Novi proizvod iz Akcijine radionice: Fenixapps ima novu Facebook igru, SoPuzzle

Novi proizvod iz Akcijine radionice: Fenixapps ima novu Facebook igru, SoPuzzle

Agencija Akcija danas predstavlja još jednu igru za društvenu mrežu Facebook iz svoje radionice Fenixapps. Riječ je o aplikaciji SoPuzzle, koja nakon SocialMemoryja čini drugu igru te petu Facebook aplikaciju koju je izradila Akcija. Putem nje poslovni korisnici na spomenutoj društvenoj mreži mogu organizirati nagradni natječaj, kako bi se povećala viralnost, broj fanova, promovirali proizvodi i usluge, zabavili korisnici te prikupili podatci o njima, poput e-maila koji se može koristiti za newsletter.

SoPuzzle peta je Fenixova aplikacija i druga igra za društvenu mrežu Facebook.
SoPuzzle peta je Fenixova aplikacija i druga igra za društvenu mrežu Facebook.

Agencija Akcija danas predstavlja još jednu igru za društvenu mrežu Facebook iz svoje radionice Fenixapps. Riječ je o aplikaciji SoPuzzle, koja nakon SocialMemoryja čini drugu igru te petu Facebook aplikaciju koju je izradila Akcija. Putem nje poslovni korisnici na spomenutoj društvenoj mreži mogu organizirati nagradni natječaj, kako bi se povećala viralnost, broj fanova, promovirali proizvodi i usluge, zabavili korisnici te prikupili podatci o njima, poput e-maila koji se može koristiti za newsletter.

Podsjetimo, FenixApps je predstavljen u srpnju 2012. godine, a do danas su aplikacije iz spomenutog projekta, kako ističu u agenciji Akcija, koristile stotine klijenata u Hrvatskoj i cijelom svijetu. Strateškim usmjeravanjem na razvoj B2B i B2C Facebook igara, Akcija, kako ističe agencijin partner Petar Bogdan, ulazi na tržište vrijedno nekoliko milijardi američkih dolara godišnje.

Rezultati koje smo postigli sa igrom SocialMemory su odlični, a sa SoPuzzle želimo nadmašiti te rezultate i omogućiti zadržavanje korisnika u igri od preko 20 minuta! Nakon predstavljanja aplikacije na hrvatskom tržištu, sljedeći korak je posvetiti se izvozu naših aplikacija i igara na svjetsko tržište, jer potreba za ovakvim rješenjima postoji.

Potreba na tržištu, istina, postoji, ali nakon što je Facebook prije dva mjeseca ukinuo obvezu korištenja aplikacija tijekom organiziranja nagradnih natječaja, razglabalo se o tome znači li to kraj za industriju Facebook aplikacija. Međutim, Ilija Brajković, također partner u agenciji, tada je naveo kako Facebook aplikacije nude mnoštvo prednosti nad organiziranjem nagradnih natječaja “na zidu” brenda. Kako je tada napomenuoFacebook i društvene mreže ne služe skupljanju lajkova, nego donošenju konkretne koristi klijentima.

Može li se usporediti SoPuzzle s organiziranjem natječaja na zidu? Nikako! Nama je organiziranje igara na zidu čak i dobro došlo, jer ovako možemo konkretno pokazati prednosti jedne ovakve igre u odnosu na Facebook zid. Igra na zidu neće zadržati korisnika 20 minuta. Korisnik se baš i neće zabaviti kao na SoPuzzle. Nećemo moći dobiti više informacija o korisniku ako imamo igru na zidu. Nećemo moći kontrolirati glasove korisnika ako je igra na zidu. Prednost korištenja aplikacija i igara je ogromna i klijenti to primijete. Jednostavno, Facebook zid ne omogućava stvari kakve mogu omogućiti aplikacije.

Igra sadrži četiri nivoa, kako bi se korisnik što duže zadržao u aplikaciji.
Igra sadrži četiri nivoa, kako bi se korisnik što duže zadržao u aplikaciji.

Što nudi SoPuzzle?

SoPuzzle, kao što i samo ime kaže, igra je slaganja slagalice. Sastoji se od četiri nivoa, u kojima korisnici slažu četiri različite fotografije koje definira klijent. Samim time što se korisnik duže zadržava na igri, svojevoljno izložen je brendu, a dodatno motiviran nagradama. Akcija napominje kako je viralnost jedan od ključnih faktora kod korištenja Facebook igara za nagradne natječaje. Iznosi se podatak kako SoPuzzle omogućava devet puta veću viralnost od standardnih aplikacija koje nisu igre, za što je zaslužan Facebookov Scores API.

Unutarnje i vanjske notifikacije za korisnika - kako bi ga se obavještavalo o igri, promocijama te vraćalo natrag u aplikaciju.
Unutarnje i vanjske notifikacije za korisnika – kako bi ga se obavještavalo o igri, promocijama te vraćalo natrag u aplikaciju.

Aplikacija sadrži unutarnje notifikacije, koje informiraju korisnika o promjenama u igri, a mogu poslužiti za slanje promotivnih poruka. Jedna od novosti su i vanjske notifikacije koje stižu korisnicima na Facebook profil, a koje se koriste da se igrač iznova „vrati“ u aplikaciju. Kao i sve Fenixove aplikacije, 90 posto igre je standardizirano, dok se 10 posto prilagođava potrebama klijenta.

