The Game Workshop: Platforma koja okuplja indie gamere i kreativce

The Game Workshop: Domaća platforma za kreativce i kreatore ‘indie’ igara

Zanimaju vas videoigre? Ili se možda iz hobija bavite njihovom izradom? Tada bi za vas mogla biti domaća platforma The Game Workshop namijenjena kreativcima i autorima video igara, koja je nastala u okviru festivala IFCC Croatia posvećenog kreativnim komunikacijama, a više o svemu ispričao nam je jedan od njenih začetnika, Marko Prpić.

marko_ifcc_cover
Marko Prpić (prvi zdesna) direktor je festivala IFCC Croatia unutar kojega djeluje i The Game Workshop.

IFCC Croatia, odnosno Festival of Creative Communications, održat će se ovu godinu treći put zaredom, i to od 29. svibnja do 3. lipnja. Ako do sada niste čuli za njega, trebate znati kako mu je glavni cilj promicati autorstvo i kreativnost putem edukacije i nagrađivanja, prvenstveno na području umjetnosti i dizajna u industriji zabave, izdavaštva i oglašavanja, objašnjava mi na samom početku direktor festivala Marko Prpić (kojeg mnogi znaju i po nadimku Zets).

No, svoje mjesto na festivalu ima i gaming industrija, a cilj je aktivnostima na području CG arta i indie game developmenta stvoriti novu vrstu zajednice i kritičnu masu koja će podržavati razvoj kreativnih projekata. Marko ističe:

Treba napomenuti da dobar dio naših predavača i gostiju čine ljudi koji rade ili žele raditi u industriji video igara, pa tako svake godine imamo priliku družiti se s predstavnicima poznatih svjetskih studija kao što su Blizzard, Riot Games, SIXMOREVODKA i drugih koji dolaze u potrazi za novim zaposlenicima.

The Game Workshop – radionica za male indie timove

Stoga nije čudno da je u sklopu festivala nastala i The Game Workshop namijenjena kreativcima i autorima video igara, odnosno malim indie timovima i to kako bi im pomogla da svoje projekte što lakše realiziraju. Osnovna je ideja da The Game Workshop bude kreativno igralište i služi za promociju projekata, učenje novih vještina i prenošenje znanja, a trenutno funkcionira po principu poziva sadašnjih članova.

Autorima na usluzi stoje razni alati, dostupni članovima stranice. Aktivnosti također uključuju edukaciju i praktične savjete. Njihove projekte predstavljamo potencijalnim kupcima ili investitorima na raznim događanjima (sajmovi, konferencije) i putem online promocije.

Unutar The Game Workshopa autori mogu, primjerice, unositi podatke o razvoju, rokove, dodavati timove ili prijaviti članke u kojima opisuju projekte, što se zatim dalje promovira putem različitih kanala, od newslettera do Facebook grupa.

Radionice i tečajevi za autore video igara

ifcc_radionica_1

Kako saznajem, trenutno je u pripremi nekoliko live i online radionica i tečajeva koji će autorima video igara pomoći da svladaju alate s kojima će povećati svoju produktivnost i napredak. Primjer jedne takve radionice je i NextGen Concept Art koju će voditi svjetski poznati Jama Jurabaev, dodaje Marko.

Pripremamo i cjelogodišnji program pod nazivom Big Fat Course u kojem će, osim dva instruktora-voditelja, sudjelovati i mnogi mentori, svi odreda svjetski stručnjaci koje su gosti IFCC festivala imali prilike slušati uživo.

Govoreći o tome koliko je gamera, developera i dizajnera u The Game Workshopu, Marko objašnjava kako projekt okuplja preko tisuću ljudi iz cijelog svijeta, budući da su svi polaznici IFCC festivala ujedno i članovi The Game Workshop platforme. Za sada su artisti i dizajneri u većom broju, ali i to se polako mijenja.

Već smo organizirali neke susrete developera i artista u prostorima naše udruge. Idući takav susret će biti 25. veljače u Tvornici, od 20 do 23 sata, koji organiziramo u suradnji sa Zagreb GameDev ekipom. Potporu će nam pružiti i nezaobilazni Reboot.

3DAKTA – didaktička platforma u online i offline svijetu

3dakta_resize

Marko naglašava da autore video igara potiču da se što više povežu s drugim članovima zajednice i IFCC zajednice.

Jako nam je stalo da osiguramo što bolju komunikaciju između programera i CG artista/dizajnera. Jedan od primjera takve suradnje je projekt 3DAKTA.

3DAKTA je didaktička platforma koja postoji i u virtualnom i stvarnom svijetu, a pomoću zajednice koja se okupila oko projekta utječe se na sam razvoj igre.

Radi se o 3D puzzle tipu igre u kojoj igrač ima priliku rješavati lakše i teže zadatke. No, samo ime 3DAKTA sad predstavlja i game dev studio koji okuplja sve više članova. Trenutno radimo na tri naslova. To je samo jedan od primjera koji potvrđuju da The Game Workshop itekako ima smisla.

Uz 3DAKTU, unutar The Game Workshopa je trenutno desetak projekata, uglavnom je riječ o video igrama (iako ima i knjiga i filmova) kao što su The Empire of a Madmen, Space Route X7 ili Norse Mythology da nabrojimo samo neke. No, u razmatranju su još mnogi projekti, a autori najboljih imat će priliku održati prezentaciju na IFCC-u 2017.

