Nanobit zaposlio 100. osobu (i dosegnuo 50 milijuna preuzimanja igara)!

Nanobit zaposlio 100. osobu (i dosegnuo 50 milijuna preuzimanja igara)!

Nanobit, hrvatska tvrtka specijalizirana za mobilne igre, ovu će godinu zasigurno pamtiti po dvije prekretnice. Naime, u Nanobitu su postigli brojku od 50 milijuna preuzimanja mobilnih igara, a nedavno im se pridružio i 100. zaposlenik, odnosno zaposlenica. Više o tome otkrili su nam osnivači Nanobita Alan Sumina i Zoran Vučinić.

nanobit_alen_zoran
U Nanobitu ističu kako je cijela 2016. bila obilježena velikim promjenama.

Od osnivanja davne 2008. godine i samo dva zaposlenika, vjerojatno je tada bilo teško predvidjeti da će Nanobit, tvrtka specijalizirana za izdavanje mobilnih igara, doći do čak 75 naslova i tri ureda – u Zagrebu, Budimpešti i Bukureštu. Iz Nanobita su se tako pohvalili kako su ove godine, točnije još u srpnju, dosegli brojku od 50 milijuna preuzimanja i instaliranja mobilnih igara. Alan Sumina istaknuo je kako je cijela 2016. bila obilježena velikim promjenama, počevši od ureda u Rumunjskoj do preseljenja u dvostruko veće urede u Zagrebu.

Uz sve to prihodi su nam rasli 20%-ak posto u odnosu na godinu ranije. S obzirom na to da ove godine nismo izdavali nove proizvode već ih očekujemo plasirati početkom iduće, priliku za snažniji rast vidim upravo u 2017. godini.

nanobit_grupna
Kvaliteta igara mora biti na zavidnoj razini, kaže Nanobitov Zoran Vučinić, zbog čega neprestano ulažu u zaposlenike.

Najveća tržište za plasman video igra i dalje su engleska govorna područja, otkrivaju u Nanobitu, i dodaju da sve brže raste i azijsko tržište. Najpopularniji su im naslovi Hollywood Story, koji je nedavno bio na istaknutoj poziciji u Google Playu, Superstar Life, Chef Town i Fashion City 2. Zoran Vučinić objašnjava kako, s obzirom na konkurentnost tržišta i to pretežno američkog, kvaliteta igara mora biti na zavidnoj razini.

To postižemo ulaganjem u zaposlenike, njihovu edukaciju unutar tvrtke te stjecanjem znanja na najznačajnijim svjetskim gaming, art i inženjerskim konferencijama. Posebnu pozornost posvećujemo radnoj atmosferi koja je ključna u podizanju kreativnog duha zaposlenika.

Više od trećine zaposlenika čine žene

nanobit_stoti_zaposlenik
Julijana Matković, ponosno nosi titulu stote zaposlenice Nanobita.

O rastu u Nanobitu govori i činjenica da se odnedavno mogu pohvaliti i stotim zaposlenikom, odnosno zaposlenicom koja radi u glavnom uredu u Zagrebu, a riječ je o asistentici u marketingu Julijani Matković – što ne iznenađuje ako uzmemo u obzir podatak da više od trećine Nanobitovih zaposlenika čine žene. Julijana kaže kako je odrastajući online, oduvijek voljela računalne i mobilne igre, nove medije i društvene mreže te se da nada da će prijašnja radna iskustva u marketingu i PR-u u IT industriji, dodatno proširiti i obogatiti.

Nanobitovi zaposlenici imaju priliku raditi u zanimljivoj i dinamičnoj game development industriji. Ako se tome doda još i mogućnost za profesionalni i osobni razvoj, zavidna poslovna kultura te stjecanje konkurentnog znanja, motiva za prijavu za posao nije nedostajalo. Ipak, najvažnija je prijateljska i opuštena atmosfera te osjećaj kako smo Nano-obitelj sa stotinu članova iz svih područja – programera, developera, umjetnika.

