Bellabeat na CES-u objavio da ima 65.000 prednarudžbi...

Hrvatski Bellabeat s nevjerojatnih 65.000 prednarudžbi ulazi u američki BestBuy i Target!

Jedan od četiri hrvatska startupa koja se predstavljaju upravo na sajmu potrošačke elektronike CES u Las Vegasu, Bellabeat, ima nekoliko značajnih novosti - osim što je otvorio API prema drugim aplikacijama, najavljen je ulazak u lance BestBuy i Target, a i predstavljena je i nova članica tima, Crystal Lee, koja će biti zadužena za glavna partnerstva u modnoj industriji.

Lee
Crystal Lee, Urška Sršen i YoonJin Chang na Bellabeatovom štandu na CES-u, gdje ovaj startup nastupa kao jedan od većih europskih izlagača.

Odmak od uređaja namijenjenih isključivo za prednatalnu njegu i ulazak u svijet pametnog nakita za Bellabeat se pokazuje kao mudar potez. Tim je upravo na Consumer Electronics Showu prvi puta službeno predstavio svoja tri nova proizvodaLeaf, pametni privjesak koji prati aktivnost, san, način ishrane i nivo stresa žene, a uz to izgleda i atraktivno, Shell, uređaj koji prati razvoj trudnoće i nerođenog djeteta, a može se koristiti i kao baby monitor nakon rođenja, te Balance, pametnu vagu.

Uz Crystal Lee u svijet mode

Prije godinu dana “kukala” sam o tome kako je nosiva tehnologija zapravo nenosiva, odnosno neatraktivna te kako je pravo vrijeme da se konzultira s modom. Konačno se događa ono što sam priželjkivala – pametne narukvice, prstenje, privjesci dobivaju sve bolji dizajn, a upravo bi Leaf trebao biti Bellabeatov ulaz u svijet mode. Nije stoga ni čudno što se timu pridružila Crystal Lee, koja će se baviti glavnim partnerstvima u modnoj industriji. Crystal je, inače, proglašena kao miss Kalifornije u 2013. godini, a magistrirala je komunikacije na Stanfordu te je radila u Googleovom timu za razvoj tržišta. Da, ovo je druga “misica” koju je Bellabeat zaposlio – nedavno se ovom startupu pridružila YoonJin Chang, miss fotogeničnosti 2010. godine u Koreji, ali, ono što je važnije, riječ je i o poznatoj korejskoj investitorici te suosnivačici akceleratora Kstartup.

Bellabeat je otvorio svoj API vanjskim aplikacijama upravo na CES-u.
Bellabeat je otvorio svoj API vanjskim aplikacijama upravo na CES-u.

Uz njih dvije, Bellabeat će lakše ući u svijet mode, a već je najavljen i ulazak u velike američke trgovačke lance. Naime, Bellabeat je na CES-u najavio i ulazak u BestBuy i Target s prednarudžbama 65.000 proizvoda, koji se počinju slati sredinom proljeća, otkriva nam suosnivač Sandro Mur. Inače, Bellabeat je već prikupio oko 10.000 prednarudžbi u prvom krugu, a sada je otvorio i API svojih uređaja drugim aplikacijama te tako proširio svoju distribuciju na više od 40 vanjskih aplikacija.

Tehnologija za sve žene

Uzbudljivo je ovo vrijeme za hrvatski startup, koji doista predstavlja jedan novi trend na području nosive tehnologije – proizvode namijenjene svim ženama, a ne isključivo geekovima i early adopterima, što su zamijetili i posjetitelji sajma u Las Vegasu.

Mi ćemo vas još samo podsjetiti da Bellabeat i dalje zapošljava – UI/UX dizajnera, iOS developera te Android developera!

Komentari

  1. Darko

    Darko

    08. 01. 2015. u 8:26 pm Odgovori

    Zgodne i uspješne, naprijed cure! Na vama je da poboljšate ovaj svijet jer mi muški smo dobrano zakazali. Nemojte nas sada iznevjeriti 🙂

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Mobilno

George je nova bankarska aplikacija od Erstea – za račune u svim bankama?

Iako će Erste službeno predstaviti George tijekom tjedna, već danas otkrivamo kako će nova aplikacija (Da!) biti zamjena ne samo za Erste mBanking nego potencijalno i za druge banke koje koristite!

Startupi i poslovanje

Web stranice javnih tijela od 23.9. moraju biti pristupačne: Kako se tijela, agencije, dizajneri i developeri mogu prilagoditi?

Informacije od javnog značaja koje objavljuju javna tijela na svojim web stranicama i aplikacijama moraju biti pristupačne svima - o tome više nema rasprave. Što vas očekuje ako je pristupačnost sljedeći korak i za vas? Hrvatska agencija Neuralab dizajnirala je po novim standardima web Hrvatske banke za obnovu i razvitak - evo što su oboje naučili u procesu.

Tehnologija

Kako dobiti najbolju moguću kvalitetu slike na Zoomu, Meetu, Skypeu?

2020. je godina prijenosa uživo! A ako još uvijek ne znate što i kako raditi, ne brinite: stiže pomoć!

Što ste propustili

Društvene mreže

Kako je bilo biti Pipi usred “hajke” na brend, otkriva CM godine – Antea Franjić!

Antea ni ne pokušava pričati o broju mjehurića u bočici Pipija, ni koliko je narančasta njihova narančada, ali zato zna uzburkati online vode. Što se krije iza dovitljivog upravljanja društvenim mrežama koje joj je osvojilo nagradu za CM-a godine?

Tehnologija

Evo kako su Combisova cloud rješenja omogućila Rimac Automobilima da nastave razvijati C_Two i od kuće

Mislim da vam ni ne moramo govoriti koliko je dizajniranje automobila zahtjevan posao, ali što se dogodi kada ne možete do svog računala u uredu, a razvijate modele veličine desetak gigabajta?

Startupi i poslovanje

Lora Pleško: Kako voditi tim i tvrtku u doba krize?

Lora Pleško je CEO Mašinerije, tvrtke za razvoj mobilnih aplikacija i web rješenja. Ususret Ladies of New Business konferenciji Lora nam je prenijela iskustva o slaganju internih procesa za vrijeme remote rada.

Intervju

Stručnjaci: Zbog “pada” Štita privatnosti razmislite hoćete li koristiti američke servise kao što je Mailchimp 

Dok se čeka razjašnjenje odnosa između SAD-a i EU u kontekstu prijenosa podataka, tvrtke koje prenose podatke van Europske unije moraju dokazati da su poduzele dovoljne mjere zaštite. Konzultantica za zaštitu podataka, Vlatka Vuković, smatra da su pojedini servisi prešutjeli bitne informacije.

Kultura 2.0

S nagradom Europske komisije u ruci e-Škole nastavljaju digitalizirati 1317 škola u Hrvatskoj

Nagrađen i od Europske komisije CARNET-ov projekt e-Škole dokazao je kako je Hrvatska na dobrom putu da "odgoji" digitalno zrele škole. Što se sve događa u pozadini pripreme i realizacije takvog velikog projekta, u doba krize, saznali smo.

Intervju

Ovako izgleda Nanobitov proces razvoja igara koje svakodnevno igraju stotine tisuća ljudi

Hollywood Story i My Story jednostavno je igrati, ali koliko je jednostavno - ili komplicirano - napraviti uspješne 'casual' igre?