Za najbolju kvizašku aplikaciju u Varaždinu je nagrađen Hip, hip, array

Ready, steady, code!: Za najbolju aplikaciju za kvizove nagrađen je tim Hip, hip, array

Pobjednik 3. izdanja studentskog hackathona Ready, steady, code! je tim Hip, hip, array u kojemu su se okupili studenti s Fakulteta organizacije i informatike u Varaždinu. Žiri su osvojili zahvaljujući trudu i upornosti koje su uložili u razvoj aplikacije za kvizove, a kući se vraćaju s 1300 eura više.

Predstavljanje rješenja pred stručnim žirijem hackathona Ready, steady, code! održalo se u nedjelju na Fakultetu organizacije i informatike u Varaždinu.

Ready, steady, code! natjecanje je namijenjeno studentima i učenicima srednjih škola koji žele pokazati svoje znanje i vještine u razvoju programskih proizvoda. Ove se godine u Varaždinu okupilo pedesetak natjecatelja u 13 timova. Većina njih stigla je iz Hrvatske, ali sudjelovao je i jedan tim iz Srbije te jedan iz Litve. Za rješenja zadatka koji su dobili u subotu ujutro imali su 24 sata, a nakon kratke pauze za odmor, rješenja su u nedjelju popodne predstavljena žiriju – stručnjacima iz privrede i akademske zajednice koji su odlučili da je najbolji među timovima bio Hip, hip, array s Fakulteta organizacije i informatike.

Zadatak s kojim su se natjecatelji suočili je bio napraviti aplikaciju za kvizove koja bi s jedne strane moderatorima omogućavala organiziranje i upravljanje kvizom, a s druge, korisnicima dopuštala stvaranje timova. Izazov je bio u tome kako napraviti aplikaciju koja će se razlikovati od drugih, ističe Alen Martinčević iz Hip, hip, array.

Aplikacija je trebala omogućiti stvaranje kvizova od strane pojedinca, tzv. moderatora koji je imao slobodu da sastavlja pitanja po svojoj želji, a isto tako i odgovore. Također se tražilo da moderator ima neku kontrolu nad samim vođenjem kviza kao što je upravljanje redoslijedom pitanja i da se kviz održava na definiranoj fizičkoj lokaciji kao što su kafići, pubovi i ostalo. Po mom mišljenju, zadatak nije bio težak, jedino što se pokazalo zahtjevnijim je bilo kako napraviti aplikaciju koje će se razlikovati od ostalih.

“Čak i ako ne osvojite nagradu, doma odlazite s velikim iskustvom”

Pobjednički tim s uručenom nagradom
Pobjednički tim s uručenom nagradom u iznosu od 1300 eura.

Alen i njegovi timski kolege Ivan Oršolić, Leo Siniša Radošić i Antonio Lopac nisu očekivali pobjedu, ali vjeruju da su suci prepoznali njihovu upornost i trud. Pripreme za hackathon su odradili uz druženje i piće, kaže Ivan.

Kao tim nismo imali nekakve posebne pripreme. Više smo radili na komunikaciji unutar tima, definiranju i podjeli zadataka i uloga među nama te na team buildingu (čitajte: izgovor za druženje i koje piće).

Iako su za prvo mjesto osvojili 1300 eura, dečki se nisu natjecali radi nagrade, već radi iskustva. Bez obzira na to koliko netko zna programirati, treba se odvažiti i prijaviti na ovakva događanja, poručuje Ivan.

Čak i ako smatraju da nemaju dovoljno znanja, da su tu timovi koji znaju mnogo bolje programirati od njih – trebaju se prijaviti. Na natjecanju je definitivno bilo timova koji su imali više znanja u programiranju od nas, ali uz par dobrih ideja i funkcionalan tim uspjeli smo se izdvojiti dovoljno da zaslužimo prvo mjesto. Uostalom, čak i ako ne osvojite nikakvu nagradu, doma odlazite s velikim iskustvom i stečenim znanjem te novim poznanstvima.

Na hackathon se ne prijavljujete radi nagrade, već radi iskustva, a za bolju koncenktraciju neki su i - heklali.
Na hackathon se ne prijavljujete radi nagrade, već radi iskustva, a za bolju koncentraciju neki su i – heklali.

