TVZ Mc2 natjecanje: Studenti će raditi na mobilnim, web i i IoT rješenjima

Otvoreno TVZ Mc2 natjecanje: Studenti će raditi na mobilnim, web i i IoT rješenjima

Otvoreno je TVZ Mc2 studentsko natjecanje, koje ove godine broji preko 100 studenata i 20 partnera. Kroz novi koncept, koji u tehnologije za izradu rješenja osim mobilnih, dodaje i web i IoT, natjecatelji će raditi na razvoju edukativnih rješenja za učenike razredne nastave.

Šestu godinu zaredom Tehničko veleučilište u Zagrebu organizira jedno od najpoznatijih studentskih natjecanja u mobilnim aplikacijama. Ove godine, uz tradicionalnu promjenu izgleda, TVZ Mc2 u organizaciji Studentskog zbora TVZ-a dobiva i širenja na nova područja i tehnologije. Natjecatelji sada imaju priliku da osim mobilnih, razvijaju i web te IoT rješenja.

Na otvorenju 16. veljače, uz riječ organizatora i podršku dekanice, predstavljen je novi koncept natjecanja. Svake godine na TVZ Mc2 natjecanje prijavi se više od 100 studenata TVZ-a različitih usmjerenja, od dizajnera i programera, do mehatroničara i elektrotehničara, što će ove godine biti posebno zanimljivo s obzirom na proširene tehnologije.

U pitanju nije samo pobjeda, vole iz organizacije posebno isticati. Na natjecanju i brucoši aktivno sudjeluju jer osim samog izazova natjecanja imaju priliku i učiti kroz edukaciju i interaktivna druženja s preko 20 partnera natjecanja.

TVZ Mc2 zadatak 2018: Razvoj edukativnih rješenja!

Foto: TVZ Mc2

Otvorenje natjecanja održalo se u prostoru HUB385, a nakon kratkog uvodnog dijela, okupljenim studentima, partnerima i gostima obratio se u motivacijskom predavanju, Nenad Bakić, glavna osoba iza STEM revolucije putem koje je već preko 100 tisuća djece u Hrvatskoj počelo usvajati STEM znanja. U predavanju je Bakić istaknuo koliko potencijala se skriva u našim školama i mladim naraštajima, te je naglasio kako se trebamo početi pitati gdje ćemo biti 2031. godine, posebno naši mladi.

Natjecanje poput TVZ Mc2, pokazalo se zadnjih godina kao prava prilika za studente, da se aktivno kroz praktičan rad, pripreme da budu ravnopravni građani u 21. stoljeću – stvaratelji, a ne samo konzumenti sadržaja. Uz potporu zajednice i industrije, Hrvatska 2031. može biti perspektivna država za mlade hrvatske stvaratelje.

Spoj tih ambicija je i ovogodišnji zadatak za studente. Nakon predavanja, predstavnik CISExa Dženan Lojo, proglasio je ovogodišnju temu natjecanja: Razvoj edukativnih rješenja za učenike razredne nastave.

Panel za zagrijavanje

Svake godine do samog početka izrade rješenja, TVZ Mc2 ima nekoliko događaja. Ove godine prvo od njih, održat će se 21. veljače s početkom u 18.30 sati u Tehnološkom parku Zagreb.

Riječ je o panelu sa stručnjacima koji će studente upoznati s tematikom natjecanja kroz raspravu o gorućim pitanjima i potrebama u obrazovnom sustavu. Studenti će moći saznati kako, koliko i koje tehnologije su integrirane u edukaciji osnovnoškolaca trenutno, ali i što se još može napraviti u okviru toga kroz izradu rješenja na natjecanju.

U panel raspravi sudjelovat će Branka Vuk, pomoćnica ravnatelja CARNET-a, Ivančica Tajsl Dragičević, učiteljica razredne nastave te Vlado Lendvaj, pokretač Croatian Makers lige.

Potpora stručnjaka iz industrije

I ove godine TVZ Mc2 natjecanje podržava više od 20 partnera.

