Ladies of New Business

#LadiesZG: Gaming kao najveća zabavna industrija globalno je vrijedna 109 milijardi dolara

Sviđa vam se članak?

Preporučite ga prijateljima i kolegama putem društvenih mreža!

Četvrto izdanje Netokracijinog regionalnog projekta Ladies of New Business, okupilo je jučer u HUB385 oko 150 sudionika, mahom žena, a konferencija je ovaj put bila posvećena – gaming industriji.

“Drago mi je što sam dio ovog projekta, koji je izrastao u regionalni projekt po pitanju angažmana i uključivanja žena, i što imamo priliku razgovarati o gamingu. Gaming je najbrže rastuća industrija u svijetu, a trenutno je u svijetu više od 200 milijuna gamera”, rekla je na samom početku Ivana Marković iz Vipneta pod čijim je generalnim pokroviteljstvom održano i jesensko izdanje Ladies of New Business – Gaming Edition.

Ivana se dotaknula i nedavno osnovane Vip Adria Lige koja je imala svoje uspješno finale u sklopu Reboot InfoGamera.

Želim naglasiti da cilj lige nije pronalaženje i razvoj regionalnih gamera, nego i promocija položaja žena u industriji jer je to još uvijek industrija u kojoj dominiraju muškarci, i drago mi je što konferencijom Ladies of New Business pokazujemo da može i drugačije.

Gaming industrija globalno vrijedi 109 milijardi dolara

Prilika za otvaranje konferencije pripala je Ines Klemenčić, iz Machina Academy s predavanjem Gaming kao najveća zabavna industrija, koja je s okupljenima podijelila zanimljive podatke o gaming industriji. Gamingom smatramo PC igre (23 posto), igre na konzolama (31 posto), mobilne igre (32 posto) te browser/social network igre (4 posto), rekla je Ines.

Sama industrija video igara globalno vrijedi 109 milijardi dolara, a za usporedbu filmska 38,6 milijardi dolara dok hrvatski BDP iznosi 50,4 milijardi dolara.

Prosječna dob igrača je 36 godina, a najčešći motivatori za igranje su socijalizacija, natjecanje, istraživanje svjetova i priča te kratka razbibriga

Žene pretežito igraju sa željom da završe igru, dok je kod muškaraca veći naglasak na natjecanju.

Ines se u prezentaciji dotaknula i esporta kao novog segmenta gaminga, čiji se rast procjenjuje na 1,5 milijardi dolara do 2020. godine, s turnirima posvećenima Doti 2, CS:GO, League of Legends, Hearthsthone, StarCraft II.

Kako izgleda gaming industrija u Hrvatskoj?

Dio prezentacije bio je posvećen i stanju industrije videoigara u Hrvatskoj navevši kako u Hrvatskoj djeluje više od 20 studija, dok na razini šire regije možemo govoriti o više od 120 studija. Također, rekla je kako domaćoj gaming industriji trenutno zapošljava petstotinjak osoba.

U iduće dvije do tri godine brojka će rasti za 200 do 300 ljudi, u dosta tvrtki se događa veliki rast.

Domaća industrija videoigara proizvodi za globalno tržište, a iako ima američke prihode, troškovi su hrvatski, istaknula je Ines i dodala kako se godišnje očekuje rast od 20 posto ove industrije u Hrvatskoj. Za kraj najavila je i skorašnje dijeljenje stipendija za buduće game developere, artiste ili scenariste:

Ladies of New Business i ovaj put se nastavlja mentorskim programom

U nastavku konferencije bilo je riječi o tome kako gaming može biti dobar za marketing, HR i poduzetništva, o ženama kao heroinama u svijetu videoigara, ali i kako ostvariti karijeru u gamingu, bilo da je riječ o streamanju ili developmentu. Kao i ranije, i ovogodišnju konferenciju prati mentorski program koji će uslijediti u narednim tjednima.