Carnation Group: Die Hard, ali kroz igricu

Carnation Group: Die Hard, ali kroz igricu

die hard carnation group

Pre nedelju dana, na dan premijere novog nastavka holivudskog blokbastera Die Hard 5 – A Good Day to Die Hard, digitalna agencija Carnation Group je za američkog klijenta Fox Digital Entertainment lansirala igricu za mobilne smart platforme, iOS i Android, kao podršku u promociji novog filma. Oni koji borave u Njujuroku trenutno, na velikom semaforu Jumbotron na Times Squareu mogu videti veliku reklamu čiji je call to action download upravo ove igrice.

U pitanju je zajednički projekat publishera i izvođača i vid promotivne kampanje u vidu mobilne aplikacije (igrice) koja je kreirana tako da njihovim publisherima ostvari i određenu količinu zarade. U pitanju je upravo ono što biste očekivali od Die Hard igrice: 3D pucačina, sa gomilom oružja, in-game gedžeta, izborom glavnog lika i njihovim pimpovanjem i mnogo drugih inetersantnih stvari kao što je recimo Matrix efektat za usporavanje vremena i preciznije nišanjenje protivnika koji pokušava da vas ubije.

Game scenario je prost, tačnije isti kao u filmu: pucaj na sve što ti se ispreči na putu i pokuša da te ubije, pri tom koristi sva vatrena oružja od pištolja do velikih kalibra. Ono što će obradovati roditelje (ali i decu) je da u igri nema prolivene krvi, tako da mogu da je igraju i mališani.

Ko su ljudi koji su radili na igri?

U okviru digitalne agencije Carnation Group posluje i Goroid, mali tim od svega 8 zaljubljenika u mobile kome ovo nije prvi projekat ove vrste. Par meseci pre Die Harda, Goroid i Carnation Group su lansirali veliku hit igricu TheEnd koja je dugo vremena bila u Featured Apps sekciji na američkom i azijskom iOS app store-u i koja nakon pola godine beleži preko 5 miliona downloada. Igrica je besplatna i postoji za obe dominantne platforme – iOS i Android.

“Zaista smo ponosni na ono što smo postigli za manje od godinu dana koliko smo inače i deo poslovanja Carnation Groupa. Veliki broj downloada, odlične ocene korisnika i kvalitet igara / aplikacija koje lansiramo iz naše kreativne laboratorije je prepoznat od strane korisnika iz celog sveta. To ne bi bilo moguće da ne pratimo i ne primenjujemo najnovije tehnološke trendove koji kod igranja naših igara stvaraju WOOW efekat.” – izjavio je Laszlo Kesmarki, izvršni direktor Goroida.

die hard detalj

Pričali smo o ovom zanimljivom projektu sa Aleksandrom Petkovićem, Business Development Managerom digitalne agencije Carnation Group za jadransku regiju.

Kako ste došli do tako velikog klijenta?

Zvučnost klijenta (Twentieth Century Fox) dovoljno govori o ozbiljnosti kreiranja ove mobilne kampanje. Od aprila 2012. godine, Carnation Group je deo velike svetske porodice Possible Worldwide, i ovo nije prvi slučaj da ljudi iz kancelarija koje Carnation Group ima širom CEE regije rade na velikim projektima za globalno trziste i klijente od Sijetla, preko Londona, do Singapura i Sidneja.

U našoj agenciji ne postoje geografske barijere, tako da nije redak slučaj da za potrebe klijenata u Srbiji ili drugim zemljama jadranske regije rade kreativci i developeri iz Mađarske ili Rumunije. Postoji i obrnuti slučaj gde ljudi iz Beograda rade za klijente u Budimpešti ili Bukureštu. Zbog toga je potpuno normalno da za potrebe klijenata van CEE regije radi mešoviti tim ljudi, a takvih projekata ima sve više sa strane naše matične agencije Possible Worldwide. Twentieth Century Fox je upravo jedan od njih.

