Snapchat integrirao Photomath Damira Sabola za rješavanje matematičkih zadataka

Snapchat integrirao Photomath Damira Sabola za rješavanje matematičkih zadataka

Snapchatova kamera postaje još pametnija, rečeno je jučer na Snap Partner Summitu. Naime, predstavljena je platforma proširene stvarnosti za developere pod imenom Scan, a među prvim partnerima upravo je hrvatski Photomath koji će sada i korisnicima Snapchata omogućivati lakše rješavanje matematičkih zadataka.

Da jače ide u smjeru proširene stvarnosti, kod Snapa je bilo vidljivo i ranije, kad je predstavio skeniranje predmeta u stvarnom svijetu, njihovo prepoznavanje i mogućnost kupovine preko Amazona, direktno iz aplikacije. Osim toga, Snapchatova kamera omogućivala je prepoznavanje pjesama uz pomoć Shazama, a jučer su predstavljene i nove, zanimljivije primjene kamere – tako će Giphy prepoznavati predmete u stvarnom svijetu i ubaciti prikladan GIF, a Photomath će prepoznavati matematičke probleme i ponuditi korisnicima rješenje.

Aplikacija Photomath već je bila iznimno popularna. U studenom smo ekskluzivno pisali o tome kako je dosegla 100 milijuna preuzimanja. Osim toga, osnivač Damir Sabol tada je objavio kako su zaprimili investiciju od 6 milijuna dolara. A ovo partnerstvo sa Snapom, koje je, prilikom najave na Snapovom događanju za partnere dobilo poseban pljesak, zasigurno će pomoći da ove već impresivne brojke postanu još impresivnije.

Kako nam je u kratkom razgovoru rekao Damir Sabol, osnivač i CEO Photomatha, ova ih suradnja dobro pozicionira kod ciljanih korisnika, jer Snapchat i Photomath imaju vrlo usklađene korisničke baze i prirodno se poklapaju.

Sabol: Kroz Scan će biti dostupne osnovne značajke Photomatha

Sabol nam između ostalog otkriva i da će u Snapchatovom Scanu biti integiraran samo jedan dio funkcionalnosti aplikacije:

Samo osnovne mogućnosti bit će dostupne u Snapchatu – konkretno, dobivanje rješenja za izraz koji se skenira. Za sve ostale mogućnosti, a najviše za objašnjenje korak po korak, otvara se Photomath.
Samim time, Damir smatra da im ovakva suradnja otvara put do novih korisnika jer Photomathu nije cilj ponuditi samo finalno rješenje matematičkog zadatka, nego veću edukacijsku vrijednost, kroz postupak rješavanja, a do toga je moguće doći samo kroz samu aplikaciju Photomath.
Najava integracije Photomatha na Snap Partner Summitu zaradila je pljesak publike.

Snapchat zaostaje u broju korisnika za Instagramom, ali ponosi se aktivnošću

Snapchat u broju korisnika i dalje zaostaje za Instagramom, ali CEO Evan Spiegel otkrio je, kako piše TechCrunch, u SAD-u Snapchat doseže gotovo 75% svih osoba između 13 i 34 godine.

Dosežemo 90% osoba između 13 i 24 godine. U biti, dosežemo više osoba te dobi nego Facebook i Instagram u SAD-u, Velikoj Britaniji, Francuskoj, Kanadi i Australiji.

To dokazuje i Sabolove tvrdnje da im se poklapa ciljana skupina. No, na stranu doseg, ono što je Snapchatov najveći adut je volja korisnika da istraže svijet proširene stvarnosti, što druge društvene mreže još nisu postigle. Osim što je riječ o neizmjernom izvoru zabave za korisnike, riječ je i o velikoj prilici za partnere, a primjeri suradnji predstavljeni su jučer, poput one s Netflixom, kako bi korisnici mogli uz pomoć stickera podijeliti sa svojim prijateljima što gledaju, ili platformom GoFundMe, kako bismo podijelili vijest o kakvoj dobrotvornoj kampanji.

Scan će tako omogućivati da skeniramo sve oko nas kako bismo postigli interakciju s predmetima i živim bićima, bilo da je riječ o novčanicama, spomenicima ili našim kućnim ljubimcima u proširenoj stvarnosti. Inače, Scan je nastao na temelju startupa Scan.me, koji je do sada pogonio Snapchatove QR kodove koji su omogućivali dodavanje prijatelja ili otključavanje leća.

Oživimo spomenike, oživimo Snapchat!

Jučer je predstavljen i niz drugih novosti – tu je takozvani Landmarkers, koji omogućuje transformaciju spomenika uz pomoć proširene stvarnosti. Za developere i kreatore leći, tu je novi Creator Profiles na kojemu se mogu hvaliti lećama koje su stvorili te koristiti resurse za kreiranje novih. Osim toga, najavljena je oglasna mreža, dijeljenje priča u druge aplikacije, kao što je Tinder, te platforma za multiplayer igre u stvarnom vremenu.

Darian Škarica, osnivač studija za virtualnu, proširenu i miješanu stvarnost Delta Reality, kao najveću vijest vidi integraciju s Photomathom, ali mu je posebno zanimljiv i spomenuti Landmarker jer omogućuje kreiranje kreativnih stvari s kakvima se njegov tim već počeo igrati.

Činjenica da sama platforma nema monetizaciju neće biti problem. Na Snapchatovoj, ali i Facebookovoj trenutnoj AR platformi, postoje stotine tisuća efekata koje zajednica izrađuje, te broj kreatora samo raste iz dana u dan. Facebookova community grupa za kreatore AR efekata se udeseterostručila u kratkom periodu.

