Prikaz

stemi_ces_cover

Kako su se na 50. CES-u proveli domaći projekti STEMI, MyBrushies i Codeanywhere

Na najvećem svjetskom sajmu potrošačke elektronike CES-u, koji se proteklih dana održavao u Las Vegasu, bilo je i nekoliko hrvatskih timova kojima je to bila prilika da se predstave pred investitorima, distributerima i medijima iz cijelog svijeta. Među njima su bili riječki robot-pauk STEMI, startup MyBrushies, zatim Zipato i Fueloyal, ali i Ivan Burazin koji je na CES-u tražio prilike za svoj Codeanywhere.

porez-studenti

Kako su porezne izmjene stavile u fokus studente i studentski rad

Prošli tjedan, sasvim nenadano, na dnevni red, između skijanja i vremenskih nepogoda, došla je tema oporezivanja studentskog rada. Iako tek preostaje vidjeti što će se događati po tom pitanju, jedno je sigurno: cijeli slučaj stavio je fokus na studentski rad, dijelom iz financijske perspektive, a dijelom jer je to način da se steknu praktično znanje i iskustvo. Evo što su nam o tome rekli osnivač Neuralaba Krešimir Končić, prodekan za nastavu na Fakultetu elektrotehnike i računarstva Marko Delimar te student Marko Božac.

konzole

Xbox One S ili PlayStation 4 Pro: ‘Gamerska’ dilema koju nije lako razriješiti

Jedina dilema i rasprava jača od one koju konzolu kupiti jest vjerojatno ona treba li uopće kupiti konzolu ili PC. Ipak, ako pogledamo dva najnovija igrača iz Microsofta i Sonyja, lako je ostati u dilemi kada je riječ o izboru konzole uz koju ćete provoditi sate i sate. Upravo zbog toga donosimo vam prednosti i mane obje konzole (s malom dozom pristranog mišljenja osobe koja ipak preferira PC).

crowdfunding

Dobro i loše u proteklih 12 mjeseci: Što je 2016. donijela crowdfundingu?

Pred početak nove godine, dobro je zastati na trenutak i napraviti pregled onoga što se zbivalo proteklih 12 mjeseci. Ovoga puta tema je crowdfunding i što se s njime zbivalo u svijetu, ali i kod kuće, odnosno u bliskom na susjedstvu (da, opet ti Slovenci!). ;) Raste li crowdfunding i dalje, koje kampanje su se izdvojile ove godine, jesu li Kickstarter i Indiegogo riješili svoje boljke? Krenimo redom!

freelancer_1naslovna

Odnos freelancer-jedan klijent: Nezavisni profesionalci otkrivaju prednosti i zamke

Freelanceri, nezavisni profesionalnci i digitalni nomadi u pravilu biraju svoj posao i za koga će te kako raditi. Međutim, što se događa kad većinu vremena rade za jednog klijenta ili agenciju? Mogu li se još uvijek smatrati nezavisnim profesionalcima i narušava li im to profesionalni integritet? Kriju li ovakvi odnosi različite zamke ili ih je moguće realizirati na zadovoljstvo obje strane? Provjerili smo s nekima od njih.