BusyBee Sky Kingdom: Igrica dvojice srednjoškolaca debituje na Androidu

BusyBee Sky Kingdom: Igrica dvojice srednjoškolaca debituje na Androidu

BusyBee Sky Kingdom igrica je koja je u srpskoj javnosti poznata pre svega po njenim osnivačima. Vukašin Laušev i Nenad Preradović, talentovani mladi informatičari i sada već brucoši, stavili su završnu godinu srednje škole na kocku ne bi li završili projekat na kome su počeli da rade i tako se plasirali na takmičenje na kojem su na kraju i pobedili. Danas, nakon višemesečnog rada, igrica debituje na Google Playu.

busy_bee_header

BusyBee Sky Kingdom igrica je koja je u srpskoj javnosti poznata pre svega po njenim osnivačima. Vukašin Laušev i Nenad Preradović, talentovani mladi informatičari i sada već brucoši, stavili su završnu godinu srednje škole na kocku ne bi li završili projekat na kome su počeli da rade i tako se plasirali na takmičenje na kojem su na kraju i pobedili. Danas, nakon višemesečnog rada, igrica debituje na Google Playu.

Priča o dvojici najboljih drugova počinje u srednjoj školi “Ivan Sarić” u Subotici. Početkom godine Vukašin i Nenad krenuli su sa radom na igrici. Zajedničkim poznavanjem programiranja, animacije i grafičkog dizajna, dvojica srednjoškolaca posvetila su se projektu ne bi li ostvarili uslov i plasirali se na prestižno takmičenje u informatici “John Von Neumann” koje se održavalo u Mađarskoj.

Kako bi finansirali svoj prvi projekat, njih dvojica su se pored rada na igrici bavili i freelance programiranjem i grafičkim dizajnom. Sve to, ostavilo je malo vremena za pohađanje nastave te je razgovor sa upravom škole bio neizbežan. Laušev i Preradović tražili su još mesec dana kako bi zavšili igricu i otišli na takmičenje, a iz škole su ih uverili da je razlog njihovih izostanaka opravdan i da će, kao i njihovi vršnjaci, na vreme moći da maturiraju.

busybee_3
Vukašin Laušev i Nenad Preradović (Foto: Telegraf)

Po povratku sa takmičenja i osvojenog prvog mesta, dvojica srednjškolaca naišli su na pohvale drugova i profesora, ali iz škole iz je sačekalo obaveštenje da izostanci sa nastave ipak neće biti opravdani. U tom trenutku, Telegraf prenosi situaciju, a Vukašin i Nenad, vidno razočarani, prebacuju se u drugu školu gde su na vreme maturirali i kasnije upisali Visoku školu za informacione tehnologije u Beogradu.

Vredan kao pčela, trud se na kraju isplati

Od takmičenja pa do danas prošlo je nekoliko meseci, a za to vreme, dvojica drugova i sada već poslovnih partnera, inkorporirali su svoj studio za razvoj igrica pod imenom PixUnit. BusyBee Sky Kingdom njihov je prvi projekat čiji je potencijal prepoznao i Internet Group i potpomogao projekat kao svoj interni startup.

U razgovoru za Telegraf, Nenad je izjavio:

Trebalo nam je više od 11 meseci da od jedne ideje dođemo do proizvoda koji je spreman za širu javnost, odnosno market. Hteli smo da napravimo igru koja će biti opuštena. Bez preterane akcije, bez nerviranja, igru u kojoj će moći da uživaju svi, kako najmlađi tako i oni najstariji.

Igrica se od pre dva dana može preuzeti sa Google Play prodavnice i to besplatno. Korisnici će se naći u ulozi pčelice koja leti po ekranu i sakuplja poene, osvaja nivoe i tako otključava nove. Arkadnog tipa, bez nasilja, igrica je namenjena kako mlađim, tako i starijim igračima koji ne traže zahtevnu i komplikovanu igricu.

busybee_2

U ovom trenutku, BusyBee Sky Kingdom registrovao je nekoliko stotina preuzimanja, a igrica je ocenjena visokom ocenom 4,9 na Google Playu. Kako nam je rečeno, pored obaveza na fakultetu, Vukašin i Nenad naporno rade ne bi li zavšili i iOS verziju igrice koja bi uskoro trebala biti dostupna za preuzimanje u App Storeu.

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na Netokraciji dopušteno je samo korisnicima koji ostave svoje ime i prezime te mail adresu i prihvate pravila ponašanja.

Pravila ponašanja

Na Netokraciji za vas stvaramo kvalitetan, autorski potpisan sadržaj i zaista se veselimo vašim kvalitetnim, kontruktivnim komentarima. Poštujmo stoga jedni druge prilikom komentiranja, kao i Zakon, držeći se sljedećih pravila ponašanja:

  • Ne budite 💩: Nema vrijeđanja, diskriminiranja, ni psovanja (osim ako nije osobni izričaj, ali onda neka psovka bude općenita, a ne usmjerena prema nekome). Također, upoznajte se sa stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima prije no što ostavite komentar.
  • Samo kvalitetna rasprava, manje trolanja: Ne morate se ni sa kim slagati, ali budite konstruktivni i doprinesite raspravi! Svako trolanje, flameanje, koliko god "plesalo" na granici, leti van.
  • Imenom i prezimenom, nismo Anonymous 👤: Autor sadržaja stoji iza svog sadržaja, stoga stojite i vi iza svog komentara. Koristimo ime i prezime te pravu email adresu.

