Gamingokracija | Page 2 of 28 | Netokracija

Gamingokracija

Novost

Hrvatski Telekom i Good Game pokreću nogometnu esport ligu!

Dinamo, Hajduk, Rijeka i Osijek odmjerit će ove jeseni snage i virtualno - kreće nam esport nogometna liga!

Intervju

Hrvatska igra na ploči Machina Arcana opet rasturila na Kickstarteru i prikupila 2 milijuna kuna

Mislili ste da je crowdfunding stara fora? Najbolji dokaz suprotnom je hrvatski Adreama Games koji stoji iza serijala igara na ploči Machina Arcana. Oni nisu napravili jednu crowdfunding kampanju i uspjeli, oni upravo zatvaraju treću crowdfunding kampanju s 2 milijuna kuna! Kako im to uspijeva?

Startupi i poslovanje

Domaća industrija video igara o Nanobitu: “Akvizicija će biti slon u trgovini porculana”

Akvizicija Nanobita odjeknula je Hrvatskom, ali što o njoj kažu oni na koje ona najviše utječe - članovi domaće gamedev scene?

Kolumna

Microsoftova akvizicija ZeniMaxa samo je jedan korak u transformaciji Xboxa u “gaming Netflix”

Možda vam je Microsoft poznat po Windowsima, Officeu i cloud infrastrukturi, ali ovaj PC mastodont jučer je uložio u studio video igara 8 milijardi dolara! A ima itekako dobar razlog...

Novost

Employer branding i marketing kroz esport: Naučite kako doći do novih talenata i kupaca uz drugi Good Game ebook!

Kao što smo prošlog tjedna najavili, Good Game ebook dolazi u dva dijela - danas je dostupan i drugi! Tvrtka ste koja brine kako pristupiti novim generacijama? Ovo je verzija za vas.

Novost

Preuzmite prvi hrvatski ebook o esportu i doznajte sve o pravilima industrije, ulaganjima i esport publikama!

Good Game ebook od danas je dostupan za preuzimanje, a namijenjen je svima onima koji se žele informirati o ovoj rastućoj industriji.

Intervju

Od glazbe do gaming biznisa: Dejan Radić o dva desetljeća dugoj gaming karijeri nakon akvizicije Cateia Gamesa

Koliko sebe poznaje, nauspješnije razdoblje njegove karijere tek slijedi, kaže Dejan Radić - jedan od prvih game dev profesionalaca na našoj sceni i suosnivač Cateia Gamesa, koji je nedavno akvizirao ruski Playrix. Kako ga je ljubav prema glazbi dovela do gaminga, a konstantno ulaganje u sebe i radne procese do onoga gdje je danas - saznali smo u intervjuu.

Tehnologija

Kroz oči veterana: Zvonimir Mikšić, edukator i producent video igara, o razvoju gaming karijere danas i nekad

U vrijeme dok se sve učilo "pješke", kada nije bilo interneta, ali jest kablova i glazbe pa se uz rave na LAN-partijima igralo i programiralo do ranih sati, odrastao je jedan od starosjedioca hrvatske gaming scene - kroz priču o njegovoj karijeri prisjećamo se i kako se razvijala sama industrija.

Intervju

Kako ne bi izgubio razum tijekom pandemije, Zeno Žokalj se bacio u restauraciju GameBoya

Tijekom pandemije svi smo eksperimentirali s novim hobijima, a neki od nas su se čak bacili u modificiranje i popravak starih konzola!

Vodič

Iz vlastitog iskustva: Kako dobiti novac od Europske unije za razvoj video igara

Europska unija kroz svoj potprogram Creative Europe - MEDIA, od 2013./2014. dodjeljuje bespovratna sredstva europskim game dev studijima za razvoj video igara. Evo kako izgleda proces prijave i na što trebate obratiti pozornost da biste dobili novac.

Pročitaj i ovo…

Startupi i poslovanje

Infobip akvizirao Shift: Ivan Burazin će kao član uprave jačati odnose s developerima

Ovom akvizicijom Shift postaje podbrend Infobipa i nastavlja rasti i razvijati se unutar domaće tehnološke tvrtke - ali što Infobip zapravo planira sa Shiftom i koju ulogu u svemu ima sam Ivan Burazin?

Kultura 2.0

Future of Work: Luka Kladarić će nam pojasniti kakav “remote” kaos nam tek slijedi

Kaotična 2020. mnogima je promijenila radne navike, ali oni koji rade od kuće već godinama nedvojbeno su bolje podnijeli krizu od osoba koje prije pandemije nisu izlazili iz ureda.

Startupi i poslovanje

U Visage Technologiesu monotono ne postoji: Radi se u industrijama od kozmetičke – do automobilske

Tehnologija praćenja, analize i prepoznavanja lica može se primijeniti na mnoge industrije, a švedsko-hrvatski Visage Technologies fokusirao se na dvije specifične. Saznali smo kako ih je to usmjerilo na dva poslovna modela - agencijski i proizvodni te kako unutar njih izgleda razvoj "cutting edge" rješenja iz područja računalnog vida.