Aspirina 50.000 kuna vrijedna stipendija studentima omogućava rad na pravim IT projektima

Aspirina 50.000 kuna vrijedna stipendija studentima omogućava rad na pravim IT projektima

Studentima stipendije mogu biti izvrsna prilika za džeparac, a još važnije - pravo radno iskustvo i tijekom fakulteta.

Nikad nisam bio stipendiran, ali čuo sam lijepe priče od ljudi koji jesu. Financijska podrška u studentskim danima znači čudesno mnogo, ali još značajnije je praktično znanje koje student stipendijom dobiva, a koje mu mnogo znači za buduću karijeru.

Upravo o tome razgovarao sam s Ivanom Caljkušić Besker iz Typeqasta te Eny Komar iz Travel Softa, tehnoloških tvrtki koje su stipendirale studente Visoke škole Aspira u Splitu, a svoja iskustva podijelio je i stipendist Marin Spajić iz Travelsofta. Stipendisti su tako imali priliku raditi u poznatim IT tvrtkama i u isto vrijeme imati manje briga o svojoj financijskoj situaciji.

Novac i konkretno znanje, sve što studentu treba

Svi smo svjesni da je tržište rada takvo da zahtjeva od tvrtki edukaciju i ulaganje u vlastiti kadar. Dok za poslodavce više nije dovoljno samo postaviti oglas, studentima nije dovoljno samo završiti fakultet. Postoje mnogi pokazatelji efikasnosti stipendija u obrazovanju, a ako pitate bilo kojeg studenta odmah će vam reći kako je stipendija nedosanjani san velike većine. Ne čudi stoga volja tvrtki za suradnju s akademskim institucijama, a predvodnici u ovom trendu su privatne edukacijske ustanove poput Aspire koje ovom problemu pristupaju mnogo agilnije nego birokracijom zakočeni i rigidni državni fakulteti.

Ivana kaže kako su prepoznali suradnju s Aspirom kao jedan od kanala za stvaranje novih inženjera dok su oni još studenti:

Do sada smo surađivali u vidu studentske prakse za Aspirine studente, što nastavljamo raditi i dalje, međutim od ove godine smo odlučili i stipendirati perspektivne studente i kroz stipendiju im omogućiti rad s našim timovima na stvarnim projektima, što se pokazalo kao jako dobro iskustvo za njih.

Oni studenti koji se pokažu kao perspektivni i zanimljivi poslodavcima svojim angažmanom tako se uključuju u timove tvrtki i rade na stvarnim projektima u pravoj radnoj atmosferi. Ovo je nešto naprednija vrsta studentske prakse u kojoj se provodi još i više vremena u tvrtki.

Programeri su danas na cijeni više nego ikada, a tvrtke se svakodnevno bore za kvalitetne studente.

Tijekom stipendije iskusite “pravi” posao

S druge strane, tvrtka Travel Soft se odlučila za nešto drugačiji pristup. Njihova stipendija zapravo je bila samo nadogradnja na postojeći odnos, jer je student kojeg su stipendirali već radio kod njih. Travel Soft se tako zbog kvalitetne suradnje sa studentom odlučio “pojačati” poticaj za njega, a kažu kako je razlog tomu jednostavno to što je kolega razvio znanja i vještine zbog kojih su se odlučili dugoročno ga zadržati u svome timu.

Studenti tijekom stipendiranja mogu iskusiti drugačije uvjete nego one “kliničke” koje često vidimo na faksu. Stoga Aspira ne surađuje samo s Typeqastom, već i drugim, pretežno splitskim, tehnološkim tvrtkama kako bi studenti imali više prilika, ne samo za stipendiju, nego i za razne vrste praksi i učenja.

Upravo su konkretna znanja ono najvrjednije u svakom slučaju, objašnjava Ivana:

Prednosti stipendije, osim novčane potpore koju studenti dobivaju, je i mogućnost susreta s industrijom razvoja softvera, kroz rad sa stvarnim projektnim timovima i na stvarnim projektima. Ovo je iskustvo koje studenti ne mogu dobiti na fakultetu, a pomaže im u što boljoj pripremi za stvarnost posla koji ih čeka nakon studija.

Eny dodaje kako stipendiranje kod studenata izaziva sigurnost na radnom mjestu i daje im potvrdu da su zaista potrebni kod poslodavca i dobro obavljaju svoj posao. Studenti koji imaju stipendije u tvrtkama (pogotovo developeri koji surađuju s tehnološkim firmama) tako osim na predavanjima, dane mogu provesti zaista radeći ono što vole i surađujući s budućim kolegama. Jasno, obje tvrtke ističu koliko je važno i pravilno financijski potaknuti stipendiste, pogotovo jer se radi o studentima.

Budite proaktivni i voljni učiti

Studenti tijekom stipendiranja imaju priliku učiti i napredovati kroz realne radne uvjete nego one “kliničke” koje često vidimo na faksu.

