Gamingokracija | Netokracija

Gamingokracija

Intervju

Vanja Bertalan i Luka Sučić: Do zore Horde u WoW-u, ujutro sastanci s klijentima

Jučerašnji i današnji scenarij izgleda ovako: Milijuni gledaju, a deseci tisuća ljudi čekaju u virtualnim redovima kako bi odigrali barem malo World of Warcraft Classica, igre koja je originalno izašla 2005.

Intervju

Valiance “poludi”, postane CR4ZY i ostvari najveći regionalni uspjeh u CS:GO-u

Najveća regionalna esport organizacija Valiance postala je CR4ZY i odmah potom ostvarila nezapamćeni uspjeh za tim s ovih prostora.

Kultura 2.0

Jesu li video igre – u svijetu i u Hrvatskoj – umjetnost?

Ako je i limenka umjetnikovog izmeta umjetnost, zašto ne bi umjetnost bile i linije kodova uz prateću računalnu grafiku? Razmatrajući odabrane teorije umjetnosti istražujem mogu li se videoigre smatrati umjetnošću.

Intervju

Friendly Fire, igraonica koja ima svoj brend računalne periferije i softver koji prodaje diljem EU

Ni igraonice više nisu što su nekad bile, a najbolji pokazatelj rasta ove industrije dolazi iz Friendly Fire Esports arene, tvrtke koja osim igraonica proizvodi vlastiti softver, hardver i uskoro se širi po EU.

Sponzorirano

Kako funkcionira Battle Royale – ali s brodovima?

S novim battle royal modom, World of Warships mogao bi postati nezaobilazan naslov za sve koji se žele upoznati s fenomenom koji hara gaming svijet, ali im pucačine do sada jednostavno nisu 'zaplovile'.

Analiza

Je li ‘gaming preglednik’ Opera GX koristan svim digitalcima, a ne samo gamerima?

Najnovija "gaming" stvar na tržištu nije opipljiv komad hardvera, već internetski preglednik Opera GX. No, čini se kako ovaj put gamerska etiketa možda krije prilično korisnu stvar za širu publiku od samo gamerske.

Intervju

Hrvatska Ars Futura uz Blizzard i Activision: Donedavno su njihove igre samo igrali, a danas s njima surađuju

Poput mnogih gamera, naslove Blizzarda i Activisiona, jednih od najvećih imena gaming industrije, igrali su i članovi tima zagrebačke agencije Ars Futura, a sad već nekoliko godina s njima izravno surađuju. U intervjuu otkrivamo kako je sve započelo i što se to veliko priprema za dalje.

Intervju

Algebrine smo nastavnike i asistente pitali na čemu treba raditi student koji želi razvijati video igre

Svi vi koji razmišljate o studiju game developmenta ili vas jednostavno zanima trenutna situacija učenja o razvoju video igara - donosimo par uvida onih koji upravo game development i predaju.

Intervju

ENCE: Naši esportaši imaju podršku javnosti i fanova kao da su dio reprezentacije Finske

ENCE je organizacija koja je iz Finske došla do krova svijeta u nekoliko igara, na krilima iskustva i strastvenih navijača.

Izvještaj

Više od 30 domaćih tvrtki natjecalo se na najvećem regionalnom B2B esport turniru – trofej otišao Locasticu!

Locastic je odnio pobjedu na četvrtom izdanju Good Game turnira koji se održao proteklog vikenda u prostorijama Muzeja suvremene umjetnosti u Zagrebu.

Pročitaj i ovo…

Intervju

Na Dan programera, četiri žene otkrivaju kako je tekao njihov karijerni put kroz IT industriju

Na Dan programera, predstavljamo četiri žene koje se bave (ili su se bavile) programiranjem. Je li njihov obrazovni i karijerni put bio pravocrtan ili je vrludao po krivuljama, otkrivaju nam sugovornice iz tvrtki Agency04, Five, IN2 i Styria.AI.

Tehnologija

Kako uopće možemo biti sigurni da će autonomna vozila biti – sigurna?

Autonomna vozila kod mnogih i dalje izazivaju osjećaj nesigurnosti. No, ovaj tekst mogao bi pomoći da se rasvijetli proces iza razvoja i testiranja sigurnosno-kritičnih sustava u vozilima budućnosti.

Startupi i poslovanje

Gideonovi roboti dobili pametnu ruku: Samostalno se kreće, sve vidi i popravlja!

Tvrtka Gideon Brothers nastavlja s razvojem prototipova robota, a posljednja verzija ima i robotsku ruku koja prepoznaje svijet oko sebe.