznali kao ThiefScry, a tim koji stoji iza projekta razvija sustav za zaštitu od krađe bicikala (slike: Eleven)
B.Guard smo upoznali kao ThiefScry, a tim koji stoji iza projekta razvija sustav za zaštitu od krađe bicikala (slike: Eleven)

Događaj je otvorio Jon Bradford, upravitelj poznatog akceleratora Techstars, napomenuvši kako je kroz gotovo 1000 dana, koliko postoji Eleven, kroz njega prošlo 105 timova, što nikako nije zanemariva brojka, kao što nije ni njegov utjecaj na razvoj lokalne startup scene.

Nakon njega na scenu je stupilo 10 pitcheva koje je pripremilo 10 timova nakon 100 dana intenzivnog programa koji se sastojao od 80 radionica, 40 sati mentoriranja, stotina sastanaka s korisnicima i partnerima. Među njima je bio Colombio, online platforma za čitatelje-novinare, putem kojih mediji mogu aktivirati svoje korisnike i potaknuti ih da i sami dojavljuju vijesti. Druga hrvatska tvrtka bio je B.Guard (ThiefScry), sustav koji želi spriječiti krađu bicikala na način da se postavi na kotač. Ako ga netko pokuša pomaknuti, oglasit će se alarm, vlasnik će biti obaviješten, a GPS će početi pratiti bicikl. Oba smo projekta upoznali kad je i stigla vijest da su primljeni u Elevenov program.

Colombio razvija platformu putem koje bi se čitatelji više uključivali u stvaranje vijesti.
Colombio razvija platformu putem koje bi se čitatelji više uključivali u stvaranje vijesti.

Startupi iz regije

Tu je bio i jedan srpsko-bugarski startup, Novalogy, koji razvija posebne naočale koje olakšavaju korisnicima da se vrate u normalan bioritam kada putuju kroz vremenske zone ili rade dokasno. Tu je i mobilna aplikacija koja obavještava korisnika kad je pravo vrijeme da prime svoju “dozu” plavog svjetla putem naočala kako bi se tijelo vratilo u ravnotežu.

Nastupila su i dva slovenska startupa: Scoutee, softversko-hardverski sustav koji omogućava mladim igračima bejzbola da mjere brzinu lopte, te Adora, uređaj koji olakšava doktorima preglede i operacije uz pomoć glasa i gesta. Ostali startupi dolaze iz Bugarske, a to su ARTery, Baker Street, Kuknall, Max Cart i Tickey.

Kamo ide Eleven?

Podsjetimo, Eleven je primio i posljednju rundu startupa koji će sudjelovati u programu u ovakvom obliku, a točni timovi bit će poznati u svibnju. No, što slijedi nakon toga? Akcelerator trenutno i sam prikuplja rundu ulaganja i u ozbiljnim je razgovorima s nekolicinom ulagača. Kako je komentirao Dilyan Dimitrov, osnivač Elevena, očekuje se da će se novi startupi početi primati i ranije no što se očekivalo – ove jeseni, dok će s programom krenuti početkom 2016. godine.

Komentari

  1. Stevan

    Stevan

    03. 05. 2015. u 2:02 am Odgovori

    Bio sam tam u Elevenu jednom! Kakva grupa prepotentnih, praznih i arogantnih ljudi.
    Svi ce imati savjet da ti daju, da ti pokazu koliko je tvoja ideja trash…dok ne pogledate u njihove.
    I na kraju 105 startup-ova, 12 milliona evra potrosenog tudjeg novca, nijedan uspjeh! Brojeci nikad ne lazu!

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Mobilno

George je nova bankarska aplikacija od Erstea – za račune u svim bankama?

Iako će Erste službeno predstaviti George tijekom tjedna, već danas otkrivamo kako će nova aplikacija (Da!) biti zamjena ne samo za Erste mBanking nego potencijalno i za druge banke koje koristite!

Startupi i poslovanje

Web stranice javnih tijela od 23.9. moraju biti pristupačne: Kako se tijela, agencije, dizajneri i developeri mogu prilagoditi?

Informacije od javnog značaja koje objavljuju javna tijela na svojim web stranicama i aplikacijama moraju biti pristupačne svima - o tome više nema rasprave. Što vas očekuje ako je pristupačnost sljedeći korak i za vas? Hrvatska agencija Neuralab dizajnirala je po novim standardima web Hrvatske banke za obnovu i razvitak - evo što su oboje naučili u procesu.

Tehnologija

Kako dobiti najbolju moguću kvalitetu slike na Zoomu, Meetu, Skypeu?

2020. je godina prijenosa uživo! A ako još uvijek ne znate što i kako raditi, ne brinite: stiže pomoć!

Što ste propustili

Društvene mreže

Kako je bilo biti Pipi usred “hajke” na brend, otkriva CM godine – Antea Franjić!

Antea ni ne pokušava pričati o broju mjehurića u bočici Pipija, ni koliko je narančasta njihova narančada, ali zato zna uzburkati online vode. Što se krije iza dovitljivog upravljanja društvenim mrežama koje joj je osvojilo nagradu za CM-a godine?

Tehnologija

Evo kako su Combisova cloud rješenja omogućila Rimac Automobilima da nastave razvijati C_Two i od kuće

Mislim da vam ni ne moramo govoriti koliko je dizajniranje automobila zahtjevan posao, ali što se dogodi kada ne možete do svog računala u uredu, a razvijate modele veličine desetak gigabajta?

Startupi i poslovanje

Lora Pleško: Kako voditi tim i tvrtku u doba krize?

Lora Pleško je CEO Mašinerije, tvrtke za razvoj mobilnih aplikacija i web rješenja. Ususret Ladies of New Business konferenciji Lora nam je prenijela iskustva o slaganju internih procesa za vrijeme remote rada.

Intervju

Stručnjaci: Zbog “pada” Štita privatnosti razmislite hoćete li koristiti američke servise kao što je Mailchimp 

Dok se čeka razjašnjenje odnosa između SAD-a i EU u kontekstu prijenosa podataka, tvrtke koje prenose podatke van Europske unije moraju dokazati da su poduzele dovoljne mjere zaštite. Konzultantica za zaštitu podataka, Vlatka Vuković, smatra da su pojedini servisi prešutjeli bitne informacije.

Kultura 2.0

S nagradom Europske komisije u ruci e-Škole nastavljaju digitalizirati 1317 škola u Hrvatskoj

Nagrađen i od Europske komisije CARNET-ov projekt e-Škole dokazao je kako je Hrvatska na dobrom putu da "odgoji" digitalno zrele škole. Što se sve događa u pozadini pripreme i realizacije takvog velikog projekta, u doba krize, saznali smo.

Intervju

Ovako izgleda Nanobitov proces razvoja igara koje svakodnevno igraju stotine tisuća ljudi

Hollywood Story i My Story jednostavno je igrati, ali koliko je jednostavno - ili komplicirano - napraviti uspješne 'casual' igre?