Artisti i dizajneri, igrajte domaći 3D puzzler Cubiton i osvojite 1000 eura

Artisti i dizajneri, igrajte domaći 3D puzzler Cubiton s prijateljima i osvojite 1000 eura

Game dev studio 3DAKTA koji djeluje u okviru platforme Boonika (u sklopu koje se održava i festival IFCC posvećen kreativnim komunikacijama), nedavno je predstavio mobilnu 3D puzzle igru Cubiton. Zanimljivo, igra je rađena za nagradni natječaj The One Thousand Challenge 2018 namijenjen artistima i dizajnerima, a više o svemu ispričao nam je Marko Prpić, jedan od autora igre.

U okviru platforme Boonika, točnije studija 3DAKTA, u sklopu koje se održava i festival IFCC posvećen kreativnim komunikacijama, ponovno nešto novo. Ovaj put riječ je o 3D puzzle igri Cubiton koja u sebi krije i nagradni natječaj The One Thousand Challenge 2018 namijenjen artistima, dizajnerima i developerima. Inače, cilj same igre je složiti što je moguće veći toranj od kocaka, a kako bi to mogao napraviti, igrač mora okretati aktivnu kocku na način da oblik na donjoj ploči odgovara onom na gornjoj ploči kocke koja se nalazi na vrhu tornja. Sam koncept igre je jednostavan, a igrači dobivaju različite bonuse nakon što smjeste pet, deset, trideset ili pedeset kocaka bez ijedne pogreške. Također, trebaju izbjegavati dodirnuti žutu kocku, u protivnom će izgubiti bodove.

Kad se sve zbroji, razvoj same igre je trajao oko tri mjeseca, kaže mi Marko Prpić, autor koncepta, dizajna i mehanika unutar igre, ali i začetnik festivala IFCC koji se iduću godinu održava četvrti put zaredom. Prema Markovim uputuma, na igri su još radili Jakov Dužević, Mario Haberle te Domagoj Baronica.

Mobilne igre poput Cubitona dobar su test za tim

Marko objašnjava da je ovo prva u nizu igara iz IFCC-ove a-game-in-two-weeks serije.

Naravno da u dva tjedna ne možemo napraviti igru s bilo kakvom interesantnom mehanikom, no to je ono što sebe uvjeravamo prije nego krenemo s razvojem. Mnogi developeri već znaju da je pokretanje većih projekata bez pravog budžeta skoro siguran put u propast, jer osim utrošenog vremena negativan rezultat utječe na moral i novčanik.

Ističe kako su iz svega navedenog upravo male mobilne igre kao što je Cubiton dobar test za tim.

Ako nastanu problemi tj. ako se igra ne završi šteta je puno manja. Isto tako, šanse da se dovrši je puno veća pa na kraju, osim iskustva, ipak imate nešto dodatno u portfoliju. Pošto je taj veći projekt na kojem radimo također neka vrsta 3D puzzlera, Cubiton je bio i svojevrsna vježba za neke od novotarija koje ćemo implementirati u 3DAKTU.

Za napraviti igru je potrebna motivacija i dobra komunikacija u timu

Kad je riječ o najvećim izazovima u razvoju igre, ističe motivaciju i dobru komunikaciju u timu:

Ako toga nema, nema niti igre. Mislim da to vrijedi i za bilo koji drugi tip posla. Meni je kao game dizajneru i artistu važno da programer ima povjerenja u ideje koje želim da se implementiraju u igru. S druge strane, sam sebe tjeram da slušam sugestije svih koji su u bilo kakvom doticaju s razvojem. Za sebe znam da ne odustajem sve dok postoji šansa da se projekt spasi. No nisu svi takvi i često se nađem u ulozi tješitelja, držim motivacijske govorancije i svašta nešto, ne bih li spasio projekt.

Igrajte Cubiton i osvojite 1000 eura (i ulaznice za IFCC 2018)

Kako sam već spomenula, Cubiton je vezan za nagradni natječaj The One Thousand Challenge 2018, odnosno TOTC 2018, a Marko kaže da se zbog toga nisu opterećivali brojem preuzimanja igre, no da ga vesele pozitivni komentari i ocjene igre.

Čak i ovako jednostavna igra ima jako puno prostora za dodatni razvoj tj. nadogradnje, a da li ćemo kasnije ići u tom smjeru još nije sigurno. Moj osobni problem je što imamo još barem sedam – osam igara na kojima radim i još nekih 50-60 ideja za igre koje polako razvijam.