Iako smo Nanobitovce pokušali nagovoriti da nam otkriju i više detalje o tome što spremaju za 2017. godinu, jedino što smo uspjeli izvući je da trenutno rade na čak tri nove igre. Za više informacija, izgleda da ćemo se morati strpjeti i pričekati još koji mjesec. 😉

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na Netokraciji dopušteno je samo korisnicima koji ostave svoje ime i prezime te mail adresu i prihvate pravila ponašanja.

Pravila ponašanja

Na Netokraciji za vas stvaramo kvalitetan, autorski potpisan sadržaj i zaista se veselimo vašim kvalitetnim, kontruktivnim komentarima. Poštujmo stoga jedni druge prilikom komentiranja, kao i Zakon, držeći se sljedećih pravila ponašanja:

  • Ne budite 💩: Nema vrijeđanja, diskriminiranja, ni psovanja (osim ako nije osobni izričaj, ali onda neka psovka bude općenita, a ne usmjerena prema nekome). Također, upoznajte se sa stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima prije no što ostavite komentar.
  • Samo kvalitetna rasprava, manje trolanja: Ne morate se ni sa kim slagati, ali budite konstruktivni i doprinesite raspravi! Svako trolanje, flameanje, koliko god "plesalo" na granici, leti van.
  • Imenom i prezimenom, nismo Anonymous 👤: Autor sadržaja stoji iza svog sadržaja, stoga stojite i vi iza svog komentara. Koristimo ime i prezime te pravu email adresu.

Kako koristimo podatke koje ostavljate? Bacite oko na našu izjavu o privatnosti.

Sve ostale komentare ćemo s guštom spaliti, jer ne zaslužuju svoje mjesto na internetu.

Komentari

  1. Zeljko

    Zeljko

    07. 12. 2016. u 9:41 pm Odgovori

    Developer tih igara je Nanobit – Budapest, tako da se najvažniji dio procesa u stvari odvija van granica HR. Toliko o HR firmi. Naravno to je bio jedini način kako uspjeti, otvoriti firmu vani, jer naša firma ne može direktno distribuirati app. Čija je to greška, Google nas ne vidi jer smo premali, ili naše zakonodavstvo nešto ne zadovoljava Google?

  2. Informirani

    Informirani

    08. 12. 2016. u 10:00 am Odgovori

    Prije nego što kreneš pisati gluposti, informiraj se. 90% firme je u HR i ovdje se sve razvija, Budapest služi za objavu aplikacija, zato je tamo i otvoren ured kao što si mogao i čuti u drugim intervjuima, naravno, da si se informirao.
    Što se Google tiče, Hrvatska im trenutno još nije toliko zanimljiva da bi omogućili naplatu aplikacija i igara iz HR.

    • Zeljko

      Zeljko

      09. 12. 2016. u 9:01 am Odgovori

      Informirani, uopće nije stvar Nanobita. Svaka im čast na uspjehu i snalažljivosti. I čitam o njima kad god naiđem, ali oprostiju mi možda ne sve što je objavljeno. Čak sam ponosan na uspjeh HR firme, pa mi malo smeta što iz perspektive usera u svijetu, to ispada mađarski developer. Slučajno sam osjetio poriv pisanja kod tog članka. Osim toga informiran sam, znam koji je razlog otvaranja firme u nekoj od zemalja koje mogu registrirati developer account, i to sam i spomenuo u drugoj rečenici mog posta. Mislio sam komentirat situaciju gdje Azerbeidžan, Bjelorusija, Cipar i ini su zanimljivi, a HR nije, što nas (čitaj maaliDeveloper) opet dovodi u podređen položaj. Ali završavam s komentarima na ovaj topic, da ne čitate moje gluposti.

  3. Marijan

    Marijan

    08. 12. 2016. u 5:27 pm Odgovori

    Je li to slucajno ili nije, o najuspjesnijima se najmanje cuje jer nemaju vremena za medijska hvalisanja. Naime ljudi rade.

