Prikaz

Automobili.hr

Redizajniran Automobili.hr: Responzivan, fokusiran na sadržaj i učinkovito oglašavanje

Dvije godine nakon posljednjeg osvježenja, portal namijenjen zaljubljenicima u automobile, Automobili.hr, ponovno je doživio redizajn, a ovoga je puta konačno odjenuo responzivno ruho. Kreatori se nadaju da će sada iskustvo surfanja za korisnike biti bolje, zanimljivije i kompletnije, a samim time više nije u prvom planu pretraga oglasa za automobile, nego članci, recenzije i testovi raznih modela vozila.

Avantura Skjaar kombinira steampunk i elemente horora

Igra Skjaar na Kickstarteru: Podržite domaću steampunk horor avanturu

Na Kickstarteru je u tijeku kampanja za još jednu zanimljivu igru iz hrvatske radinosti, steampunk horor fantaziju Skjaar. Iza nje stoji višečlani tim programera, kreativaca i zaljubljenika u fantasy i anime, kojima je ovaj pozamašan projekt prvi iskorak u razvoj komercijalnih igara. Više o samoj igri i tome kako su je razvijali ispričao nam je Dean Gvozdić, inače zadužan za dizajn igre.

Na prodajnim mjestima uređaji će biti dostupni od 31.10.

iPhone 6 predstavljen, a i njegov veliki brat također – iPhone 6 Plus

Da će današnji Appleov događaj ipak biti barem donekle drugačiji od nekolicine prethodnih koje je ova tvrtka održala, znali smo čim smo vidjeli službenu stranicu koja se, iznenađujuće, pretvorila u live blog, integrirajući tvitove, fotografije i drugi sadržaj koji su novinari i drugi posjetitelji AppleLive događaja dijelili. A dijelilo se mnogo toga, jer su gotovo odmah na početku predstavljena dva modela iPhonea, iPhone 6 i iPhone 6 Plus, a na kraju je predstavljen i dugo očekivani Apple Watch!

dobartek_1

Dobartek želi vam Foodspots: Dva servisa za naručivanje hrane od danas pod jednim krovom

“Zahuktavanje” na sceni online naručivanja hrane se nastavlja – ovoga su se puta dva servisa, dobartek.hr i Foodspots, spojila u jedan, koji je, dok smo spavali, ugledao svjetlost dana (ili noći). Naručivanje hrane sada je moguće putem servisa dobartek.hr, dok Foodspots, kako doznajemo, uskoro dobiva novu namjenu. Istodobno, Index.hr više nije partner u projektu.