Tim Edunova pobjednik 3. hackathona u organizaciji Osijek Software Cityja

Tim Edunova pobjednik 3. hackathona u organizaciji Osijek Software Cityja

Ova je subota u Osijeku bila rezervirana za treći hackathon u organizaciji udruge Osijek Software City. Ukupno 10 timova natjecalo se u co-working prostoru u BIOS-u u vremenu od 10 do 18 sati. Timovi su se sastojali od dva do do četiri člana, a natjecatelji su zbog hackathona potegli čak iz Varaždina. Pobjedu je ovoga puta odnio tim Edunova, a osim njega sudjelovali su i D.I.M., FOI 1, FOI 2, FOI 3, Frozen Falls, Gimnazijalci, Inchoo, M.C.T. i Trigi.

Edunova, pobjednički tim 3. OSCHackathona.
Edunova, pobjednički tim 3. OSCHackathona.

Ova je subota u Osijeku bila rezervirana za treći hackathon u organizaciji udruge Osijek Software City. Ukupno 10 timova natjecalo se u co-working prostoru u BIOS-u u vremenu od 10 do 18 sati. Timovi su se sastojali od dva do do četiri člana, a natjecatelji su zbog hackathona potegli čak iz Varaždina. Pobjedu je ovoga puta odnio tim Edunova, a osim njega sudjelovali su i D.I.M., FOI 1, FOI 2, FOI 3, Frozen Falls, Gimnazijalci, Inchoo, M.C.T. i Trigi.

Za razliku od prethodna dva hackathona održana u Osijeku, ovog puta su svi timovi imali isti zadatak, koji je bio predstavljen na samom početku natjecanja. Natjecatelji su u zadanom vremenu trebali napraviti online crowdfunding platformu za lokalno tržište koja bi služila za prikupljanje sredstava za lokalne projekte.

Žiri u obilasku natjecatelja.
Žiri u obilasku natjecatelja.

Žiri, u sastavu Davor Banović, Luka Horvat, Bela Ikotić, Tihomir Kit, Zvonimir Radoš i Ivan Weiler, tijekom prezentacija ocjenjivao je projekte, a nedugo nakon toga su proglašeni najbolji natjecateljski timovi. Pobjedu je odnio tim Edunova (Nenad Andraković, Tomislav Jakopec i Darko Raguž) i osvojio 5000 kuna (bruto iznos). Na drugom mjestu se našao tim M.C.T. (Berislav Babić, Vlado Cingel, Oliver Marić i Karlo Šmid) i time osvojio kotizacije za IT konferenciju The Geek Gathering koja se održava u svibnju u Osijeku. Treće mjesto i poklon paketi Osijek Software Cityja pripali su timu FOI 1 (Marko Alerić, Zoran Antolović, Dragutin Dumić i Boris Tomaš). O samim proizvodima koji su osmišljeni i predstavljeni rekao nam je više Zvonimir Radoš, jedan od članova žirija.

Zadovoljan sam odazivom i realizacijom projekata. Većina timova došla je do razine da je proizvod funkcionalan te da kao takav kasnije može zaživjeti i nakon hackathona.

I gimnazijalci su odlučili odmjeriti snage s
I gimnazijalci su odlučili odmjeriti snage sa starijim kolegama.

Zanimljivo je da su i učenici osječke Prirodoslovno-matematičke gimnazije odlučili odmjeriti snage s jačima od sebe, što je vrlo pohvalno i nije ostalo nezamijećeno od strane žirija. Kako je za Netokraciju izjavio Ivan Weiler, član žirija ovogodišnjeg OSC hackathona:

Lijepo je vidjeti kad se ljudi malo druže i različite tvrtke surađuju. Bio sam impresioniran mlađim natjecateljskim timovima, Gimnazijalcima i FOI-jevcima, jer su pokazali najveću dozu kreativnosti. Nisu toliko tehnički na visokoj razini, ali vidimo da će biti.

Nakon cjelodnevnog boravka u BIOS-u, sudionici i organizatori su se prebacili u Old Bridge Pub, gdje su, zasluženo, imali priliku opustiti se nakon natjecanja.