Kako koristimo podatke koje ostavljate? Bacite oko na našu izjavu o privatnosti.

Sve ostale komentare ćemo s guštom spaliti, jer ne zaslužuju svoje mjesto na internetu.

Komentari

  1. Nikola HR

    Nikola HR

    04. 12. 2013. u 10:07 am Odgovori

    Sjajna vest! Mladim subotičanima želim puno sreće u daljem razvoju ove igrice!

    Jedini pogrešan korak je priključivanje Vesinoj kompaniji Internet Group. Tamo teško da će profitirati od razmene znanja i učenju o novim tehnologijama, a dotični će vrlo rado da se okiti svim profitom koji igrica napravi…

    Momci, vrlo oprezno sa njima, pazite šta potpisujete! Ne biste bili prvi koji su se opekli. Novca za talentovane mlade startape postoji u izobilju, i odlučiti se sa kime ćete raditi razvoj je velika i važna odluka. Ako donesete lošu odluku mnogi će početi da se kite vašim perjem, i da se smatraju vašim šefovima, što vi svakako ne zaslužujete. Ne dajte da vas prevare ljudi koji nisu ostvarili nikakv lični uspeh, definitivno imate potencijala za mnogo više…

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startupi i poslovanje

Kako je Estonija postala “startup nacija”, može li to Hrvatska, kako – i kad?

Može li novoosnovana udruga Cro Startup ponoviti uspjeh koji je postigla Startup Estonia? Eve Peeterson iz te udruge ispričala je koje su promjene, inicijative i angažmani bili ključni za uspjeh.

Digitalni marketing

Na digitalno oglašavanje u Hrvatskoj u 2021. potrošeno 1,65 milijarde kuna, 75% otišlo Googleu i Meti

Na digitalno oglašavanje u Hrvatskoj u 2021. godini potrošeno je milijardu i 657 milijuna kuna, pokazalo je istraživanje digitalni AdEx koje su za HUDI (Hrvatsku udrugu digitalnih izdavača) proveli austrijska agencija Momentum i lokalni partner Ipsos.

Digitalni mediji

Urednik ukrajinskog Forbesa: “Dezinformacije nam zapravo nisu predstavljale veliki problem – Rusi su izgubili informacijski rat”

Grad bombardiraju doslovno, a vas vijestima i dojavama, "ne možete se usredotočiti na bilo što duže od 10 minuta...", prisjeća se Mykhailo prvih tjedana rata u Ukrajini. Ispričao nam je kako su u ukrajinskom Forbesu operativno i mentalno pripremali redakciju za rad u takvim okolnostima.

Što ste propustili

Sponzorirano

Još ne primate kartice? Uvjerite se sami zašto bi trebali uz Visinu besplatnu inicijativu

U 2022. posve je jasno: kartično plaćanje ključna je stavka za poslovanje malih i srednjih poduzetnika. No, samo ta konstatacija ne znači mnogo ako u isto vrijeme ne komuniciramo kako vam konkretno to može pomoći u privlačenju novih kupaca. Skupili smo za vas dovoljno razloga, a jedan od najbitnijih je i taj da kroz inicijativu Digitalna Hrvatska imate pravo isprobati kartično plaćanje besplatno pola godine!

Intervju

Kako je jedan Riječanin kao srednjoškolac postao YouTube guru JavaScripta?

Činjenica da se mučio s učenjem programiranja za Adriana je bila ključna da u sebi otkrije poziv i talent za podučavanjem, a to ga je dovelo do vlastitog biznisa koji razvija na YouTubeu i izvan njega.

Kolumna

Isplati li se uložiti skoro 5000 eura u polaganje UX certifikata?

Za skoro 5000 eura možete kupiti polovni auto, otići na putovanje iz snova, otplatiti manji kredit ili pokrenuti manji posao. Biste li platili toliko za profesionalnu edukaciju?

Izvještaj

Sabol iz New Yorka poručio: U Hrvatskoj možete doći do 50 zaposlenika, ali za 50 milijuna dolara morate ići u Ameriku

Američka dijaspora okupila je u New Yorku predstavnike različitih generacija hrvatske tehnološke i startup scene kako bi se povezali i dogovorili konkretne korake kojima im mogu pomoći da bi skalirali poslovanje i postali globalno uspješni, poput spajanja s kupcima, partnerima i ulagačima.

Karijere

Kako je Ana Urlić nakon 30-e karijeru iz politike prebacila u programiranje!

Ana Urlić netokratima je poznata prvenstveno kao bivša voditeljica Odjela za online komunikacije Vlade Republike Hrvatske i aktivistkinja, tako da bi ste se mogli iznenaditi kad doznate da je - postala programerka!

Intervju

Iako ih se tome ne uči, inženjeri imaju izbora: Voditi programere ili programirati, pitanje je!

Ne nalaze svi zadovoljstvo u vođenju ljudi, tim manje ako su se školovali da razmišljaju samo o kodu i tehnologiji. Kako onda, ako ne znate što vas čeka - ni jeste li za to - otkriti što bi bila prava karijerna odluka za vas?