Gamingokracija - Page 6 of 29 - Netokracija

Gamingokracija

Intervju

Valiance “poludi”, postane CR4ZY i ostvari najveći regionalni uspjeh u CS:GO-u

Najveća regionalna esport organizacija Valiance postala je CR4ZY i odmah potom ostvarila nezapamćeni uspjeh za tim s ovih prostora.

Kultura 2.0

Jesu li video igre – u svijetu i u Hrvatskoj – umjetnost?

Ako je i limenka umjetnikovog izmeta umjetnost, zašto ne bi umjetnost bile i linije kodova uz prateću računalnu grafiku? Razmatrajući odabrane teorije umjetnosti istražujem mogu li se videoigre smatrati umjetnošću.

Intervju

Friendly Fire, igraonica koja ima svoj brend računalne periferije i softver koji prodaje diljem EU

Ni igraonice više nisu što su nekad bile, a najbolji pokazatelj rasta ove industrije dolazi iz Friendly Fire Esports arene, tvrtke koja osim igraonica proizvodi vlastiti softver, hardver i uskoro se širi po EU.

Sponzorirano

Kako funkcionira Battle Royale – ali s brodovima?

S novim battle royal modom, World of Warships mogao bi postati nezaobilazan naslov za sve koji se žele upoznati s fenomenom koji hara gaming svijet, ali im pucačine do sada jednostavno nisu 'zaplovile'.

Analiza

Je li ‘gaming preglednik’ Opera GX koristan svim digitalcima, a ne samo gamerima?

Najnovija "gaming" stvar na tržištu nije opipljiv komad hardvera, već internetski preglednik Opera GX. No, čini se kako ovaj put gamerska etiketa možda krije prilično korisnu stvar za širu publiku od samo gamerske.

Intervju

Hrvatska Ars Futura uz Blizzard i Activision: Donedavno su njihove igre samo igrali, a danas s njima surađuju

Poput mnogih gamera, naslove Blizzarda i Activisiona, jednih od najvećih imena gaming industrije, igrali su i članovi tima zagrebačke agencije Ars Futura, a sad već nekoliko godina s njima izravno surađuju. U intervjuu otkrivamo kako je sve započelo i što se to veliko priprema za dalje.

Intervju

Algebrine smo nastavnike i asistente pitali na čemu treba raditi student koji želi razvijati video igre

Svi vi koji razmišljate o studiju game developmenta ili vas jednostavno zanima trenutna situacija učenja o razvoju video igara - donosimo par uvida onih koji upravo game development i predaju.

Intervju

ENCE: Naši esportaši imaju podršku javnosti i fanova kao da su dio reprezentacije Finske

ENCE je organizacija koja je iz Finske došla do krova svijeta u nekoliko igara, na krilima iskustva i strastvenih navijača.

Izvještaj

Više od 30 domaćih tvrtki natjecalo se na najvećem regionalnom B2B esport turniru – trofej otišao Locasticu!

Locastic je odnio pobjedu na četvrtom izdanju Good Game turnira koji se održao proteklog vikenda u prostorijama Muzeja suvremene umjetnosti u Zagrebu.

Kolumna

Hakirali su mi Steam račun s 200 video igara kako bi 20 sati varali u PUBG-u

Što učiniti kada vam netko hakira Steam i odluči na njemu varati u jednoj od najpoznatijih igara današnjice (umjesto da vam kupi nešto s liste želja)?

Pročitaj i ovo…

Startupi i poslovanje

Future of Work: Želite li sve benefite asinkronog rada nije dovoljno samo “ured preseliti u online alate”

Kako sebe, zaposlenike i klijente odviknuti od stalne dostupnosti, dopisivanja i komuniciranja koji zapravo ubijaju produktivnost i kvalitetu rada, posebno kad radimo u više vremenskih zona te koje su prednosti, a koji izazovi kod asinkronog načina rada sazali smo na konferenciji Future of Work: Async.

Digitalni marketing

Prima se rebrendirala: Što (i tko) stoji iza prepoznatljivog, a inovativanog vizualnog identiteta?

Od obiteljske tvrtke do poslovnog sustava s više od 2000 zaposlenih. Prima je u posljednjih 25 godina poprilično odmaknula od svojih početaka, stoga je bilo krajnje vrijeme za vizualni identitet koji bi odražavao takvu promjenu.

Intervju

10 godina Axilisa: “Danas radimo na sustavu koji svake subote procesira 10 puta više transakcija nego Amazon UK na Black Friday”

U povodu 10 godina postojanja tvrtke Axilis, s njezinim osnivačem Brunom Kovačićem popričali smo o tome kako su se on i tim snašli nakon što ih je akvizirao Superbet, kako su podnijeli munjevito brzi rast te kako je iz Hrvatske raditi na projektima koji po veličini nekad premašuju tehnološke divove.