Više informacija o aplikaciji, kao i njenoj cijeni, možete pronaći na službenoj stranici, a možete i sami složiti slagalicu u sklopu demo prikaza.

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na Netokraciji dopušteno je samo korisnicima koji ostave svoje ime i prezime te mail adresu i prihvate pravila ponašanja.

Pravila ponašanja

Na Netokraciji za vas stvaramo kvalitetan, autorski potpisan sadržaj i zaista se veselimo vašim kvalitetnim, kontruktivnim komentarima. Poštujmo stoga jedni druge prilikom komentiranja, kao i Zakon, držeći se sljedećih pravila ponašanja:

  • Ne budite 💩: Nema vrijeđanja, diskriminiranja, ni psovanja (osim ako nije osobni izričaj, ali onda neka psovka bude općenita, a ne usmjerena prema nekome). Također, upoznajte se sa stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima prije no što ostavite komentar.
  • Samo kvalitetna rasprava, manje trolanja: Ne morate se ni sa kim slagati, ali budite konstruktivni i doprinesite raspravi! Svako trolanje, flameanje, koliko god "plesalo" na granici, leti van.
  • Imenom i prezimenom, nismo Anonymous 👤: Autor sadržaja stoji iza svog sadržaja, stoga stojite i vi iza svog komentara. Koristimo ime i prezime te pravu email adresu.

Kako koristimo podatke koje ostavljate? Bacite oko na našu izjavu o privatnosti.

Sve ostale komentare ćemo s guštom spaliti, jer ne zaslužuju svoje mjesto na internetu.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startupi i poslovanje

Kako je Estonija postala “startup nacija”, može li to Hrvatska, kako – i kad?

Može li novoosnovana udruga Cro Startup ponoviti uspjeh koji je postigla Startup Estonia? Eve Peeterson iz te udruge ispričala je koje su promjene, inicijative i angažmani bili ključni za uspjeh.

Digitalni marketing

Na digitalno oglašavanje u Hrvatskoj u 2021. potrošeno 1,65 milijarde kuna, 75% otišlo Googleu i Meti

Na digitalno oglašavanje u Hrvatskoj u 2021. godini potrošeno je milijardu i 657 milijuna kuna, pokazalo je istraživanje digitalni AdEx koje su za HUDI (Hrvatsku udrugu digitalnih izdavača) proveli austrijska agencija Momentum i lokalni partner Ipsos.

Digitalni mediji

Urednik ukrajinskog Forbesa: “Dezinformacije nam zapravo nisu predstavljale veliki problem – Rusi su izgubili informacijski rat”

Grad bombardiraju doslovno, a vas vijestima i dojavama, "ne možete se usredotočiti na bilo što duže od 10 minuta...", prisjeća se Mykhailo prvih tjedana rata u Ukrajini. Ispričao nam je kako su u ukrajinskom Forbesu operativno i mentalno pripremali redakciju za rad u takvim okolnostima.

Što ste propustili

Mobilno

Huawei Apps UP natjecanje se vraća s nagradom od preko milijun dolara

Treću godinu zaredom Huawei bogatim fondom nagrađuje najbolje programere koji će se odvažiti na razvoj aplikacija za ekosustav Huawei mobilnih usluga.

Kultura 2.0

Prvo istraživanje o električnim romobilima u Hrvatskoj: 80 % ispitanika koristi ih umjesto auta kako bi brže stigli do cilja

Bolt je proveo prvo istraživanje o električnim romobilima u Hrvatskoj, a za Netokraciju ekskluzivno otkrivaju najzanimljivije podatke.

Startupi i poslovanje

Ovo su najinovativniji učenici, studenti i škole u Hrvatskoj koji su osvojili nagrade Digitalnog inkubatora

U velikoj završnici Digitalnog inkubatora by Hrvatski Telekom, u organizaciji Instituta za inovacije, održane su prezentacije najuspješnijih timova učenika i studenata i dodijeljene su im nagrade ukupnog novčanog fonda od 200.000 kuna. Evo kakve ideje i rješenja su predlagali...

Karijere

Anton Smolčić kao novi voditelj digitalnog marketinga pomaže Muzeju iluzija u globalnom širenju

Muzej iluzija pridobio ga je činjenicom da je to globalni projekt s ambicioznim planovima i prilika da bude dio stvaranja tog globalnog uspjeha.

Novost

Poticaji za električna vozila podijeljeni u samo 50 minuta

Već nakon jedne minute rezervirano je gotovo 30 posto sredstava, a ukupni broj prijava po prodajnom mjestu varirao je od samo pet prijava za one salone sa slabijim rezultatom pa do sveukupno 60-ak prijava za uspješnije prodajne salone.

Panel

Rok trajanja programera: Možete li 57-godišnjaka zamisliti na razgovoru za posao frontend developera?

Možete li 57-godišnjaka zamisliti na razgovoru za posao frontend developera u nekoj domaćoj IT agenciji? Zavirili smo u raspravu o tome koliki je rok trajanja programera i upitali nekoliko njih, različitih razina iskustva i pristupa karijeri, može li se do mirovine biti "samo programer".