Gamingokracija - Page 4 of 33 - Netokracija

Infobip ❤️ Netokracijašto akvizicija znači za vas - i nas?

Esport

Intervju

Donacije, prodana kuća i tvrtka te 5 godina razvoja konačno su doveli do izlaska hrvatske igre Saint Kotar

Kako napraviti video igru kada nemate iskustva u game developmentu? Kako financijski izdržati period razvoja igre od nekoliko godina? Čime se naoružati, da jednom kada igra izađe - bude uspješna? Ta i na još mnoga druga pitanja odgovorio nam je stvaratelj dugoiščekivane hrvatske video igre Saint Kotar.

Intervju

Video igra Escape Simulator samoborskog Pine Studija u par dana uprihodila 4 milijuna kuna

Pine Studio još je jedan dokaz potencijala koji leži u hrvatskoj gaming industriji koji ne mora uključivati stotine zaposlenika, već petnaestak strastvenih ljudi.

Intervju

“Biti umjetnik u IT industriji znači isto što i biti tradicionalni umjetnik, samo je alat koji koristimo drugačiji”

Danas se digitalne umjetnike više doživljava kao dio IT industrije, nego umjetničke zajednice. Ipak, mlade to ne brine, sve više ih se zaljubljuje u video igre te sami žele stvarati nove svjetove i likove... Evo kako su im Nanobitovi "3D/2D artisti" prenijeli svoja znanja kako bi im u tome pomogli.

Intervju

Gamechuck u suradnji s udrugom Roda razvio ČUDOvišnu igru koja djecu uči – društvenom aktivizmu!

Kao što su Šegrt Hlapić i družina dosadašnje generacije učili prometnim znakovima, tako će možda i čudovišta Gamechuckove Avanture koje je ilustrirao Zlatko Druško, poznat po radu na Letećim medvjedićima, odgojiti neke nove.

Novost

HAVC prvi put raspisao natječaj za poticanje razvoja i proizvodnje videoigara

Hrvatski gaming studiji dobili su još jednu priliku za financiranje svojih projekata i to u Hrvatskoj!

Esport

Otvoren najveći gaming centar u Hrvatskoj – Hall of Game

Gaming zajednica dobiva novo mjesto za esportske turnire, treninge i gaming događaje.

Gaming

Počinje sveučilišna esport liga SET, u organizaciji Good Gamea i Superologyja

Službenog imena Superology Student Esports Tournament, SET će okupiti osam fakulteta iz cijele Hrvatske koji će se natjecati u pet esport naslova.

Intervju

Njihov posao je da pišu – video igre. Jan, Matija i Siniša otkrili su nam kako to izgleda

Tko stoji iza poznatih rečenica u igrama kao što su Mass Effect 3, Bioshock ili The Last of Us? Pisci video igara možda su i najmanje eksponirana pozicija gaming industrije, a opet - nema dobre videoigre bez dobre priče. Više o ovom zanimljivom području otkrili smo u razgovoru s hrvatskim stručnjacima.

Novost

Gamechuck za novu videoigru potpisao izdavački ugovor u vrijednosti preko milijun kuna

Videoigra Midwintär pronašla je svog izdavača, Rogue Games u čijem se odboru nalaze bivši predsjednici Nintenda i Sonyja te bivši poslovni direktor LucasFilma.

Tvrtke i poslovanje

Kako je najperspektivnija priča regionalnog esporta postala najskuplji MBA za njenog osnivača?

Hrvatska esport organizacija Valiance prije dvije godine akvizicijom postaje "CR4ZY", i brzo se uspela gotovo do vrha svjetskog esporta. No, danas u njoj više nije osnivač Antonio Meić, s kojim smo razgovarali o tome kako su pandemija i upitne poslovne odluke dovele do njegovog odlaska.

Pročitaj i ovo…

Intervju

“Mi smo jedni od onih koji su na kraju izgubili novac investitora.”

Tim je riječima Jasenko Hadžić, suosnivač startupa Tame, na LinkedInu najavio zatvaranje tvrtke nakon 6,5 godina rada na projektu. Iskren i otvoren pristup ovakvim temama na našim se područjima rijetko viđa, zbog čega je ta objava privukla mnogo reakcija, mahom pozitivnih.

Netokracija Podcast

Savjeti za početak (studentske) IT karijere, otkriva Matko Čeme iz IN2 grupe (i FERIT-a)

Matko Čeme, uz svoju ulogu Voditelja podrške i implementacije za "healthcare" rješenja u IN2 grupi, godinama radi sa studentima na FERIT-u i u Algebri. Ovo su njegovi savjeti za početak tehnološke karijere.

Tehnologija

30. godina od prvog SMS-a: Kako je privatni kanal postao alat za B2C komunikaciju

Na 30. obljetnicu SMS-a prolazimo specifičnosti SMS kanala komunikacije koji je preživio dolazak interneta, pametnih telefona i messaging aplikacija, a s Infobipovim stručnjacima otkrivamo i zbog čega je na kraju opstao.