Komentari

  1. Tomislav Bilic

    Tomislav Bilic

    14. 04. 2014. u 11:38 am Odgovori

    Velike čestitke svim sudionicima te pobjedničkom timu. 🙂

    Također, slava FOIu koji je sponzorirao dolazak 3 tima iz Varaždina. Čuo sam da je velik utjecaj na ovu odluku imao asistent Boris Tomaš. Hvala 🙂

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startupi i poslovanje

Nemojte se ugledati na ‘lifestyle’, ‘hustle’ i Instagram poduzetnike koji ne kuže biznis (osim onih koji kuže)

Toksična pozitivnost i poslovna naivnost mogu biti katastrofalna kombinacija u doba ekonomske krize. Je li vrijeme da unfollowate sve lifestyle poduzetnike i motivirajuće Instagram profile?

Kultura 2.0

Prva prepreka za elektroničko glasanje je digitalna nepismenost

Kako je situacija s pandemijom koronavirusa digitalizirala i digitalno transformirala dobar dio i privatnog i javnog sektora, aktualiziralo se i pitanje o elektroničkom glasanju. O temi spremnosti na taj oblik glasanja, i s tehnološke i društvene strane, razgovarala sam s osobom koja je razvila jedan takav sustav, Ivanom Hendijom iz FairVotesa.

Kultura 2.0

Kako igrifikacijom poboljšati izlaznost na hrvatskim parlamentarnim izborima?

Čak i prekrižiti listić je bolje nego uopće ne izaći na izbore, a opet, mnogim hrvatskim građanima se za naredne 4 godine ne da izdvojiti ni tih 20-ak minuta na biračkim mjestima. I to je posve razumljivo ako pogledamo da biračima izbori ne nude nikakvu opipljivu nagradu... ako ne potporom za stranke koje će voditi državu u budućnosti, čime nas se onda može motivirati?

Što ste propustili

Digitalni marketing

Od srijede stiže Spotify? Što će sad Deezer, ali i oglašivači, telekomi i podcasteri

Ako Spotify ovaj tjedan dođe u Hrvatsku u 'paketu' s drugim zemljama regije i Rusijom, mogao bi dobro doći hrvatskim glazbenicima i izvođačima koji su u doba koronavirusa morali otkazati koncerte. Oglašivači i podcasteri bi također mogli okrenuti glave...

Video

Hoće li vam deepfakeom ukrasti lice pa ući u bankovni račun (i staviti vas u pornić)

Ako poslije ove epizode ne obrišete sve selfije s interneta, niste napravili ništa.

Intervju

Wirecard je potonuo, je li za sobom povukao Revolut, druge fintechove i – vaše novce?

Hoće li pad Wirecarda značiti gubitak povjerenja korisnika u fintech svijet?

Startupi i poslovanje

Ovo je potpuni plan za sav sadržaj koji uspješan webshop mora imati!

Sadržaj je ključni faktor zbog kojeg korisnici dolaze interaktirati s vašim brendom. Sadržaj je kralj, a eCommerce tu nije iznimka. Od poslovnog plana, općeg sadržaja i opisa proizvoda, ovo su stavke koje svaki uspješan webshop mora pokriti.

Tehnologija

Tenisice, ruž, naočale… Kad ih već ne možemo isprobati u trgovini, zašto ne bismo virtualno?

Unatoč razvoju online prodaje, fizičke trgovine zadržale su svoju glavnu prednost - mogućnost da kupac sam isproba željene proizvode. No, nakon što su se trgovine diljem svijeta zatvorile zbog pandemije, porasla je popularnost virtualnog isprobavanja proizvoda koje pokušava donekle nadomjestiti korisničko iskustvo na kakvo smo navikli u tradicionalnim trgovinama.

Intervju

Nakon investicije od više od 50.000 eura, najveća regionalna CS:GO zajednica, CSadria, postala Esport Adria

Ovaj novi brend okupit će gamere i fanove ne samo esport igara, već i mobilnih i drugih igara koje igra mnogo veći broj ljudi.