Sama mehanika Scana me najviše intrigira, tj. način na koji će se doći do određenog efekta. Trenutno je on dosta nepregledan i dolazak do efekta najviše ovisi o distribucijskim kanalima samog kreatora. Za unaprijeđenje platforme od razine zabavnog i usputnog sadržaja na razinu korisnog, poput Photomatha, ova će distribucija trebati biti riješena unutar samog Snapchata.

Kroz par dana ćemo saznati više sa samim updateom. Kako god bilo, mislim da nas čeka kreativna budućnost.

Čini se da je Snap zbio redove novim alatima ne bi li pokazao gdje je jači od Instagrama i Facebooka, a to je i dalje moć kamere. No, posebno nam je drago što jednog od glavnih saveznika vidi upravo hrvatskom Photomathu.

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na Netokraciji dopušteno je samo korisnicima koji ostave svoje ime i prezime te mail adresu i prihvate pravila ponašanja.

Pravila ponašanja

Na Netokraciji za vas stvaramo kvalitetan, autorski potpisan sadržaj i zaista se veselimo vašim kvalitetnim, kontruktivnim komentarima. Poštujmo stoga jedni druge prilikom komentiranja, kao i Zakon, držeći se sljedećih pravila ponašanja:

  • Ne budite 💩: Nema vrijeđanja, diskriminiranja, ni psovanja (osim ako nije osobni izričaj, ali onda neka psovka bude općenita, a ne usmjerena prema nekome). Također, upoznajte se sa stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima prije no što ostavite komentar.
  • Samo kvalitetna rasprava, manje trolanja: Ne morate se ni sa kim slagati, ali budite konstruktivni i doprinesite raspravi! Svako trolanje, flameanje, koliko god "plesalo" na granici, leti van.
  • Imenom i prezimenom, nismo Anonymous 👤: Autor sadržaja stoji iza svog sadržaja, stoga stojite i vi iza svog komentara. Koristimo ime i prezime te pravu email adresu.

Kako koristimo podatke koje ostavljate? Bacite oko na našu izjavu o privatnosti.

Sve ostale komentare ćemo s guštom spaliti, jer ne zaslužuju svoje mjesto na internetu.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startupi i poslovanje

Kako je Estonija postala “startup nacija”, može li to Hrvatska, kako – i kad?

Može li novoosnovana udruga Cro Startup ponoviti uspjeh koji je postigla Startup Estonia? Eve Peeterson iz te udruge ispričala je koje su promjene, inicijative i angažmani bili ključni za uspjeh.

Digitalni marketing

Na digitalno oglašavanje u Hrvatskoj u 2021. potrošeno 1,65 milijarde kuna, 75% otišlo Googleu i Meti

Na digitalno oglašavanje u Hrvatskoj u 2021. godini potrošeno je milijardu i 657 milijuna kuna, pokazalo je istraživanje digitalni AdEx koje su za HUDI (Hrvatsku udrugu digitalnih izdavača) proveli austrijska agencija Momentum i lokalni partner Ipsos.

Digitalni mediji

Urednik ukrajinskog Forbesa: “Dezinformacije nam zapravo nisu predstavljale veliki problem – Rusi su izgubili informacijski rat”

Grad bombardiraju doslovno, a vas vijestima i dojavama, "ne možete se usredotočiti na bilo što duže od 10 minuta...", prisjeća se Mykhailo prvih tjedana rata u Ukrajini. Ispričao nam je kako su u ukrajinskom Forbesu operativno i mentalno pripremali redakciju za rad u takvim okolnostima.

Što ste propustili

Intervju

Kako je softverski inženjer s Kube našao svoju oazu u Microsoftovom razvojnom centru

Iz daleke Havane na Kubi, softverski inženjer Arnaldo Perez stigao je u Microsoftov razvojni centar u Srbiji. Kako, zašto, u kojem timu i što danas radi, kako se privikao na novo okruženje te što je naučio u zadnje četiri godine radeći u Microsoftu i regiji, saznali smo u intervjuu.

Nesortirano

Combisu nagrada Microsoft Partner of the Year 2022 u Hrvatskoj

Combis je osvojio prestižnu godišnju nagradu američke tehnološke kompanije Microsoft za Hrvatsku.

Mobilno

Huawei Apps UP natjecanje se vraća s nagradom od preko milijun dolara

Treću godinu zaredom Huawei bogatim fondom nagrađuje najbolje programere koji će se odvažiti na razvoj aplikacija za ekosustav Huawei mobilnih usluga.

Ekskluzivno

Prvo istraživanje o električnim romobilima u Hrvatskoj: 80 % ispitanika koristi ih umjesto auta kako bi brže stigli do cilja

Bolt je proveo prvo istraživanje o električnim romobilima u Hrvatskoj, a za Netokraciju ekskluzivno otkrivaju najzanimljivije podatke.

Startupi i poslovanje

Ovo su najinovativniji učenici, studenti i škole u Hrvatskoj koji su osvojili nagrade Digitalnog inkubatora

U velikoj završnici Digitalnog inkubatora by Hrvatski Telekom, u organizaciji Instituta za inovacije, održane su prezentacije najuspješnijih timova učenika i studenata i dodijeljene su im nagrade ukupnog novčanog fonda od 200.000 kuna. Evo kakve ideje i rješenja su predlagali...

Intervju

Anton Smolčić kao novi voditelj digitalnog marketinga pomaže Muzeju iluzija u globalnom širenju

Muzej iluzija pridobio ga je činjenicom da je to globalni projekt s ambicioznim planovima i prilika da bude dio stvaranja tog globalnog uspjeha.