Uz Hip, Hip, array, za drugo su i treće mjesto nagrađeni timovi Minimun niminuna i Time is money koji su osvojili 800, odnosno 500 eura. Sva tri tima su osvojila i poklon bon za paintball centar Accredo. Hackathon već treću godinu za redom organiziraju Asseco SEE i Fakultet organizacije i informatike, a s ovogodišnjim je izdanjem natjecanje postalo i službeni dio međunarodne lige Major League Hacking. Kako bi sve prošlo prema pravilima, ali i kako bi uskočili u pomoć timovima, 15 mentora iz Asseca, većinom softver developera, dežuralo je za vrijeme natjecanja. Težak zadatak je bio i pred žirijem u kojem su sjedili Viktor Olujić i Mario Komljenović iz Asseca, Ivan Švogor i Dario Grd sa FOI-a te David Ante Macan.

Do sljedećeg puta ovogodišnjim natjecateljima, ali i mentorima te sucima želimo – puno sna i zasluženog odmora.

Komentari

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startupi i poslovanje

Čudo nije investicija, već Infobipov ‘bootstrapped’ rast i upornost već 14 godina

Infobip je osiguravanjem investicije od 200 milijuna dolara postao prvi hrvatski 'jednorog'. No pravo čudo je da su osnivači Silvio Kutić, Roberto Kutić i Izabel Jelenić do ovog trenutka dogurali bez ijedne vanjske investicije - i govori mnogo o hrvatskim tehnološkim poduzetnicima!

Startupi i poslovanje

Od Applea do Rimca: Tko je novi CTO Rimac Automobila, Chris Porritt

Automobilski svijet pomalo je iznenadila vijest o odlasku Chrisa Porritta iz Applea i dolaska - u hrvatske Rimac Automobile, ali tko je Chris uopće i zašto je njegov dolazak važan?

Mobilno

Moja Croatia: Da biste digitalizirali osiguranje ne trebate govoriti “jezikom osiguranja”

Ana Zovko, direktorica sektora za digitalni razvoj, otkriva što su morali osigurati unutar Croatia osiguranja kako bi razvili potpunu, a zaista jednostavnu za korištenje self-care aplikaciju.

Što ste propustili

Startupi i poslovanje

Usprkos navikama korisnika, moraju li sve web stranice danas biti iste da bi bile uspješne?

Dođeš u webshop, želiš pronaći točno određen proizvod i automatski kreneš prema gornjem dijelu stranice da upišeš njegov naziv, ali tražilica, kvragu, nije tamo. Zvuči poznato? Danas, na sreću, vjerojatno više ne.

Startupi i poslovanje

Novi direktor IT-ja RBA: IT će prestati biti servis kada budete spremniji na rizike!

Višegodišnje iskustvo rada u IT odjelima financijskog sektora na različitim pozicijama donijelo je Ivanu Knezoviću bogatu perspektivu o digitalnim proizvodima i organizacijskoj kulturi usmjerenoj ka digitalizaciji, kako novi IT direktor RBA planira time upravljati?

Mobilno

Zašto aplikacije za praćenje COVID-19 ne uspijevaju? Najbolji primjer nalazi se i u našoj regiji

Od Sjeverne Makedonije i Mađarske, do Norveške, Velike Britanije i Irske vidimo različite aplikacije, različite implementacije i prakse korištenja. Koliko uspjeh aplikacije ovisi o angažiranosti ključnih aktera, koliko o dobroj volji korisnika, a koliko o nadležnim institucijama?

Vodič

Iz vlastitog iskustva: Kako dobiti novac od Europske unije za razvoj video igara

Europska unija kroz svoj potprogram Creative Europe - MEDIA, od 2013./2014. dodjeljuje bespovratna sredstva europskim game dev studijima za razvoj video igara. Evo kako izgleda proces prijave i na što trebate obratiti pozornost da biste dobili novac.

Kolumna

Na 16. rođendan Ruby on Railsa odgovaramo na pitanje: Je li mrtav, i u svijetu i u Hrvatskoj?

Početkom kolovoza slavimo 16 godina od prve pojave Ruby on Railsa, web development frameworka koji je “promijenio svijet”. S tom činjenicom volim početi ovu priču jer mislim da je ključna za odgovor na pitanje koje mi se često postavlja: Nije li Ruby on Rails mrtav?

Video

Kako dati otkaz? Pravni savjeti za radnike i poslodavce!

Neki od najpopularnijih tekstova na Netokraciji u posljednjih nekoliko mjeseci su – kako dati otkaz, kako zatvoriti paušalni obrt...