A što se tiče samog natječaja TOTC 2018, nipošto nije za odbaciti glavnu nagradu od 1000 eura, kao ni ulaznice za festival IFCC Croatia 2018. Sam cilj natječaja je povezati artiste, dizajnere, developere i njihove prijatelje i obitelj. No, umjesto da curu ili najboljeg prijatelja, tjerate da glasa za vaše radove, do nagrade će vam pomoći doći igrajući Cubiton. Ako vaš tim osvoji najviše bodova u igri, čestitamo, jer kao Team Leader koji je u međuvremenu predao svoje umjetničke radove, osvajate glavnu nagradu. Odnosno, dok vi stvarate, članovi tima vam pomažu osvojiti bodove igrajući se. Zanimljivo? Trk na službene stranice gdje se može pronaći više detalja o natječaju koji traje do 1. travnja te App Store odnosno Google Play kako biste preuzeli i zajedno s rodbinom i prijateljima počeli igrati Cubiton!

ponuda

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Video

Svi su gubitnici u bitci za i protiv paušalnih obrta: Tvrtke, radnici – i sami “paušalci”

Zato što se IT scena razjedinila oko teme paušalnih obrta, zato će svi iz nje izaći i poraženi. No, koja je perspektiva svih uključenih strana? Ivan i ja smo provjerili u drugoj epizodi Netokracija Podcasta.

SEO i tražilice

Velika analiza online sadržaja o cijepljenju pokazuje da HZJZ olakšava posao – antivakserima

SEO koji život znači. To bi mogao biti alternativni naslov ove analize, iako ovdje nije riječ o samoj optimizaciji sadržaja za tražilice, nego optimizaciji za - korisnika. Jer u vrijeme kad procijepljenost pada, optimiziran i korisniku prilagođen sadržaj na stranicama HZJZ-a i drugih zdravstvenih institucija mogao bi doista značiti razliku između života i smrti.

Startupi i poslovanje

Hubbig Dragane Lipovac kreće u nove pobjede s milijunskom investicijom i novom savjetnicom

Bili vi mali ili veliki uvoznik, naručivali iz Kine ili SAD-a, Hubbig vam može olakšati život, a da to ovom mladom startupu ide dobro potvrdila je i nedavna milijunska investicija koju je orkestrirala Monika Mikac, bivša operativna direktorica u Rimac Automobilima.

Što ste propustili

Izvještaj

Kako se gradi konzultantska karijera otkrili smo uz prvi Tech Consultant Meetup u Zagrebu

Što ljudi misle da konzultanti rade, a što im je zapravo posao? Zagrebački meetup tražio je odgovor upravo na pitanje kako postati tech konzultant i što očekivati ako se odlučite za konzultantsku karijeru, a dobre primjere čuli smo kroz razgovore i predavanja mStartovih stručnjaka.

Najava

EBZG otvara David Bizer koji je vodio Googleovu strategiju regrutiranja na društvenim mrežama

Kako iskoristiti blog, društvene mreže, nativno oglašavanje, ali i direktora svoje tvrtke za 'employer branding'? Otkrijte na regionalnoj konferenciji Employer Branding Zagreb koju će 15. 11. otvoriti David Bizer, osoba koja je postavila strategiju regrutiranja putem društvenih mreža za Google!

Vodič

Što je esport i zašto bi vas za njega trebalo biti briga?

Čuli ste za esport, ali samo u prolazu? Ne brinite, na jednom mjestu donosimo sve važne informacije o ovom globalnim fenomenu koji danas prati više od 400 milijuna ljudi.

SEO i tražilice

Velika analiza online sadržaja o cijepljenju pokazuje da HZJZ olakšava posao – antivakserima

SEO koji život znači. To bi mogao biti alternativni naslov ove analize, iako ovdje nije riječ o samoj optimizaciji sadržaja za tražilice, nego optimizaciji za - korisnika. Jer u vrijeme kad procijepljenost pada, optimiziran i korisniku prilagođen sadržaj na stranicama HZJZ-a i drugih zdravstvenih institucija mogao bi doista značiti razliku između života i smrti.

Internet marketing

Prvi Euro Effie za hrvatsku agenciju! Imago Ogilvy nagrađen za kampanju Boranka

Sinoć su u Bruxellesu dodijeljene najprestižnije europske nagrade za marketinšku učinkovitost – Euro Effie. Zlatna Effie nagrada po prvi put pristiže i u Hrvatsku, zahvaljujući reklamnoj agenciji Imago i kampanji Boranka, osmišljenoj za Savez izviđača Hrvatske.

Kultura 2.0

Formalno obrazovanje, neformalni klub: Čemu kultni KSET već 43 godine uči svoje članove?

Što znači sudjelovati u nečem većem od nas samih? KSET je klub koji je u odajama bivše kotlovnice okupio desetke generacija, dajući im prostor da šire svoje vidike kroz nova poznanstva, hobije i aktivnosti. Ususret Tech Consultant meetupu u KSET-u otkrivamo što studentima to iskustvo zapravo donosi u profesionalnom smislu.