Prikaz

kalendardogadaja

Veliki vodič kroz digitalne konferencije u 2017. u Hrvatskoj (ali i šire)

U nizu konferencija koje se svake godine održavaju u Hrvatskoj, ali i šire, ponekad je teško odlučiti koju posjetiti. Iako su nam konferencije posao, i nama je ponekad teško odlučiti jer konferencija je puno, a vremena malo (i nažalost ne možemo biti na dva mjesta istodobno). Budući da nas često pitate i za preporuku koju konferenciju posjetiti, napravili smo popis koji bi barem malo trebao olakšati odabir bilo da se bavite marketingom, komunikacijama ili developmentom.

dan-toma-_zg

Dan Toma, The Corporate Startup

Korporacije možda ne mogu mijenjati mentalitet ljudi, ali mogu njihovo okruženje

Nakon nedavnog gostovanja u Hrvatskoj, na susretu na temu ‘lean’ startupa, Dan Toma se vraća u Zagreb gdje će danas predstaviti svoju novu knjigu The Corporate Startup. Događaj počinje u 18 sati u prostoru HUB385, a nama je to bio povodom da saznamo više o tome kako kompanije mogu biti inovativne poput startupa te kako se mogu transformirati u inovativne ekosustave.

axilis-37

Kako je Axilis ‘ogolio’ zidove ne bi li napravio ured po svom ukusu

Iako je u svijetu tehnoloških tvrtki jedan od globalnih trendova pri uređenju prostora ugledanje na industrijski dizajn, mnogo je lakše to postići kad je sam prostor u kojemu je smješten ured već pun betona, žica, cijevi i ostalih potrebnih elemenata. Tako ćemo vidjeti urede smještene u napuštenim tvornicama ili skladištima, ali rjeđe ćemo naići na tvrtku koja je odlučila jedan klasičan poslovni prostor popuniti metalnim pločama ili betonskim stropovima. Upravo se u takav pothvat upustio zagrebački Axilis koji je nedavno predstavio svoje nove prostorije.

stemi_ces_cover

Kako su se na 50. CES-u proveli domaći projekti STEMI, MyBrushies i Codeanywhere

Na najvećem svjetskom sajmu potrošačke elektronike CES-u, koji se proteklih dana održavao u Las Vegasu, bilo je i nekoliko hrvatskih timova kojima je to bila prilika da se predstave pred investitorima, distributerima i medijima iz cijelog svijeta. Među njima su bili riječki robot-pauk STEMI, startup MyBrushies, zatim Zipato i Fueloyal, ali i Ivan Burazin koji je na CES-u tražio prilike za svoj Codeanywhere.

porez-studenti

Kako su porezne izmjene stavile u fokus studente i studentski rad

Prošli tjedan, sasvim nenadano, na dnevni red, između skijanja i vremenskih nepogoda, došla je tema oporezivanja studentskog rada. Iako tek preostaje vidjeti što će se događati po tom pitanju, jedno je sigurno: cijeli slučaj stavio je fokus na studentski rad, dijelom iz financijske perspektive, a dijelom jer je to način da se steknu praktično znanje i iskustvo. Evo što su nam o tome rekli osnivač Neuralaba Krešimir Končić, prodekan za nastavu na Fakultetu elektrotehnike i računarstva Marko Delimar te student Marko Božac.

konzole

Xbox One S ili PlayStation 4 Pro: ‘Gamerska’ dilema koju nije lako razriješiti

Jedina dilema i rasprava jača od one koju konzolu kupiti jest vjerojatno ona treba li uopće kupiti konzolu ili PC. Ipak, ako pogledamo dva najnovija igrača iz Microsofta i Sonyja, lako je ostati u dilemi kada je riječ o izboru konzole uz koju ćete provoditi sate i sate. Upravo zbog toga donosimo vam prednosti i mane obje konzole (s malom dozom pristranog mišljenja osobe koja ipak preferira PC).