Hrvatski Legends of Dawn skupio preko 29 tisuća dolara uspješnom Kickstarter kampanjom

Hrvatski Legends of Dawn skupio preko 29 tisuća dolara uspješnom Kickstarter kampanjom

Čini se da se regionalni projekti sve bolje pozicioniraju kroz crowdsourcing platformu Kickstarter. Legends of Dawn hrvatskog razvojnog studija Dreamatrix, autora igara serije Spaceforce, uspio je s 7 dana do kraja kampanje skupiti preko 29 tisuća dolara potrebnih za dovršavanje razvoja igre.

Legends of Dawn je skupio potrebnih 25 tisuća dolara… i više!

Čini se da se regionalni projekti sve bolje pozicioniraju kroz crowdsourcing platformu Kickstarter. Legends of Dawn hrvatskog razvojnog studija Dreamatrix, autora igara serije Spaceforce, uspio je s 7 dana do kraja kampanje skupiti preko 29 tisuća dolara potrebnih za dovršavanje razvoja igre.

Za završavanje igre

Ciljani iznos bio im je 25 tisuća dolara, a gledajući trenutni status skupit će još značajno više u sljedećih tjedan dana. Pokretači Dreamatrixa su na stranici Kickstarter kampanje naglasili kako za razliku od većine projekata na toj platformi imaju gotovo završen proizvod, a sredstva im trebaju za završavanje igre koja je nešto drugačija od tipičnog RPG-a, što možete vidjeti po najavnom videu:

[youtube width=”600″ height=”338″]http://www.youtube.com/watch?v=669KLySLDr0[/youtube]

Dreamatrixaova Kickstarter stranica pokazuje primjere kvalitetne kampanje pri čemu osobe koje podrže igru ovisno o iznosu dobivaju ne samo kolekcionarsku verziju igre, već i potpisane razglednice pa i posebno kreirane digitalne umjetničke crteže u stilu Legends of Dawna. Završavanje Legends of Dawna je Dreamatrixova prva Kickstarter kampanja.

Screenshot iz igre.

Iako je Legends of Dawn namijenjen Windowsima, iz Dreamatrixa su poručili kako bi vrlo rado podržali i druge platforme. Član tima Christian Dumančić je za REP.hr izjavio kako je igra već lokalizirana na više svjetskih jezika, a kako se nadaju da će njen uspjeh im omogućiti rad na novim projektima, širenje tvrtke i zapošljavanje novih ljudi. Legends of Dawn možete i dalje podržati putem Kickstartera! Čestitke!

ponuda

Komentari

  1. Tomislav Bilić

    Tomislav Bilić

    10. 01. 2013. u 11:01 pm Odgovori

    Svaka čast,

    Meni se $29,000 čini dosta malo za završavanje jednog ovako velikog projekta. Po Christianovim riječima, razvoj igre je u četvrtoj godini. “Prije toga je potrošeno još godinu dana da se napravi dio enginea koji bi omogućavao razvoj same igre. Više desetaka ljudi je surađivalo na izradi igre, ali jezgru koja kontinuirano radi na Legends of Dawnu čini svega par ljudi.”

    Uglavnom, ako je takva stvar, $29.000 mi se ne čini puno. 🙂

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Novost

Ni WiFi pojačivači vam ne pomažu? MESHtar pokriva svaki kut stana ili kuće, bez po muke.

Stabilan Wi-Fi je nevjerojatno teško postići, pogotovo ako imate nezgodan tlocrt prostorija ili više kvadrata. Srećom, postoje sustavi koji te probleme mogu zaobići.

Kultura 2.0

Treba li vam teta u Pošti pretvoriti Bitcoin u kune?

Hrvatska Pošta pokrenula je projekt mjenjačnica za kriptovalute u suradnji s tvrtkom Electrocoin i time može postati jedna od najprogresivnijih tvrtki u Hrvatskoj. Pitanje je - hoće li?

Tehnologija

Više od 100 inženjera Instituta RT-RK u Osijeku razvija softver za BMW, Audi i Mercedes

Tvrtka Institut RT-RK Osijek broji više od stotinu zaposlenika, a stalno su u potrazi za novim kadrom do kojeg uspješno dolaze stipendiranjem studenata u Osijeku.

Što ste propustili

Startupi i poslovanje

Superbet akvizirao Axilis Brune Kovačića – Zagreb postaje inovacijski centar digitalnog klađenja

Bruno Kovačić za Netokraciju ekskluzivno otkriva kako je softversku agenciju koju je osnovao kao student preuzeo Superbet, a koji je nedavno osigurao 175 milijuna eura za širenje.

Startupi i poslovanje

Dati otkaz zaposleniku u mješovitoj stvarnosti dobar je PR, ali XR doista pomaže razvoju mekih vještina

Zamislite dan kad svojim zaposlenicima nećete plaćati tečajeve već će te ih poslati u susjednu sobu da prođu simulaciju - taj dan mogao bi biti veoma blizu, a evo i što od njega očekivati.

Intervju

Adriana Bandl, PMI: ‘Digitalnu transformaciju i CX treba demistificirati unutar same tvrtke’

Kako studij psihologije može pomoći u karijeri razvoja korisničkog iskustva i digitalne transformacije ispričala nam je Adriana Bandl iz tvrtke PMI.

Društvene mreže

Zašto neki i dalje dijele lančane statuse očito lažnog sadržaja na Facebooku?

Zašto su neki od nas brzoprsti, skloni dijeljenju lančanih Facebook statusa i poruka koje sadrže lažne informacije, kao što je to nedavno napravio direktor Hrvatske turističke zajednice? Iza svega stoji fenomen star koliko i čovječanstvo - iskonski strah.

Kultura 2.0

Što je za vas Instagram bez (broja) lajkova? Manji pritisak, bolji sadržaj

Instagram pomalo po svijetu povlači zavjesu svoje verzije bez lajkova, a dojmovi su i par mjeseci nakon još podijeljeni. Pa iako influenceri plaču jače – korisnici će biti oni na koje će promjena utjecati najviše.

Kultura 2.0

Jesu li video igre – u svijetu i u Hrvatskoj – umjetnost?

Ako je i limenka umjetnikovog izmeta umjetnost, zašto ne bi umjetnost bile i linije kodova uz prateću računalnu grafiku? Razmatrajući odabrane teorije umjetnosti istražujem mogu li se videoigre smatrati umjetnošću.