Neki od njih će postati i mentori natjecateljima kako bi im pomogli na putu do pobjede, ali osim toga, kroz travanj će u svojim prostorima održati niz edukativnih radionica i predavanja vezanih uz tehnologije koje natjecatelji mogu koristiti u izradi svojih rješenja.

Kako bi priča bila zaokružena u sve su uključene i osnovne škole čiji klinci će isprobavati rješenja natjecatelja, ali i sudjelovati u ocjenjivanju.

Kao i prošlih godina, očekuje se da će i ovogodišnje natjecanje donijeti stotine prijava, isto toliko novih kontakata i poznanstava, puno znanja i iskustva, ali i dobre atmosfere na budućim događajima.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Probao sam robotsku kosilicu – mnogo je više od “Roombe za travnjake”

Imati robota koji vam kosi travu je super ideja, ali koliko je realizacija zapravo jednostavna i uspješna?

Startupi i poslovanje

Nemojte se ugledati na ‘lifestyle’, ‘hustle’ i Instagram poduzetnike koji ne kuže biznis (osim onih koji kuže)

Toksična pozitivnost i poslovna naivnost mogu biti katastrofalna kombinacija u doba ekonomske krize. Je li vrijeme da unfollowate sve lifestyle poduzetnike i motivirajuće Instagram profile?

Kultura 2.0

Prva prepreka za elektroničko glasanje je digitalna nepismenost

Kako je situacija s pandemijom koronavirusa digitalizirala i digitalno transformirala dobar dio i privatnog i javnog sektora, aktualiziralo se i pitanje o elektroničkom glasanju. O temi spremnosti na taj oblik glasanja, i s tehnološke i društvene strane, razgovarala sam s osobom koja je razvila jedan takav sustav, Ivanom Hendijom iz FairVotesa.

Što ste propustili

Intervju

Wirecard je potonuo, je li za sobom povukao Revolut, druge fintechove i – vaše novce?

Hoće li pad Wirecarda značiti gubitak povjerenja korisnika u fintech svijet?

Startupi i poslovanje

Ovo je potpuni plan za sav sadržaj koji uspješan webshop mora imati!

Sadržaj je ključni faktor zbog kojeg korisnici dolaze interaktirati s vašim brendom. Sadržaj je kralj, a eCommerce tu nije iznimka. Od poslovnog plana, općeg sadržaja i opisa proizvoda, ovo su stavke koje svaki uspješan webshop mora pokriti.

Tehnologija

Tenisice, ruž, naočale… Kad ih već ne možemo isprobati u trgovini, zašto ne bismo virtualno?

Unatoč razvoju online prodaje, fizičke trgovine zadržale su svoju glavnu prednost - mogućnost da kupac sam isproba željene proizvode. No, nakon što su se trgovine diljem svijeta zatvorile zbog pandemije, porasla je popularnost virtualnog isprobavanja proizvoda koje pokušava donekle nadomjestiti korisničko iskustvo na kakvo smo navikli u tradicionalnim trgovinama.

Intervju

Nakon investicije od više od 50.000 eura, najveća regionalna CS:GO zajednica, CSadria, postala Esport Adria

Ovaj novi brend okupit će gamere i fanove ne samo esport igara, već i mobilnih i drugih igara koje igra mnogo veći broj ljudi.

Startupi i poslovanje

Email marketing u doba “korone”: 3 greške i 3 trika za bolju učinkovitost

Pomno pripremate i šaljete newslettere, ali učinka nema? Uz Brunu Zagorščaka iz agencije Neuralab, nedavno certificiranog Mailchimp partnera, prolazimo osnovne pogreške i taktike email marketinga.

Tehnologija

S Omoguru widgetom ne čitaju lakše samo disleksičari, već svi mi koji u ekrane buljimo svakodnevno

Za osobe koje imaju poteškoće u čitanju Omoguru je dar s neba, a odnedavno im je njihov alat još dostupniji. Radi se o widgetu koji gotovo svaku stranicu može učiniti čitljivijom.