Croatian Makers od jučer prikupili 30.000 dolara na Indiegogou

Croatian Makers od jučer prikupili 30.000 dolara na Indiegogou za reformu školstva

Jučer je krenula nova domaća crowdfunding kampanja iza koje stoji inicijativa Croatian Makers, odnosno Institut za razvoj i inovativnost mladih, a cilj je prikupiti 60.000 dolara i opskrbiti 360 škola i drugih ustanova Croatian Makers lige diljem Hrvatske setovima po 10 micro:bit računala. U trenutku pisanja ovoga teksta, kampanja je već na polovici svog cilja.

croatian-makers-indiegogo

Inicijativa Nenada Bakića za popularizaciju STEM zanimanja Croatian Makers (odnosno IRIM – Insititut za razvoj i inovativnost mladih) pokrenula je kampanju na Indiegogu čiji je cilj prikupiti 60.000 dolara i opskrbiti 360 škola i drugih ustanova Croatian Makers lige diljem Hrvatske s po 10 micro:bit računala. U trenutku pisanja ovoga teksta, kampanja je na 50 posto svoga cilja s prikupljenih gotovo 30.000 tisuća dolara.

Podsjetimo, micro:bit je edukativni alat koji su razvili BBC i Microsoft s partnerima, a može se koristiti na različite načine kroz cijeli kurikulum i to ne samo u STEM predmetima. Upravo je suvremeno obrazovanje koje bi bilo dostupno za što veći broj djece, osnovna misao vodilja kampanje. Takvo obrazovanje će se fokusirati na STEM područja te odmaknuti od učenja informacija napamet, a kod djece će njegovati vještine potrebne za život i rad u 21. stoljeću. Organizatori kampanje navode:

Ovom kampanjom želimo iskoristiti veliku polugu do sada uključenih 360 osnovnih škola i drugih ustanova, 1800 podijeljenih robota i 8000 uključene djece u Croatian Makers ligu i u hrvatske osnovne škole te masovno uvesti najmoderniju edukacijsku tehnologiju: svako dijete treba dobiti šansu, zbog njega samoga i jer nas je premalo da bismo gubili potencijale.

Inače, crowdfunding kampanja je samo jedan od projekata Croatian Makersa, uz robotičku ligu tu je projekt STEM auto i Internet stvari.

Promjena ne samo školstva već cijelog društva

microbit_cf
micro:bit računalo

Nadalje, organizatori navode kako vjeruju da implementiranjem prve faze mogu doći i do sljedeće koja će omogućiti da svako dijete u 6. ili 7. razredu osnovne škole u Hrvatskoj dobije jedan micro:bit u ruke i pripadajuću edukaciju. Na taj način, radikalno bi se zatvorio tehnološki i mentalni procjep između onoga što hrvatsko školstvo nudi i onoga što je suvremenim mladim ljudima potrebno.

Takva masa najsuvremenije tehnologije može promijeniti ne samo školstvo, nego i društvo.

Ako želite podržati kampanju možete to učiniti tijekom sljedećih 20 dana i to za iznos već od 15 dolara što je dovoljno za kupnju jednog micro:bit računala, a za svaku donaciju koje se penju do 1500 dolara tu su i određeni perkovi. Ako vam se sviđa ideja kampanje i želite ju podržati, znate što vam je činiti – pravac na Indiegogo!

Komentari

  1. Božidar Ševo

    Božidar Ševo

    18. 01. 2017. u 1:01 pm Odgovori

    Odlicno je vidjet ovakve projekte i inicijative! A i dobri rezultati vec u startu kampanje pokazuju kako su ljudi spremni ovako nesto podrzat, samo ih se treba malo pokrenut. 🙂

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startupi i poslovanje

Nasmijali smo se ‘Otvorenom’, a unutar IT zajednice se hejtamo, ne podržavamo – i ne poznajemo?

Jučerašnje Otvoreno dokaz je da ni javnost ni država i dalje ne razumiju IT. Može li tehnološka zajednica konačno pokazati razumijevanje sama prema sebi?

Mobilno

George je nova bankarska aplikacija od Erstea – za račune u svim bankama?

Iako će Erste službeno predstaviti George tijekom tjedna, već danas otkrivamo kako će nova aplikacija (Da!) biti zamjena ne samo za Erste mBanking nego potencijalno i za druge banke koje koristite!

Startupi i poslovanje

Web stranice javnih tijela od 23.9. moraju biti pristupačne: Kako se tijela, agencije, dizajneri i developeri mogu prilagoditi?

Informacije od javnog značaja koje objavljuju javna tijela na svojim web stranicama i aplikacijama moraju biti pristupačne svima - o tome više nema rasprave. Što vas očekuje ako je pristupačnost sljedeći korak i za vas? Hrvatska agencija Neuralab dizajnirala je po novim standardima web Hrvatske banke za obnovu i razvitak - evo što su oboje naučili u procesu.

Što ste propustili

Startupi i poslovanje

U Hrvatskoj se za poduzetništvo odlučuje tek svaki 12. građanin, možemo li to kao digitalna zajednica promijeniti?

Ako nema poduzetnika, nema niti poduzetničkog ekosustava, a u Hrvatskoj je niz uzroka doveo do toga da patimo od kroničnog manjka poduzetničke aktivnosti - postoji li među digitalcima znanje i energija da se to promijeni?

Mobilno

Testirali smo Sony Xperiju 1 II, mobitel za fotografe i snimatelje koji nemaju fotoaparat i kameru

Protekla dva tjedna testirao sam Sony mobitel. Ne, nisam se vratio u 2016., ali razumijem ako za brend Xperia niste čuli mjesecima ili godinama.

Društvene mreže

Facebook Dating stigao u Hrvatsku! Što će vaši Facebook prijatelji (i simpatije) moći vidjeti i napraviti?

Facebook Dating je od danas dostupan i na području Europe kako bi pomogao korisnicima u traženju partnera. Potrudili su se da iskustvo bude što je više moguće privatno... no koliko tajne simpatije na Facebooku zbilja mogu biti tajna?

Društvene mreže

Što sam naučio nakon 931.000 pregleda, 15.000 reakcija i 365 uzastopnih dana objavljivanja na LinkedInu?

Sve je krenulo ljeta 2019. kada sam si postavio izazov. Danas 400+ dana nakon s isto toliko mojih objava na LinkedInu naučio sam mnogo, a dio tog iskustva imam priliku u ovoj analizi podijeliti i s vama.

Kolumna

Kako postati podatkovni inženjer? Od PMF-a do industrije – ovo je moj karijerni put

Put do podatkovnog inženjera zahtijeva mnogo truda, vremena i konkretna znanja. Ali i sam sam prvo učio da bih kasnije druge podučavao. Što se na tržištu traži i što vas može zateći na putu?

Startupi i poslovanje

Izdavačka kuća Devolver Digital preuzela Croteam, veterane hrvatske gaming scene

Najdugovječniji i najpoznatiji hrvatski gaming studio Croteam preuzima Devolver Digital, izdavač video igara koji ih je vjerno pratio kroz sva re-izdanja njihove uspješnice Serious Sama, ali i novih nastavaka koji su osvajali igrače diljem svijeta.