Koliko downloada je do sada zabeležio Die Hard 5?

Bez ulaganja prevelikih napora i novca oko promocije igrice, za nedelju dana je zabeleženo skoro 300 hiljada downloada, što nam dosta obećava. U prvih 7 dana je igra bila besplatna za Android korisnike, ali se naplaćivala 0,99 USD za iOS uređaje. Sada, kada se stvar oko filma malo stišala, omogućili smo i svim iOS korisnicima da je igraju besplatno. Pored Google Play i iTunes, aplikacija će za koji dan da se postavi i na Amazon app store. Preporučujem svim posetiocima Netokracije da je probaju i ostave svoje utiske u komentarima.

 die hard detalj 2

Koliko ste imali slobode u kreiranju scenarija?

Prilično mnogo 🙂 Nismo bili u situaciji da vidimo film pre njegove premijere. Od klijenta smo dobili par screenshotova iz filma i summary page koji objašnjava radnju filma i projekat. Ceo kreativni koncept igrice je naše delo. Iskoristili smo deo enginea koji smo kreirali za potrebe naše igre TheEndApp i na to dodali brdo funkcionalnosti i nove grafike. Trebalo nam je oko 4 meseca da kreiramo finalni proizvod uz prilično jak tempo u sve tri smene pred premijeru filma. Ono što smo morali da pratimo jeste to da se igra, kao i film, dešava u dva grada: Moskvi i Budimpešti. Probali smo da u game play unesemo duh ovih metropola, kao i neke lokalne karakteristike i jezik koji se u ovim zemljama priča.

Koliko je zahtevna igrica za starije verzije smart telefona i da li može da se igra u offline modu?

Korisnici koji recimo imaju Android 2.2 mogu da igraju igricu. Veličina je oko 30 MB, ali ima mogućnost smeštanja na SD karticu. Takođe, moguće je iz igrice podesiti nivo grafičkih detalja koji će se koristiti i time rasteretiti korišćenje procesora i ostalog hardvera u mobilnom uređaju. Igrica može da se igra bez korišćenja Internet konekcije.

Da li planirate neke izmene (da ne kažemo: update) i šta će sadržati?

Koji update? Današnji update? 🙂 Današnji update će imati dve bitne stvari. Obzirom da je igra besplatna, moraćemo da na diskretan način ubacimo mobile ads, kao dodatno sredstvo prihodovanja od igrice. Planirano je bude prisutan i product placement u okviru same igrice, ima dosta zainteresovanih brendova koji bi voleli da se nađu u njoj. Pored toga, današnji update će da sadrži i vrstu game tutorijala za novajlije u igrici kako bi se lakše snalazili oni koji se prvi put susreću sa okruženjem.

Pored ovog, planiramo i veći update na proleće gde ćemo dodati nove nivoe, nove chaptere, nove karaktere, novo okruženje, neke druge gradove…

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na Netokraciji dopušteno je samo korisnicima koji ostave svoje ime i prezime te mail adresu i prihvate pravila ponašanja.

Pravila ponašanja

Na Netokraciji za vas stvaramo kvalitetan, autorski potpisan sadržaj i zaista se veselimo vašim kvalitetnim, kontruktivnim komentarima. Poštujmo stoga jedni druge prilikom komentiranja, kao i Zakon, držeći se sljedećih pravila ponašanja:

  • Ne budite 💩: Nema vrijeđanja, diskriminiranja, ni psovanja (osim ako nije osobni izričaj, ali onda neka psovka bude općenita, a ne usmjerena prema nekome). Također, upoznajte se sa stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima prije no što ostavite komentar.
  • Samo kvalitetna rasprava, manje trolanja: Ne morate se ni sa kim slagati, ali budite konstruktivni i doprinesite raspravi! Svako trolanje, flameanje, koliko god "plesalo" na granici, leti van.
  • Imenom i prezimenom, nismo Anonymous 👤: Autor sadržaja stoji iza svog sadržaja, stoga stojite i vi iza svog komentara. Koristimo ime i prezime te pravu email adresu.

