Poznati su dobitnici najvećeg SoMo Borca do sada

Poznati su dobitnici najvećeg SoMo Borca do sada

Weekend Media Festival jučer je završio dodjelom SoMo nagrada za najbolje digitalne projekte i kampanje.

Na prošlogodišnjem SoMo borcu u relativno velikoj dvorani Vikendica zaista se tražilo mjesto više, a dodjela nagrada koja je u pet godina izrasla u ponajbolju i gotovo najvažniju u regiji jednostavno je prerasla okvire svega osim najveće dvorane Weekend Media Festivala.  Srećom, i organizatori su to prepoznali te se ovogodišnji šesti SoMo održao u najvećoj dvorani Vikend koja je također bila ispunjena do posljednjeg mjesta.

SoMo borac je tijekom pet godina postojanja podijelio 54 velike nagrade, a sveukupno je pristiglo nešto manje od 800 prijava. Krugu dobitnika jučer se pridružilo 9 novih pobjednika, skupa s 18 novih vlasnika malenih kipića finalista o kojima su odlučivali članovi stručnog žirija sastavljenog od predstavnika industrije.

Prvi SoMo šeste podjele otišao je u ruke Web.burze čiji je posao na novoj internetskoj stranici Vipneta proglašen kao najbolja stranica u kategoriji SoMo Web. Zanimljivo je kako je malog SoMo borca zaradila agencija Size koja je prošle godine osvojila prvo mjesto s vlastitom stranicom, a posljednji mali kipić otišao je agenciji Glitch za njihov rad na webu filma Bikini Moon.

Prestižnu titulu CM-a godine na ovoj je dodjeli ponijela Ivana Mijatović iz agencije Pioniri za svoj rad na društvenim mrežama Frikoma, a iza nje bile su Sara Jerman i Dijana Dretar. SoMo tech kategorija nagradila je Delta Reality i Tumpić/Prenc za njihov projekt VR i AR revitalizacije srednjovjekovnog dvorca Svetvinčenat, iza zanimljivog projekta Lidla i agencije Luna baziranog na strojnom učenju te još jednog projekta Delta Realityja, samo ovog puta za Vipnet.

Dva velika kipića za BBDO

Agencija 101 je prikupila najveći aplauz ovogodišnjeg SoMo natjecanja, i to za projekt Real life escape room koji su u Sloveniji realizirali s Unicefom, a radilo se o akciji koja je nastojala podići svijest o zlostavljanoj djeci i rezultirala je u čak 20% više poziva slovenskom broju za zlostavljanu djecu. Osim 101, u konkurenciji su se našli i McCann te Direct Media. 101 je s ovim projektom odlično prošla i na BalCannesu, osvojivši nagradu za najbolji projekt žirija oglašivača.

Kategorije Viralni Block Buster i SoMo Content donijele su velike kipiće agenciji BBDO i njihovoj parodiji političke kampanje s Andrijom Miloševićem, što ih ujedno čini i jedinim pobjednicima u dvije kategorije. Digitalni Mix pripao je sjajnoj izložbi Croatia je Hrvatska koju su razvili Bruketa & Žinić & Grey u suradnji s Croatia Osiguranjem, a aplikacija godine je sjajna Terappia iza koje stoji Infinum.

Posljednja kategorija SoMo Social nagradila je Saatchi & Saatchi za njihovu kampanju s Jana vodom za koju su također osvojili i BalCannes za najbolji projekt prema agencijskom žiriju.

Svi dobitnici SoMo borca su:

SoMo Web

  •  Size, Fresh Island Festival
  • Web.burza, Vipnet
  • Glitch, Bikini Moon

CM godine

  • Ivana Mijatović, Pioniri
  • Sara Jerman, Cvoke
  • Dijana Dretar, Degordian

SoMo tech

  • Delta Reality, Vipnet
  • Luna, Lidl
  • Delta Reality, Tumpić/Prenc, Svetvinčenat

SoMoritanac

  • Agencija 101, Unicef
  • McCann, NGO Centar za ženska prava
  • Direct Media, SPIKS

