Startupi i poslovanje

Albert Gajšak (u sredini) je karlovački maturant koji je crwdfunding kampanju pokrenuo sa samo 18 godina. Najveća podrška su mi brat Emil i otac Zoran.

KAMPANJA 18-GODIŠNJEG ALBERTA GAJŠAKA

Zadnji sati na Kickstarteru za MAKERbuino; prikupljeno preko 95.000 dolara

Danas je zadnji dan Kickstarter kampanje kojom je karlovački maturant Albert Gajšak predstavio svoju “uradi sam” igraću konzolu MAKERbuino. Zadani cilj od 10.000 dolara postignut je već u prva tri dana, a do zaključivanja kampanje danas u 20 sati prikupljeni iznos bi mogao biti i deset puta veći od očekivanog – brojka se, naime, opasno približava iznosu od 100.000 dolara.

miha_fabjan_smartninja

Više od 1000 polaznika do sada

Međunarodna škola programiranja SmartNinja u svibnju dolazi u Hrvatsku

Kad je riječ o poslu u ICT industriji, brzo upada u oči nesrazmjer ponude i potražnje. Ne radi se samo o nedostatku developera, već općenito osoba s poznavanjem određenih IT vještina, bilo da je riječ o voditeljima projekata, marketingašima, dizajnerima ili stručnjacima za ljudske resurse. No, što ako nakon mature niste odabrali FER ili FOI ili vas jednostavno priroda sadašnjeg posla primorava da usvojite nova znanja? Odgovor bi mogla biti međunarodna škola programiranja SmartNinja koja u suradnji s Netokracijom od svibnja ove godine dolazi i u Hrvatsku! Više o tome ispričao nam je jedan od njenih suosnivača Miha Fabjan.

pobjednici_do_you_even_code

Combisovo studentsko natjecanje

Tim Do you even code? pokazao da zna – i pobijedio na hackathonu try{code}catch!

Nakon 24 sata neprestanog programiranja, u sklopu Combisovog natjecanja try{code}catch u kojemu je sudjelovalo 18 timova, danas su proglašeni i pobjednici. Treće mjesto i 2000 kuna po članu tima osvojio je Desni klik, drugo i 2500 kuna po članu ide u ruke TeamThree, a prvu je nagradu, i 5000 kuna po timu, osvojio Do you even code.

wishster

Intervju s Branimirom Barišićem

Wishster: Povedite svoje prijatelje u ‘šoping’ uz mobilnu aplikaciju

Wishster je aplikacija koja unaprjeđuje iskustvo kupnje na fizičkim lokacijama i omogućuje brzo povezivanje s prijateljima, vašim “šoping guruima”. Aplikaciju je razvila zagrebačka agencija Cinnamon, a o poslovnom modelu, dosezanju ciljane publike te iskustvu u inkubacijskom programu ZIP-a, razgovarali smo s voditeljem projekta, Branimirom Barišićem.