Kako koristimo podatke koje ostavljate? Bacite oko na našu izjavu o privatnosti.

Sve ostale komentare ćemo s guštom spaliti, jer ne zaslužuju svoje mjesto na internetu.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Prikaz

Native Teams u Hrvatskoj: Kako olakšavaju brigu o porezima, doprinosima i zapošljavanju u inozemstvu?

Native Teams, platforma za freelancere i digitalno plaćanje koju globalno koristi gotovo sto tisuća ljudi, u Hrvatsku je stigla prije dvije godine. Otkrivamo kako im je izgledalo širenje na regiju te što su u međuvremenu nova uveli.

Zabava i zanimljivosti

Hrvati napokon mogu glasati elektronski, i to zahvaljujući Samu Altmanu (i botovima)

Već niz godina naklapa se i navija za uvođenje elektronskog glasanja u Hrvatskoj. Ako nismo tijekom pandemije koronavirusa, kad ćemo, pitaju se mnogi. Ova superizborna godina, u kojoj nas čekaju parlamentarni, europski i predsjednički izbori jedina je još sila (ne)prilika koja bi mogla nagnati Državno izborno povjerenstvo da poduzmu mjere po tom pitanju.

Tvrtke i poslovanje

Znate li koristiti svoj “mozak izvan mozga”?

Proces u kojem naš mozak prati samog sebe i procjenjuje koliko mu dobro ide radimo svakodnevno, s više ili manje uspjeha. Riječ je o metakogniciji koja utječe na svaki aspekt našeg ponašanja - od definiranja životnih ciljeva i kako do njih doći do procjenjivanja vlastitih osjetila.

Što ste propustili

Startupi

Zagrebački startup Farseer: Kod nas zime nema, spremni smo razvaliti područje financijskog planiranja

Zagrebačka tvrtka Farseer niže poslovne uspjehe jedan za drugim. Nakon strelovitog rasta, prošlogodišnje investicije te uspješnih suradnji s nekim od najvećih regionalnih i globalnih tvrtki, ovaj softver za financijsko planiranje nedavno je dospio u društvo najboljih svjetskih alata u svojoj kategoriji.

Tvrtke i poslovanje

Infobip Shift Miami: Drugo izdanje obilježilo više partnera, izlagača, govornika, a i posjetitelja!

Povratak hrvatske konferencije u SAD ispunio je sva očekivanja organizatora te dodatno učvrstio Infobipovu poziciju na izazovnom američkom tržištu

Intervju

Svjetski “kamp za analitičare” stiže u Split: “Uvijek ćemo trebati ljude koji mogu razumjeti ponašanje ljudi online…”

MeasureCamp je sve samo ne obična konferencija, a možda joj je upravo to priskrbilo priznat status u svijetu analitike, s 140+ događanja u više od 35 gradova. U razgovoru s analitičkim veteranom i organizatorom MeasureCampa otkrivamo više o splitskom izdanju - i analitičkim tekovinama.

Izvještaj

Metaverse nije mrtav. Njegov zli brat iz Mete možda jest…

Rebrendingom u Metu, Facebook je pokušao preuzeti vlasništvo nad pojmom metaversea, no svjedoci smo koliko mu je to uspjelo. Metaverse više nije u hypeu kao nekad, ali oni koji su se nastavili baviti njime - znaju da priča tek počinje.

YouTube i digitalni video

Slavimo 19 godina prvog YouTube videa uz popis Hrvata s najviše pretplatnika

Donosimo vam popis najpopularnijih hrvatskih YouTubera i šarolikost ovog popisa sigurno niste očekivali.

Programiranje

Zbog prvog AI programera i “Shrimp Jesusa” AI sustavi se čine sve manje inteligentnima

U ovoj epizodi donosimo vam primjere loše primjene umjetne inteligencije: od smotanih AI programera i (ne)nosive tehnologije do nevjerojatnih religijskih ikona.