Viralni Block Buster

  • Agencija 101, Atlantic / Donat Mg
  • BBDO, Nectar
  • Agencija 101, Unicef

Digitalni Mix

  • Bruketa&Žinić&Grey, Croatia osiguranje
  • Pristop, Atlantic
  • Communis DDB, Bambi

SoMo Content

  •  Degordian, Vipnet
  • Ovation BBDO, Nectar
  • Communis, Bambi

SoMo App

  • Infinum, Terappia
  • Degordian, Zagrebačka pivovara
  • Pristop, Triglav

SoMo Social

  • Glitch, Na Terapija
  • Eden na eden, Sport M
  • Saatchi & Saatchi, Jana

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startupi i poslovanje

Nemojte se ugledati na ‘lifestyle’, ‘hustle’ i Instagram poduzetnike koji ne kuže biznis (osim onih koji kuže)

Toksična pozitivnost i poslovna naivnost mogu biti katastrofalna kombinacija u doba ekonomske krize. Je li vrijeme da unfollowate sve lifestyle poduzetnike i motivirajuće Instagram profile?

Kultura 2.0

Prva prepreka za elektroničko glasanje je digitalna nepismenost

Kako je situacija s pandemijom koronavirusa digitalizirala i digitalno transformirala dobar dio i privatnog i javnog sektora, aktualiziralo se i pitanje o elektroničkom glasanju. O temi spremnosti na taj oblik glasanja, i s tehnološke i društvene strane, razgovarala sam s osobom koja je razvila jedan takav sustav, Ivanom Hendijom iz FairVotesa.

Kultura 2.0

Kako igrifikacijom poboljšati izlaznost na hrvatskim parlamentarnim izborima?

Čak i prekrižiti listić je bolje nego uopće ne izaći na izbore, a opet, mnogim hrvatskim građanima se za naredne 4 godine ne da izdvojiti ni tih 20-ak minuta na biračkim mjestima. I to je posve razumljivo ako pogledamo da biračima izbori ne nude nikakvu opipljivu nagradu... ako ne potporom za stranke koje će voditi državu u budućnosti, čime nas se onda može motivirati?

Što ste propustili

Digitalni marketing

Od srijede stiže Spotify? Što će sad Deezer, ali i oglašivači, telekomi i podcasteri

Ako Spotify ovaj tjedan dođe u Hrvatsku u 'paketu' s drugim zemljama regije i Rusijom, mogao bi dobro doći hrvatskim glazbenicima i izvođačima koji su u doba koronavirusa morali otkazati koncerte. Oglašivači i podcasteri bi također mogli okrenuti glave...

Video

Hoće li vam deepfakeom ukrasti lice pa ući u bankovni račun (i staviti vas u pornić)

Ako poslije ove epizode ne obrišete sve selfije s interneta, niste napravili ništa.

Intervju

Wirecard je potonuo, je li za sobom povukao Revolut, druge fintechove i – vaše novce?

Hoće li pad Wirecarda značiti gubitak povjerenja korisnika u fintech svijet?

Startupi i poslovanje

Ovo je potpuni plan za sav sadržaj koji uspješan webshop mora imati!

Sadržaj je ključni faktor zbog kojeg korisnici dolaze interaktirati s vašim brendom. Sadržaj je kralj, a eCommerce tu nije iznimka. Od poslovnog plana, općeg sadržaja i opisa proizvoda, ovo su stavke koje svaki uspješan webshop mora pokriti.

Tehnologija

Tenisice, ruž, naočale… Kad ih već ne možemo isprobati u trgovini, zašto ne bismo virtualno?

Unatoč razvoju online prodaje, fizičke trgovine zadržale su svoju glavnu prednost - mogućnost da kupac sam isproba željene proizvode. No, nakon što su se trgovine diljem svijeta zatvorile zbog pandemije, porasla je popularnost virtualnog isprobavanja proizvoda koje pokušava donekle nadomjestiti korisničko iskustvo na kakvo smo navikli u tradicionalnim trgovinama.

Intervju

Nakon investicije od više od 50.000 eura, najveća regionalna CS:GO zajednica, CSadria, postala Esport Adria

Ovaj novi brend okupit će gamere i fanove ne samo esport igara, već i mobilnih i drugih igara koje igra mnogo veći broj ljudi.