Scrum Poker aplikacija iz osječkog ureda COBE-ja: Od developera za developere

Znate li što je Scrum Poker? Ako znate što je agilni razvoj softvera, onda vam ovaj pojam neće biti stran. Naime, riječ je o tehnici koju developeri, dizajneri i svi oni koji su uključeni u razvoj koriste ne bi li procijenili koliko je određeni zadatak, koji će se odraditi u idućem “sprintu”, težak ili kompliciran. Postoji razni načini kako se to određuje, od karata do aplikacija, a jednu, nazvanu ScrumFaces, nedavno je napravio COBE, osječko-münchenska tvrtka specijalizirana za izradu mobilnih aplikacija.

scrumfaces

O Scrumu i agilnom pristupu razvoja već ste mogli čitati na Netokraciji (pa čak i pronaći primjer developera koji si je uz pomoć agilnog pristupa organizirao ne samo rad, nego i svakodnevicu). No, ukratko, riječ je o fleksibilnom i holističkom pristupu razvoja proizvoda u sklopu kojeg se, među ostalim, radi u dvotjednim “sprintovima”.

Upravo prije svakog takvog sprinta potrebno je odrediti koliki je trud i koliki su resursi potrebni za izvršavanje određenih zadataka. Jedna od tehnika kojom se to radi jest Scrum ili Planning Poker – jednostavan alat pomoću kojeg svi članovi tima sudjeluju u određivanju koliko je koji zadatak izazovan.

Težina zadatka? Od 0 do beskonačno, ali…

To može biti posebice korisno kad različiti članovi tima imaju različito viđenje o tome koliko je koji zadatak težak ili lak. Ines Jurković, zadužena za komunikacije u tvrtki COBE, pojašnjava.

Ovo pomaže i mlađim članovima tima, ali i klijentu da shvati proces razvoja proizvoda, kao i koliko nešto iziskuje i truda i sredstava. Svi iz tima procjenjuju koliko je jedan zadatak izazovan. Ako nečija procjena odskače od prosjeka, ta osoba mora obrazložiti ostatku tima zašto to misli – njegove argumente tim može prihvatiti ili ne.

Za određivanje težine zadatka koristi se niz brojeva ovisno o aplikaciji, a najčešće je riječ o brojevima iz Fibonaccijevog niza, gdje je najlakši zadatak označen nulom, a najteži osmicom. Tu je i “ekstra” težak zadatak koji se označava znakom beskonačnosti.

Inače, COBE je svoj ured iz Zagreba prije dvije godine preselio u Osijek postavši aktivan član Osijek Software Cityja. Upravo je iz osječkog ureda, u kojemu trenutno ima 12 zaposlenih, i napravljen razvoj same aplikacije Scrumfaces, dok je za simpatičan dizajn zadužen njemački dio tvrtke.

Sličnih aplikacija ima već na tržištu, ali ovu su, objašnjava Ines, napravili prvenstveno za svoje potrebe, a potom je odlučili i podijeliti s drugima. Stoga, ako i sami “zaigrati” Scrum Poker prije idućeg sprinta, preuzmite aplikaciju ScrumFaces putem App Storea ili Google Playa.

Komentari

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Zašto baš ti, čitatelju, trebaš (su)financirati Lupiga.com kroz Indiegogo

"Ali Tena, ja sam libertarijanac/desno orijentiran/ne sviđa mi se njihov ton/ne zanima me politika/umetni svoj razlog". Čitatelju s validnim, ali nedostatnim razlozima, ovo je tekst za tebe!

Intervju

Machina otvara prvu esport akademiju u Hrvatskoj

Akademija za razvoj igara Machina ove godine planira osnivanje prve domaće esport akademije, gdje će mladi igrači steći potrebna znanja za karijeru u esportu.

Panel

Pitali smo poslodavce: Trebaju li developeri završiti fakultet?

Trebaju li developeri imati diplomu ili uz pregršt online alata za učenje programiranja i puno dobre volje, to nije bitno, posebno ako uzmemo u obzir nedostatak IT-jevaca u Hrvatskoj? I kako na cijelu situaciju gledaju - poslodavci?

Što ste propustili...

Panel

Kako je digital privukao stručnjake iz tradicionalnih medija u Telegram media grupu

Karijerne promjene osoba na voditeljskim pozicijama rijetko kad prođu nezapaženo. Ako se radi o više profesionalaca iz iste industrije, kao što se nedavno moglo vidjeti na primjeru Telegram media grupe, koja je dobila kadrovska pojačanja i to iz tradicionalnih medija, možemo li govoriti o jednom širem trendu koji dodatno pokazuje rast i važnost digitala?

Intervju

Machina otvara prvu esport akademiju u Hrvatskoj

Akademija za razvoj igara Machina ove godine planira osnivanje prve domaće esport akademije, gdje će mladi igrači steći potrebna znanja za karijeru u esportu.

Analiza

RGB: Zanimljiv trend ili nepotrebno bacanje novca?

Lijepo je vidjeti što tipkate u mraku, ali je li lijepo apsolutno svaki dio računala i periferije osvjetliti sa 17 milijuna boja? Možda, možda i ne.

Startupi i poslovanje

Kako se projekt Love Wall našao među 30 najboljih ideja Global Youth Foruma u Dubaiju

Ne nailazimo često na projekte koji spajaju ljubav i romantiku s tehnologijom, kao što je recimo Love Wall. Riječ je novosadskom projeku mladog Igora Graića koji se s njim našao među 30 najboljih poduzetničkih ideja na Globalnom forumu mladih u Dubaiju.

Panel

Pitali smo poslodavce: Trebaju li developeri završiti fakultet?

Trebaju li developeri imati diplomu ili uz pregršt online alata za učenje programiranja i puno dobre volje, to nije bitno, posebno ako uzmemo u obzir nedostatak IT-jevaca u Hrvatskoj? I kako na cijelu situaciju gledaju - poslodavci?

Kultura 2.0

Što se može s 22-godišnjim vlogerom koji samoubojstvo koristi kao materijal za viralan video?

Prošli tjedan, 22-godišnji vloger Logan Paul posjetio je japansku šumu Aokigahara, poznatu po brojnim samoubojstvima. Ondje je naišao na mrtvo tijelo, a njegov nezreli pristup dočekala je ozbiljna kritika YouTube zajednice, ali i šire javnosti.