Iz iskustva mogu reći da je proaktivnost jedna od glavnih osobina koja vam može pomoći u podebljavanju životopisa i budžeta. Marin Spajić, stipendist Travelsofta mi kaže kako radi u Travelsoftu od prve godine fakulteta, a do suradnje i stipendije je došao na Danima karijera koje Aspira organizira. Dodaje mi i kako vjeruje da mu je baš proaktivnost pomogla, jer se još od srednje škole bavio razvojem aplikacija, što i danas radi.

Osim toga, da biste napredovali u karijeri i prije nego što ona službeno započne, trebate biti odgovorni i voljni učiti i razvijati se, dodaju iz Travel Softa. Kažu kako je ključno da s budućim zaposlenikom, a sadašnjim stipendistom bude ugodno raditi i da to bude osoba koja odgovorno prihvaća svoje zadaće i odlično ih izvršava. Dobre vijesti za Marina su i to da iz Travel Softa najavljuju zaposlenje nakon završenog fakulteta.

Ako su vas ova iskustva potaknula na razmišljanje o stipendiji Aspire, imamo pravu stvar za vas! Aspira u suradnji s Netokracijom organizira nagradni natječaj čija je nagrada stipendija u iznosu od 50 tisuća kuna za studij Računarstva, smjer programskog inženjerstva. Kako biste osvojili stipendiju trebate osmisliti ideju za digitalizaciju proizvoda ili usluge i poslati svoj rad na stipendije@aspira.hr do 31. srpnja 2020.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Mobilno

George je nova bankarska aplikacija od Erstea – za račune u svim bankama?

Iako će Erste službeno predstaviti George tijekom tjedna, već danas otkrivamo kako će nova aplikacija (Da!) biti zamjena ne samo za Erste mBanking nego potencijalno i za druge banke koje koristite!

Startupi i poslovanje

Web stranice javnih tijela od 23.9. moraju biti pristupačne: Kako se tijela, agencije, dizajneri i developeri mogu prilagoditi?

Informacije od javnog značaja koje objavljuju javna tijela na svojim web stranicama i aplikacijama moraju biti pristupačne svima - o tome više nema rasprave. Što vas očekuje ako je pristupačnost sljedeći korak i za vas? Hrvatska agencija Neuralab dizajnirala je po novim standardima web Hrvatske banke za obnovu i razvitak - evo što su oboje naučili u procesu.

Tehnologija

Kako dobiti najbolju moguću kvalitetu slike na Zoomu, Meetu, Skypeu?

2020. je godina prijenosa uživo! A ako još uvijek ne znate što i kako raditi, ne brinite: stiže pomoć!

Što ste propustili

Društvene mreže

Kako je bilo biti Pipi usred “hajke” na brend, otkriva CM godine – Antea Franjić!

Antea ni ne pokušava pričati o broju mjehurića u bočici Pipija, ni koliko je narančasta njihova narančada, ali zato zna uzburkati online vode. Što se krije iza dovitljivog upravljanja društvenim mrežama koje joj je osvojilo nagradu za CM-a godine?

Tehnologija

Evo kako su Combisova cloud rješenja omogućila Rimac Automobilima da nastave razvijati C_Two i od kuće

Mislim da vam ni ne moramo govoriti koliko je dizajniranje automobila zahtjevan posao, ali što se dogodi kada ne možete do svog računala u uredu, a razvijate modele veličine desetak gigabajta?

Startupi i poslovanje

Lora Pleško: Kako voditi tim i tvrtku u doba krize?

Lora Pleško je CEO Mašinerije, tvrtke za razvoj mobilnih aplikacija i web rješenja. Ususret Ladies of New Business konferenciji Lora nam je prenijela iskustva o slaganju internih procesa za vrijeme remote rada.

Intervju

Stručnjaci: Zbog “pada” Štita privatnosti razmislite hoćete li koristiti američke servise kao što je Mailchimp 

Dok se čeka razjašnjenje odnosa između SAD-a i EU u kontekstu prijenosa podataka, tvrtke koje prenose podatke van Europske unije moraju dokazati da su poduzele dovoljne mjere zaštite. Konzultantica za zaštitu podataka, Vlatka Vuković, smatra da su pojedini servisi prešutjeli bitne informacije.

Kultura 2.0

S nagradom Europske komisije u ruci e-Škole nastavljaju digitalizirati 1317 škola u Hrvatskoj

Nagrađen i od Europske komisije CARNET-ov projekt e-Škole dokazao je kako je Hrvatska na dobrom putu da "odgoji" digitalno zrele škole. Što se sve događa u pozadini pripreme i realizacije takvog velikog projekta, u doba krize, saznali smo.

Intervju

Ovako izgleda Nanobitov proces razvoja igara koje svakodnevno igraju stotine tisuća ljudi

Hollywood Story i My Story jednostavno je igrati, ali koliko je jednostavno - ili komplicirano - napraviti uspješne 'casual' igre?