    Cim o nekom startupu puno citam kod nas, znam da im ne ide

  4. Mirko

    Mirko

    03. 01. 2017. u 8:53 am Odgovori

    Bez želje da umanjim njihov uspjeh, kada sam učitao njihove igre to je toliko banalno i silly da sam ostao šokiran. Takve igrice su ljudi radili prije 20 godina pa mi zaista nije jasno kako prolaze takve igre, ili npr slovenski Talking Tom itd. Da li svijet napreduje ili nazaduje ponekad se pitam.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startupi i poslovanje

Kako je Estonija postala “startup nacija”, može li to Hrvatska, kako – i kad?

Može li novoosnovana udruga Cro Startup ponoviti uspjeh koji je postigla Startup Estonia? Eve Peeterson iz te udruge ispričala je koje su promjene, inicijative i angažmani bili ključni za uspjeh.

Panel

Rok trajanja programera: Možete li 57-godišnjaka zamisliti na razgovoru za posao frontend developera?

Možete li 57-godišnjaka zamisliti na razgovoru za posao frontend developera u nekoj domaćoj IT agenciji? Zavirili smo u raspravu o tome koliki je rok trajanja programera i upitali nekoliko njih, različitih razina iskustva i pristupa karijeri, može li se do mirovine biti "samo programer".

Izvještaj

Na digitalno oglašavanje u Hrvatskoj u 2021. potrošeno 1,65 milijarde kuna, 75% otišlo Googleu i Meti

Na digitalno oglašavanje u Hrvatskoj u 2021. godini potrošeno je milijardu i 657 milijuna kuna, pokazalo je istraživanje digitalni AdEx koje su za HUDI (Hrvatsku udrugu digitalnih izdavača) proveli austrijska agencija Momentum i lokalni partner Ipsos.

Što ste propustili

Tehnologija

Voditelji i menadžeri inženjerskih timova, odrađujete li 1:1 razgovore s članovima svog tima (i zašto ne)?

Hrpetina se propusta u IT tvrtkama dogodi jer se nešto nije iskomuniciralo na vrijeme. Jedna stvar slijedi drugu. U tvrtki nije vladala kultura otvorene komunikacije niti se izgradilo povjerenje da netko bez straha vokalizira svoja iskustva, a osobi se nije dala ni prilika da to učini privatno, jedan na jedan. Na kraju, umjesto da se suoče s mogućim problemima, proaktivno gradeći kulturu otvorenog razgovora, tvrtke izbjegavaju kopati ispod rečenice "Ma nema problema..."

Startupi i poslovanje

Kako izgraditi karijeru i život u Istri?

Nakon dvije godine vraća nam se Digital Labin, a mi koristimo priliku s prvim čovjekom iza poznate istarske konferencije pričati o razvoju lokalne tech zajednice!

Startupi i poslovanje

Upoznajte 13 hrvatskih healthtech timova “Get Started in Health Innovation” programa

Pred vama je prva generacija jedinog programa u Hrvatskoj koji se sustavno posvetio podršci stručnjaka koji žele razvijati nešto u segmentu healthtecha. Njihova rješenja fokusirana su na razne probleme u zdravstvenom sustavu: od alata za efikasnije pružanje zdravstvene pomoći, ali i onih koji olakšavaju rad samih zdravstvenih djelatnika do rješenja koja i pacijentima omogućavaju jednostavnije pratiti svoje zdravstveno stanje.

Intervju

Kako je softverski inženjer s Kube našao svoju oazu u Microsoftovom razvojnom centru

Iz daleke Havane na Kubi, softverski inženjer Arnaldo Perez stigao je u Microsoftov razvojni centar u Srbiji. Kako, zašto, u kojem timu i što danas radi, kako se privikao na novo okruženje te što je naučio u zadnje četiri godine radeći u Microsoftu i regiji, saznali smo u intervjuu.

Nesortirano

Combisu nagrada Microsoft Partner of the Year 2022 u Hrvatskoj

Combis je osvojio prestižnu godišnju nagradu američke tehnološke kompanije Microsoft za Hrvatsku.

Mobilno

Huawei Apps UP natjecanje se vraća s nagradom od preko milijun dolara

Treću godinu zaredom Huawei bogatim fondom nagrađuje najbolje programere koji će se odvažiti na razvoj aplikacija za ekosustav Huawei mobilnih usluga.