Izvještaj | Page 4 of 90 | Netokracija

Izvještaj

Internet marketing

Poznati su dobitnici najvećeg SoMo Borca do sada

Weekend Media Festival jučer je završio dodjelom SoMo nagrada za najbolje digitalne projekte i kampanje.

Izvještaj

Može li igranje igara od nas napraviti bolje kolege, partnere i prijatelje?

Developer, filmaš i umjetnik Onat Hekimoglu na Weekend Media Festivalu govorio je o temi o kojoj ne slušamo često - ozbiljnim igrama.

Mobilno

Zašto zaključavate kućna vrata, ako nećete zaštititi svoje podatke online?

Na ovogodišnjem Weekend Media Festivalu od Alana Delića iz Diverta dobili smo pet savjeta o tome kako se zaštititi online.

Startupi i poslovanje

Mundus: Gimnazijalci (i jedan FER-ovac) osvojili žiri Good Game Liftoffa i 100.000 kuna!

Tim pametne društvene igre Mundus pobijedio je na Good Game Liftoffu i osigurao 100.000 kuna početne investicije.

Izvještaj

Desetljeće KulenDayza, konferencije stvorene za zajednicu, od zajednice

Jubilarni KulenDayz zadržao je prepoznatljiv stil i opuštenost, ali i unio nekoliko dobrodošlih novih ideja koje su osvježile najveću IT konferenciju u Slavoniji.

Tehnologija

Generacija NEXT: Kad ti djetetu padne na pamet kako može automatizirati tvoj posao

Projekti automatizirani pilićarnik, kojim se upravlja putem smartphonea i veliki kolaboracijski projekt, koji je kroz interaktivnu kartu povezao preko 100 škola i raznih udruga i omogućio prikaz meteoroloških pokazatelja diljem Hrvatske u realnom vremenu, izabrani su kao najbolji projekti donacijskog natječaja Generacija Next ove školske sezone, a mi smo svratili na predstavljanje da čujemo i vidimo što to mogu osnovnoškolci.

Internet marketing

Agencije, mediji i oglašivači o svemu što si ne želite priznati o nativeu

Završena je još jedna rasprava o nativeu. Čini se kako su tri runde obračuna na Liderovoj konferenciji napokon udarile u srž onoga što svatko treba razumijeti o nativeu, bez obzira s koje strane sadržaja sjedio. Ovo je priča kako su agencije, mediji i oglašivači rasčlanili famozni native naopako, uzduž i poprijeko te došli do zaključaka koje mnogi u industriji jednostavno moraju prihvatiti.

Kultura 2.0

U Osijeku održano 6 radionica za 60 djevojaka, sljedeći korak su drugi gradovi u Hrvatskoj

STEM Kitteens novi je projekt održan proteklog vikenda u Osijeku, a njegov cilj je popularizacija STEM područja kod djevojaka i razvoj vještina potrebnih u digitalnom društvu od mlade dobi.

Tehnologija

Kako AI i strojno učenje u web pregledniku mogu doprinijeti korisničkom iskustvu?

Umjetna inteligencija i strojno učenje zasigurno su teme o kojima se u zadnje vrijeme najviše raspravlja, a kako njihova primjena u web pregledniku može doprinijeti svijetu objasnio je na svom predavanju u sklopu Shift konferencije - Keyfer Mathewson, frontend developer iz Shopifya.

Izvještaj

Valiance osvojio Good Game, s trona skinuo Rimca

Good game 2018 je uistinu opravdao hype i očekivanja i zadržao titulu najvećeg B2B gaming eventa u regiji, ali se polako kreće i prema tituli jednog od respektabilnijih gaming evenata u regiji uopće. U dva dana odličnog CS:GO-a, Valiance odlazi kući s peharom i titulom novog pobjednika Good Game Zagreb turnira.

Pročitaj i ovo…

Startupi i poslovanje

Kako je Combis agilnim pristupom razvio internu platformu Digital Workplace

Digital Workplace povezuje oko 15 različitih aplikacija te mnoge digitalne platforme i alate u cilju postizanja veće produktivnosti i komunikacije među zaposlenicima Combisa.

Startupi i poslovanje

Kako su me Infobip i Music Tech Fest naučili da iza svakog inovativnog rješenja stoji STE(A)M, a ne STEM!

Iskra stvaranja i kreativnosti traje mnogo duže nego nam se čini. Zašto je bitno da uključimo sebe, kolege i zaposlenike u takva iskustva najbolje govori i izjava hrvatske inovatorice, voditeljice MTF-a, Michele Magaš: Jednom kad vam drugi otvore vrata i vidite da se mogu otvoriti, sami ćete otvarati nova kad vam zatrebaju.

Startupi i poslovanje

Marin Mrša, Peekator: Podatci su zlatni rudnik dobrog korisničkog iskustva

Iako su se prvotno željeli baviti samo mystery shoppingom, hrvatski startup Peekator shvatio je da ono nudi samo djelić uvida u iskustvo korisnika. Kako ga poboljšati i što velike tvrtke mogu naučiti od manjih u poboljšanju korisničkog iskustva, otkriva mi u razgovoru Marin Mrša, CEO Peekatora.