Intervju

Pobjednice hackathona Hack it!

Andreja, Maja i Mirela osmislile TaleTalk, interaktivnu slikovnicu za djecu koja spaja AR i AI

Krajem listopada Mirela Ćosić, Maja Subotić Šušak i Andreja Smetko kao tim Tartle odnijele su pobjedu na 2. hackathonu Hrvatskog telekoma, Hack it. Ideja o interaktivnoj AR aplikaciji pod imenom TaleTalk, koja bi služila kao slikovnica za djecu, oduševila je i žiri i publiku – a radi se na tome da oduševi i prve korisnike.

Dobar nam tech!

Lunch.hr je dobrom hranom, UX-om i novim izgledom došao do naših želudaca i srca

Kad smo krenuli sa specijalom #DobarTech, posvećenom načinu na koji tehnologije mijenjaju način na koji kupujemo i naručujemo hranu, mnogi su nam se javili s pozitivnim komentarima o servisu Lunch.hr. Postoji već pet godina, dostupan je na području Zagreba, a cilj mu je nuditi nutritivno uravnotežene svježe obroke svakoga dana, uz naručivanje putem interneta.

Jure Rašić, Nanobit, uoči #LadiesZG

40% publike industrije igara čine žene – kako ih još više uključiti u njihov razvoj?

Jure Rašić voditelj je produkcije igara u Nanobitu, pod čijom je palicom niklo nekoliko najuspješnijih igara ove domaće tvrtke čija su primarna skupina upravo žene. O razvoju karijere u industriji igara u Hrvatskoj, koja bilježi sve veći rast, o tome kako privući još više žena u tu industriju te o tome jesu li igračice Nanobitovih igara uopće ‘gamerice’, porazgovarali smo uoči njegovog današnjeg nastupa na Netokracijinoj konferenciji Ladies of New Business – Gaming Edition.

Iz ptičje perspektive

Mario Poje i Selma Terlević pokrenuli Flat Lab, stop-animaciju koju brendovi obožavaju

Ona zna što je dobar sadržaj, koji će voljeti i brendovi i korisnici, on zna sve to tehnički upakirati. Ona je Selma Terlević, nekoć urednica Grazije, danas lifestyle freelance kolumnistica i novinarka, a on je Mario Poje, omiljeni fotograf na društvenim mrežama (možda i autor neke od vaših slika s avatara). A zajedno su napravili Flat Lab, projekt koji se fokusira na (stop)animacije i to iz ptičje perspektive, koji su prepoznali brojni domaći i strani brendovi kao dobar sadržaj za njihove kanale.

Spencer Hunt na ZFF-u

Za popularizaciju VR igara treba nam naslov za koji će svi pitati: Jesi li ovo igrao?!

Predstavljaju li VR i AR budućnost storytellinga? S kojim se izazovima susreću oni koji rade sadržaj za virtualnu stvarnost? Što je potrebno za masovni uspjeh VR-a? Neka su to od pitanja o kojima sam prošli tjedan razgovarala sa Spencerom Huntom, jednim od gostiju Zagreb Film Festivala, stručnjakom za razvoj interekativnih sadržaja koji se može pohvaliti bogatim iskustvom u razvoju VR projekata i igara.