Prikaz

thevoice

#TheVoiceHRT

Drugi ekran za ljubitelje malih ekrana: Kako radi mobilna aplikacija The Voice Hrvatska?

Prošlu sezonu showa The Voice – Najljepši glas Hrvatske završili smo pobjednički. Osim tri nagrade Somoborac (najbolja community managerica, najbolja “mala” društvena mreža i najbolji digitalni mix), osvojili smo i Talpu, nizozemsku kompaniju koja je show izmislila! Kako? Odličnim rezultatima na svim digitalnim platformama. Uz toliko zemalja koje The Voice rade, biti među najboljim digitalcima pohvala je vrijedna spomena. Ove smo se godine dodatno fokusirali i na druge ekrane, mobilne uređaje koje gledatelji koriste prije, poslije i za vrijeme emisije. Uz sve digitalne kanale, tu je sad i mobilna aplikacija!

imamo pravo znati 2

Portal Imamo pravo znati: Što građane najviše zanima i koliko brzo vlast odgovara?

Želi li se držati zakona koji uređuje pravo građana na pristup informacijama, državna i lokalna vlast trebale bi biti otvorene i što ažurnije s dostavom podataka koji se od njih traže. U potrazi za informacijom, građani se mogu osloniti na izravni kontakt s institucijom koja bi im mogla dati odgovor, ali imaju i druge opcije. Od sredine prošle godine pomaže portal imamopravoznati.org, koji je približio kako je tekla potraga za informacijama u razdoblju od njegova pokretanja.

autoskola aplikacija

Autoškola: Hrvatska aplikacija koja će vam pomoći u pripremi vozačkog ispita

Ako se spremate za vozački ispit i u glavi imate zbrku zbog prometnih pravila, znakova i situacija na cesti koje bi se mogle dogoditi dok vozite, mogli biste poželjeti pomoć koja će učenje učiniti lakšim. U pomoć uskače hrvatski virtualni instruktor, aplikacija Autoškola, s kojom se na mobilnim uređajima možemo upoznati s različitim vozačkim izazovima i biti što pripremljeniji za testiranje koliko znamo.

Primjer plakata u Münchenu.

Budućnost u Adrisu

Kako je plakat postao najbolja marketinška kampanja – na internetu

Jeste li znali da je plakat zapravo online medij? Doduše, samo dobar plakat. Kao i svaka dobra marketinška kampanja danas, plakat ne može biti (ili ostati) vidljiv samo u offlineu. Ako je ideja koja je središte svake kampanje kreativna i relevantna onima kojima je namijenjena, tada će se o njoj pričati svugdje gdje su ljudi kojima se obraćamo.

Slike: Sportme

Strah vas je pogleda na vagu? Šansu za (po)kretanje otvara hrvatski Sportme

Ako ste se previše opustili, plašite se svakog druženja s vagom i odlučili ste da se nešto mora promijeniti, zanimat će vas gdje i kako krenuti. U potrazi za pravim mjestom i povoljnim terminom mogao bi pomoći Sportme, hrvatski projekt koji na jednom mjestu na internetu pruža pregled opcija za ‘fitness’ ili bavljenje sportom. Zašto biste se morali prepasti vage ako je kontrola u vašim rukama?

cinebond

Hrvatski Cinebond, Tinder za ljubitelje kina, pronaći će s kime ćete dijeliti kokice!

Koliko ste puta poželjeli ići u kino, a baš nitko s vama nije želio gledati onaj film koji ste “pikirali”? Da biste imali s kime podijeliti veliko pakiranje kokica, kao i uzbuđenje te brbljanje o kinematografskom uratku, želi se pobrinuti hrvatska aplikacija Cinebond, svojevrsni Tinder za ljubitelje filmova. Rezultat je to spoja ljubavi prema tehnologiji/poduzetništvu te filmovima, iza kojeg stoje startuper Domagoj Delimar i redatelj Dominik Sedlar.

faktograf

Faktograf.hr: Web projekt koji otkriva koliko ima preciznosti i istine u izjavama političara

Predizborna kampanja uoči parlamentarnih izbora je u punom zamahu, a razdoblje koje na hrvatskoj političkoj sceni donosi veću živost poslužilo je kao dobra lansirna točka za projekt koji na jednom mjestu prikuplja što se govori – i koliku težinu ima ono što slušamo. Ako nas zanima procjena istupa i obećanja hrvatskih političara, adresa koja će nas zanimati zove se Faktograf.hr, s idejom da predizborna kampanja bude samo početak praćenja dosljednosti i učinkovitosti ljudi na odgovornim pozicijama.