Nanobit se uz Hello Kitty Food Town probija na azijsko tržište

Infobip ❤️ Netokracijašto akvizicija znači za vas - i nas?

Nanobit se uz Hello Kitty Food Town probija na azijsko tržište

Jedna od najuspješnijih domaćih IT tvrtki, Nanobit, ovih je dana predstavila novu igru razvijenu u suradnji s manje ni više nego s Hello Kitty, poznatim brendom prepoznatljivim po djevojčici (ne mački) istog imena. Hello Kitty Food Town dostupan je za iOS i Android uređaje.

Za Hello Kitty vjerojatno zna gotovo svatko, a vjerujem kako je vrlo teško naći neku stvar za koju ne postoji licencirana Hello Kitty verzija. Domaći Nanobit tako se odnedavno može pohvaliti igrom Hello Kitty Food Town, koja je razvijena u suradnji sa Sanriom i brendom Hello Kitty, a bez sumnje će pomoći Nanobitu u osvajanju azijskog tržišta.

Kako bih saznao više o tome kako je došlo do ove igre, razgovarao sam s Dragom Tafrom, producentom igara u Nanobitu koji je, između ostalog, radio i na igrama Chef Town i Fashion City 2.

Animoca Brands pristupio Nanobitu

Prije razgovora, ipak je važno znati o čemu se radi u ovoj suradnji. S jedne strane imamo naš Nanobit, a s druge Sanrio koji je poznatiji kao tvrtka koja je vlasnik brenda Hello Kitty. Između njih stoji Animoca Brands, tvrtka koja se specijalizirala u izdavanju mobilnih igara velikih brendova, kao što su Garfield, Ben10 i Hello Kitty.

Drago kaže kako je upravo Animoca Brands pristupio Nanobitu kako bi započeli suradnju na Hello Kitty Food Town, potaknuti uspjehom drugih naslova iz Nanobitovog kataloga, prvenstveno Chef Townom:

Animoca Brands se jako svidjela naša igra Chef Town. Htjeli su suradnju s nama i zaključili su da su koncept i mehanika Chef Towna pogodni za azijsko tržište. Oni su bili ti koji su predložili da u suradnji sa Sanriom i njihovom Hello Kitty izbacimo novu igru koja je ustvari simulacija restorana. Nama je ideja bila fantastična jer nam se pružila prilika brendiranja na azijskom tržištu koje nam je inače teže dostupno i dosta drugačije od zapadnih tržišta.

Nanobit / Sanrio

Ulazak na tržište Azije

Kako je ova igra u svom temelju orijentirana upravo na tržište Azije, glavne razlike između ove nove Hello Kitty igre i drugih Nanobitovih naslova, koji se temelje na simulaciji restorana, bile su one kulturološke, kako je i za očekivati:

Upravo je razlika korisnika azijskog i zapadnog tržišta bila najveći izazov. Korisnici su jednostavno drugačiji, očekuju u potpunosti različite stvari od igre i mi smo se morali tome prilagoditi, a Animoca Brands su nam u tome pomogli.

Razvoj igre s ovako velikim brendom sigurno nije mala stvar, a Drago napominje kako su u priči, osim Nanobita i Animoce bili uključeni još i Sanrio, kao “otac” Hello Kitty, i Google te Apple na čijim se trgovinama igra može preuzeti već danas. Drago kaže kako je suradnja protekla glatko i u procesu nije bilo nikakvih kašnjenja, za što je zaslužan prvenstveno Nanobitov tim za razvoj igre.

Igra na Androidu u nekoliko dana preuzeta pola milijuna puta

Ako ste ikada igrali neku od Nanobitovih restoranskih igara, vjerojatno će vam i Hello Kitty Food Town biti poznata, ali ovdje se ne radi samo o skinu postojećih naslova:

Hello Kitty je nova igra, a samim time jednostavno svježija i vizualno atraktivnija. Mehanike igre, cijeli gameplay je prilagođen zadnjim trendovima na tržištu, a Hello Kitty brend je, naravno, maksimalno iskorišten u svim aspektima igre.

Prema tome, ako ste ikada željeli zaigrati igru gdje kuhate s Hello Kitty, možda je ovo pravi trenutak da to učinite. Od ove nove igre i Nanobit i Sanrio imaju bez sumnje velika očekivanja, a budući da je u tek nekoliko dana preuzeta više od pola milijuna puta samo na Androidu, vjerujem kako uspjeh neće biti problem.

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na Netokraciji dopušteno je samo korisnicima koji ostave svoje ime i prezime te mail adresu i prihvate pravila ponašanja.