Cilj? Edukacija tijekom cijele godine

Za kraj, zanimalo me, što će se u idućih nekoliko mjeseci događati s projektom The Game Workshop i IFCC Croatia, a Marko najavljuje nove sadržaje za The Game Workshop poput edukacijskih videomaterijala i besplatnih digitalnih sadržaja. No, to nije sve.

IFCC više nije samo festival. Sada je tu i nedavno pokrenut porgram IFCC Academy koji će ponuditi edukaciju uz vrhunske svjetske stručnjake. Cilj nam je pružiti vrhunsku edukaciju kroz cijele godine, ne samo za trajanja IFCC festivala.

Pravila ponašanja

Na Netokraciji za vas stvaramo kvalitetan, autorski potpisan sadržaj i zaista se veselimo vašim kvalitetnim, kontruktivnim komentarima. Poštujmo stoga jedni druge prilikom komentiranja držeći se sljedećih pravila ponašanja:

  • Ne budite 💩: Nema vrijeđanja, diskriminiranja, ni psovanja (osim ako nije osobni izričaj, ali onda neka psovka bude općenita, a ne usmjerena prema nekome)
  • Samo kvalitetna rasprava, manje trolanja: Ne morate se ni sa kim slagati, ali budite konstruktivni i doprinesite raspravi! Svako trolanje, flameanje, koliko god "plesalo" na granici, leti van.
  • Imenom i prezimenom, nismo Anonymous 👤: Autor sadržaja stoji iza svog sadržaja, stoga stojite i vi iza svog komentara. Koristimo ime i prezime (Hrvoje Lončar) ili barem ime i inicijala (Hrvoje L.) te pravu email adresu. Kako koristimo podatke koje tamo ostavljate? Bacite oko na našu izjavu o privatnosti.

Sve ostale komentare ćemo s guštom spaliti, jer ne zaslužuju svoje mjesto na internetu.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startupi i poslovanje

Dvije strane Porscheovog ulaganja u Greyp: Mali ulagači ljuti i nezadovoljni dok se Neufund hvali povijesnim exitom

Iza najave da Porsche preuzima većinski udio u Greyp Bikes krije se priča malih ulagača koji su 2019. u Greyp uložili kroz Equity Token Offering i sad se osjećaju - izigrano i izgurano.

Novost

Developeri, recite što doista želite: šareni ured, pivo petkom, veliku plaću, dobrog šefa….

Traženi, maženi, paženi i razmaženi. Tako mediji i društvo u zadnje vrijeme doživljavaju developere. Zagrebačka IT tvrtka odlučila je provjeriti jesu li doista takvi te pitati developere što oni doista žele.

Društvene mreže

Stiže Huuk. Nova globalna društvena mreža iz Rijeke?

Gradski autobus veselih boja s pitanjem "What the Huuk are we doing tonight" koji u zadnje vrijeme vozi Rijekom i obećanje da ćete od danas, 1. prosinca moći "Proširiti svoje pleme" najavili su lansiranje nove aplikacije u tom gradu. Kakve točno saznali smo u razgovoru sa suosnivačem Mateom Starčevićem Filipovićem.

Što ste propustili

Kultura 2.0

30 godina od prvog SMS-a: 6 stvari koji su obilježile način kako komuniciramo putem poruka

SMS je zagazio u svoju 30. godinu i kako nam se čini, neće još tako lako izumrijeti. Osim toga, svaki danom nas iznenađuju novi načini komuniciranja putem poruka. Tehnologija je divna, ali što je s korisnicma koji su ključni u definiranju "kulture dopisivanja". Postoji li "online bonton"?

Startupi i poslovanje

Jedan je po struci pravnik, drugi programer. Dijele ljubav prema računalnoj sigurnosti i – humoru

Evo priče o tome kako tehnologija povezuje različite ljude, kako se nose s izazovima koje pred njih tehnologija postavlja i što je presudno važno za uspješne projekte.

Startupi i poslovanje

1 dijete, 1 robot: CircuitMess i UBIK pokreću humanitarnu akciju za djecu u domovima

Humanitarna akcija traje do 22. prosinca, a trebala bi omogućiti da svako dijete u domovima za nezbrinutu djecu u Hrvatskoj dobije barem jednog robota.

Intervju

Može li Osijek zamijeniti Irsku? Siniši se dogodilo upravo to

Hrvatsku je zbog odlaska u inozemstvo radi potrage za (boljim) poslom napustio ogroman broj ljudi. Među njima je i nemali broj IT stručnjaka. Ipak, moguć je i drugačiji scenarij ako je prilika prava…

Startupi i poslovanje

Konzum je prvi trgovački lanac u Hrvatskoj u kojem se može plaćati kriptovalutama

Konzum je uz pomoć hrvatske tvrtke Electrocoin i njihovog sustava PayCek postao prvi trgovački lanac u Hrvatskoj u kojem možete plaćati kriptovalutama.

Startupi i poslovanje

Hrvatski BE-ON za pomoć blokiranim građanima osigurao 1,3 milijuna eura od Feelsgood fonda

Prema najnovijim dostupnim podacima u Hrvatskoj je preko 240.000 ovršenih potrošača. Hrvatski BE-ON želi im pomoći financijskim savjetovanjem.