Gamingokracija | Page 4 of 28 | Netokracija

Gamingokracija

Intervju

Deutsche Telekom ulaganjem u vodeći esport brend SK Gaming gleda unaprijed, hoće li ga Hrvatski Telekom pratiti?

Deutsche Telekom investira u esport kao da je to posljednja stvar na svijetu, a u Hrvatskoj gledamo dominaciju jednog posve drugog telekoma. Kako to?

Startupi i poslovanje

Odense, danski grad veličine Splita, postao je središte visoke tehnologije koje privlači IT kadrove kroz esport

U četiri godine startup scena Odensea zaposlila je 3600 ljudi, usmjerila se robotici, AI i strojnom učenju, a grad se za nove kadrove brendira kroz esport. Ako može treći najveći grad Danske, zašto ne bi mogli hrvatski?

Gaming

Razumjeti gamere, game dev i esport – otkud početi?

Pa možda najbolje od osnova: što je to tako dobro u igrama, ne potiču li one nasilje; zar razvoj video igara nije super zabavan posao i zašto esport još muku muči da postane punopravni sport? Kao dežurni gameri Netokracije, Ivan i ja preuzeli smo ovotjednu epizodu ne bi li vam odgovorima na ta pitanja približili svijet gaminga.

Prikaz

Horor priče iz industrije: “Brzi novci” u industriji igara

Ova priča ne obuhvaća jednu konkretnu situaciju, već niz situacija koje su se odvijale u razdoblju od dvije godine i tek nedavnog raspleta. Više horor film, nego priča.

Intervju

The Enchanted World: Dvočlani indie tim iz BiH stigao do suradnje s Appleom na servisu Arcade

Ako još niste isprobali Apple Arcade, možda vas privuče činjenica da se među prvotnih 60 naslova nalazi vrhunska igra The Enchanted World, stvorena u susjednoj nam BiH koja je u međuvremenu postala i jedna od najpoznatijih igara na servisu.

Vodič

Što je esport i zašto bi vas za njega trebalo biti briga?

Čuli ste za esport, ali samo u prolazu? Ne brinite, na jednom mjestu donosimo sve važne informacije o ovom globalnim fenomenu koji danas prati više od 400 milijuna ljudi.

Izvještaj

Mad Head Games osvojio prvi Good Game turnir u Beogradu

Završen je prvi Good Game turnir u Beogradu, a tvrtka Mad Head Games odnijela je pobjedu u jakoj konkurenciji 10 digitalnih tvrtki.

Intervju

Vanja Bertalan i Luka Sučić: Do zore Horde u WoW-u, ujutro sastanci s klijentima

Jučerašnji i današnji scenarij izgleda ovako: Milijuni gledaju, a deseci tisuća ljudi čekaju u virtualnim redovima kako bi odigrali barem malo World of Warcraft Classica, igre koja je originalno izašla 2005.

Intervju

Valiance “poludi”, postane CR4ZY i ostvari najveći regionalni uspjeh u CS:GO-u

Najveća regionalna esport organizacija Valiance postala je CR4ZY i odmah potom ostvarila nezapamćeni uspjeh za tim s ovih prostora.

Kultura 2.0

Jesu li video igre – u svijetu i u Hrvatskoj – umjetnost?

Ako je i limenka umjetnikovog izmeta umjetnost, zašto ne bi umjetnost bile i linije kodova uz prateću računalnu grafiku? Razmatrajući odabrane teorije umjetnosti istražujem mogu li se videoigre smatrati umjetnošću.

Pročitaj i ovo…

Startupi i poslovanje

Infobip akvizirao Shift: Ivan Burazin će kao član uprave jačati odnose s developerima

Ovom akvizicijom Shift postaje podbrend Infobipa i nastavlja rasti i razvijati se unutar domaće tehnološke tvrtke - ali što Infobip zapravo planira sa Shiftom i koju ulogu u svemu ima sam Ivan Burazin?

Kultura 2.0

Future of Work: Luka Kladarić će nam pojasniti kakav “remote” kaos nam tek slijedi

Kaotična 2020. mnogima je promijenila radne navike, ali oni koji rade od kuće već godinama nedvojbeno su bolje podnijeli krizu od osoba koje prije pandemije nisu izlazili iz ureda.

Startupi i poslovanje

U Visage Technologiesu monotono ne postoji: Radi se u industrijama od kozmetičke – do automobilske

Tehnologija praćenja, analize i prepoznavanja lica može se primijeniti na mnoge industrije, a švedsko-hrvatski Visage Technologies fokusirao se na dvije specifične. Saznali smo kako ih je to usmjerilo na dva poslovna modela - agencijski i proizvodni te kako unutar njih izgleda razvoj "cutting edge" rješenja iz područja računalnog vida.