Pravila ponašanja

Na Netokraciji za vas stvaramo kvalitetan, autorski potpisan sadržaj i zaista se veselimo vašim kvalitetnim, kontruktivnim komentarima. Poštujmo stoga jedni druge prilikom komentiranja, kao i Zakon, držeći se sljedećih pravila ponašanja:

  • Ne budite 💩: Nema vrijeđanja, diskriminiranja, ni psovanja (osim ako nije osobni izričaj, ali onda neka psovka bude općenita, a ne usmjerena prema nekome). Također, upoznajte se sa stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima prije no što ostavite komentar.
  • Samo kvalitetna rasprava, manje trolanja: Ne morate se ni sa kim slagati, ali budite konstruktivni i doprinesite raspravi! Svako trolanje, flameanje, koliko god "plesalo" na granici, leti van.
  • Imenom i prezimenom, nismo Anonymous 👤: Autor sadržaja stoji iza svog sadržaja, stoga stojite i vi iza svog komentara. Koristimo ime i prezime te pravu email adresu.

Kako koristimo podatke koje ostavljate? Bacite oko na našu izjavu o privatnosti.

Sve ostale komentare ćemo s guštom spaliti, jer ne zaslužuju svoje mjesto na internetu.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startupi i poslovanje

Novi Zakon o radu regulira platformski rad. Što o tome misle Uber, Bolt i Glovo, a što sindikat?

Načinom na koji je u izmjenama i dopunama Zakona o radu reguliran rad putem digitalnih platformi nisu zadovoljne ni digitalne platforme, ni sindikati. Platforme se, naravno, pozivaju na fleksibilnost i slobodu koju njihovi vozači ili dostavljači cijene, a sindikat smatra kako su se opet izvukle od odgovornosti.

Novost

U napadu na tisuće digitalnih novčanika povezanih sa Solanom, domaći Solflare ostao netaknut

Solana blockchain i niz drugih platformi povezanih s istim jutros su doživjele veliki napad kojim je zahvaćeno nekoliko tisuća digitalnih novčanika. Više saznajemo od Filipa Dragoslavića, su-osnivača tvrtke koja se posvetila razvoju proizvoda na ovom blockchainu.

Startupi i poslovanje

Trebaju li se hrvatski osnivači pripremiti na “zimu” u investicijama i kako?

Kako će se kriza odraziti na domaće startupe, koji su u boljem, a koji u lošijem položaju te što savjetuju osnivačima kao obrambene mjere komentiraju Vedran Blagus iz South Central Ventures, Stevica Kuharski iz Fil Rouge Capitala i Ivaylo Simov iz Eleven Venturesa.

Što ste propustili

Novost

Infinum Academy donosi nova 3 edukacijska programa: UX/UI dizajn, DevOps i WordPress

Infinum kroz svoju akademiju ove jeseni polaznicima nudi tri nova besplatna tečaja, a novost je i da prijave više nisu otvorene samo studentima i diplomantima!

Vodič

Neki ljudi su bolji “materijal” za lidere od drugih – i to najčešće zbog ovih 5 osobina

Postoji tona literature i edukacija na temu liderstva, no loših menadžera kao da nije ništa manje. Zašto su psihološke osobine važne za vođenje? Kakav skup karakteristika čini dobrog menadžera? Kako prepoznati ljude koji imaju potencijal postati dobri lideri? Mitja Ružojić s Katedre za psihologiju rada na Filozofskom fakultetu u Zagrebu ima odgovore...

Sponzorirano

SuperMinds u Zagreb dovodi Paula Hudsona, uz poruku “Hrvatska može sve što i Silicon Valley”

Konferencija SuperMinds ove će jeseni u dva dana okupiti 400 mobile developera, a jedan od keynote predavača je autor popularnog serijala Hacking with Swift.

Intervju

Lovre de Grisogono studente sociologije priprema za zapošljavanje – u IT industriji!

Kako jednim rješenjem riješiti dva problema? Kolegij Sociologija informatičke profesije na Fakultetu hrvatskih studija buduće sociologe čini spremnijima za tržište rada, a domaćim tehnološkim poslodavcima pomaže riješiti kronični nedostatak radne snage.

Digitalni proizvodi

Operacija kralježnice potaknula je Domagoja da osmisli aplikaciju koja olakšava oporavak

Od pripreme za operaciju do korisnih informacija, vježbi i lakšeg praćenja boli ili bitnih nalaza, saznajemo kako domaća aplikacija MySpine olakšava život pacijentima i liječnicima.

Startupi i poslovanje

Napraviti dobru stvar ili napraviti stvari – dobro? Vječna dilema svakog Product Managera

Vječno pitanje koje nerijetko daje vrlo polarizirane odgovore, a postavi si ga svaki product manager u nekom trenutku - neovisno radi li se o startupu gdje tu funkciju nerijetko obavlja osnivač - ili velikoj kompaniji s 50+ product managera.