Jezgrene membrane - predstavljanje interaktivnosti i interakcije

Radiona predstavlja Jezgrene membrane – spoj interaktivnosti i interakcije

Udruga Radiona.org ponovno spaja tehnološko s umjetničkim, ovog puta s organizacijom izložbe "Jezgrene membrane (interaktivnost i interakcije)", koja će trajati do četvrtka u dvorani Pogon Jedinstvo na Trnjanskom nasipu u Zagrebu. Novi Radionin projekt je izložba koja će se baviti različitim pogledima na interaktivnost i interakciju - i načine kako se ostvaruju.

smartlumies(c)

Od ovoga poslijepodneva, 19. listopada, s početkom u 20:30 sati, do četvrtka, 22. listopada, svakoga dana od 17 do 21 sata, dvorana Pogon Jedinstvo na zagrebačkom Trnjanskom nasipu bit će domaćin izložbi Jezgrene membrane (interaktivnost i interakcije). Sa slobodnim ulazom u izložbeni prostor, posjetitelji će se tijekom naredna četiri dana moći upoznati s različitim pogledima i predstavljanjem interaktivnosti i interakcije, dva tematska pojma izložbe.

Za razliku od nedavnog okupljanja koje je pokrenula Radiona.org, sa srpanjskim Hybrid Sound Festivalom na kojemu je u središtu pozornosti bio zvuk, ovoga puta će puta, osim auditivnog elementa, u igri biti i slika, pokret i dodir. Izložba će se usmjeriti na interpretaciju interaktivnosti i interakcije s oslanjanjem na hibridnu umjetnost, dizajn i open source hardver, spajajući umjetničko i tehnološko na istom mjestu.

Što je sve interaktivno i kako nastaje interakcija?

jezgrene membrane plakat

Radionina okupljanja u pravilu donose poneki drugačiji ili, kako se to često zna opisati, alternativni pogled na stvari, a u nastavku tjedna to će se dogoditi propitkivanjem što sve može biti interaktivno i uključiti se u postupak koji zovemo interakcijom. Izložba će predstaviti senzore povezane s pokretom, mišićne senzore, senzore koji će izmjeriti ubrzanje pri orijentaciji u prostoru uz pomoć zvuka i one koji reagiraju na dodir, ali i druge oblike interakcije, poput služenja LED grafitima i prebacivanja skupa podataka u sliku s oslanjanjem na algoritmičke procese i slikovnu projekciju.

Interaktivnost i interakcija neće biti središnje teme samo zbog predstavljanja načina kako se obavljaju, već će se tijekom naredna četiri dana odvijati i u praksi. Ono što posjetitelj vidi bit će otvoreno njegovoj interpretaciji, s mogućnošću da predstavi vlastito rješenje koje se može uključiti u interakcijski proces – i time postane dijelom interaktivnog kruga kojim se bavi ova izložba.

Organizatori su od ponedjeljka do četvrtka najavili predstavljanje radova koje će izložiti Tanja Minarik, Alenka Dmitrović, Ana Labudović, Deborah Hustić, Layla Munitić, Marina Petrović, Mario Pavlić, Igor Brkić, Goran Mahovlić, Jason Mulhausen, Davor Jadrijević, Igor Petrović, Damir Prizmić i Boris Vidošević. Gosti izložbe bit će Martina Grgić i Filip Kovačić Popov, autori Smart Lumiesa, ‘pametnih’ edukativnih kocki namijenjenih djeci, te Ivan Kunjašić iz Umjetničke akademije u Splitu.

Ako želite još nešto više, u utorak u 20 sati moglo bi vas privući predavanje “Interaktivnost – ‘teorija’ i praksa”, koje će održati Ivan Marušić Klif.

Oni će biti na Trnjanskom nasipu, dolazite li i vi?

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Mobilno

George je nova bankarska aplikacija od Erstea – za račune u svim bankama?

Iako će Erste službeno predstaviti George tijekom tjedna, već danas otkrivamo kako će nova aplikacija (Da!) biti zamjena ne samo za Erste mBanking nego potencijalno i za druge banke koje koristite!

Startupi i poslovanje

Web stranice javnih tijela od 23.9. moraju biti pristupačne: Kako se tijela, agencije, dizajneri i developeri mogu prilagoditi?

Informacije od javnog značaja koje objavljuju javna tijela na svojim web stranicama i aplikacijama moraju biti pristupačne svima - o tome više nema rasprave. Što vas očekuje ako je pristupačnost sljedeći korak i za vas? Hrvatska agencija Neuralab dizajnirala je po novim standardima web Hrvatske banke za obnovu i razvitak - evo što su oboje naučili u procesu.

Tehnologija

Kako dobiti najbolju moguću kvalitetu slike na Zoomu, Meetu, Skypeu?

2020. je godina prijenosa uživo! A ako još uvijek ne znate što i kako raditi, ne brinite: stiže pomoć!

Što ste propustili

Društvene mreže

Kako je bilo biti Pipi usred “hajke” na brend, otkriva CM godine – Antea Franjić!

Antea ni ne pokušava pričati o broju mjehurića u bočici Pipija, ni koliko je narančasta njihova narančada, ali zato zna uzburkati online vode. Što se krije iza dovitljivog upravljanja društvenim mrežama koje joj je osvojilo nagradu za CM-a godine?

Tehnologija

Evo kako su Combisova cloud rješenja omogućila Rimac Automobilima da nastave razvijati C_Two i od kuće

Mislim da vam ni ne moramo govoriti koliko je dizajniranje automobila zahtjevan posao, ali što se dogodi kada ne možete do svog računala u uredu, a razvijate modele veličine desetak gigabajta?

Startupi i poslovanje

Lora Pleško: Kako voditi tim i tvrtku u doba krize?

Lora Pleško je CEO Mašinerije, tvrtke za razvoj mobilnih aplikacija i web rješenja. Ususret Ladies of New Business konferenciji Lora nam je prenijela iskustva o slaganju internih procesa za vrijeme remote rada.

Intervju

Stručnjaci: Zbog “pada” Štita privatnosti razmislite hoćete li koristiti američke servise kao što je Mailchimp 

Dok se čeka razjašnjenje odnosa između SAD-a i EU u kontekstu prijenosa podataka, tvrtke koje prenose podatke van Europske unije moraju dokazati da su poduzele dovoljne mjere zaštite. Konzultantica za zaštitu podataka, Vlatka Vuković, smatra da su pojedini servisi prešutjeli bitne informacije.

Kultura 2.0

S nagradom Europske komisije u ruci e-Škole nastavljaju digitalizirati 1317 škola u Hrvatskoj

Nagrađen i od Europske komisije CARNET-ov projekt e-Škole dokazao je kako je Hrvatska na dobrom putu da "odgoji" digitalno zrele škole. Što se sve događa u pozadini pripreme i realizacije takvog velikog projekta, u doba krize, saznali smo.

Intervju

Ovako izgleda Nanobitov proces razvoja igara koje svakodnevno igraju stotine tisuća ljudi

Hollywood Story i My Story jednostavno je igrati, ali koliko je jednostavno - ili komplicirano - napraviti uspješne 'casual' igre?