Tim Tartle s interaktivnim AR slikovnicama osvojio 30.000 kuna na Hack It! hackathonu

Jučer je dodjelom nagrada za najbolje timove završen 2. Hack It! hackathon u organizaciji Hrvatskog Telekoma i startup inkubatora hub:raum. Na natjecanju je sudjelovalo 10 timova, a 1. mjesto osvojio je tim Tartle, 2. Kibu, a 3. Acervatio.

Pobjednice iz tima Tartle s organizatoricama hackathona i Pepper.

Jučer sam ponovno imala čast sjediti u žiriju hackathona Hack It! koji drugu godinu organiziraju Hrvatski Telekom i inkubator hub:raum. Osim novčane nagrade, koja za prvo mjesto ovaj put iznosi 30.000 kuna, pobjednički tim ima priliku ući i u program startup inkubatora Deutsche Telekoma, uz investiciju, kao što je to imao priliku prošlogodišnji pobjednik, Maggie. A da ne stane samo na tome, jedan od predavača na hackathonu, Renato Librić, osnivač Bouxtiea, obećao je pobjedničkom timu, u slučaju da se ozbiljnije krene u razvoj ideje te se osnuje tvrtka, i dodatnu preseed investiciju od 10.000 dolara.

A sve to čeka tri djevojke iz tima Tartle, u kojem se nalaze Maja Subotić Šušak, Andreja Smetko i Mirela Ćosić, a koje su osmislile Tale Talk, aplikaciju za djecu od 3 do 5 godina, prilagođenu njihovoj neograničenoj mašti, ali i ograničenom vokabularu. Riječ je o interaktivnoj aplikaciji za glasom kontrolirane priče u AR okruženju. Tako se može odabirati scenografija, glavni likovi i trajanje priče, a radnjom i likovima upravljaju dijete i roditelj zajedno.

Drugo mjesto i 15.000 kuna osvojio je tim iz Mađarske, Kibu, s projektom Replica koji želi riješiti problem lošeg iskustva korisnika sa službom za korisnike uz miješanu stvarnost gdje tehničar i klijent mogu odraditi interaktivnu sesiju. Može se koristiti i u edukativne svrhe, kolaboraciju, zdravstvo…

Treće mjesto i 7500 tisuća kuna otišlo je u ruke srednjoškolcima iz Metkovića, koji uz svoj projekt Acervatio žele poboljšati 3D skeniranje uz AI. Primjer korištenja – skenirate predmet i pošaljete ga prijatelju, koji ga može pogledati u AR prostoru. Potencijala tu ima i za proizvođače, koji uz točne mjere koje im korisnik pošalje (primjerice, skenirano stopalo), mogu napraviti savršen proizvod za njih.

Kibu uz pomoć AR-a želi poboljšati službe za korisnike.

Osim ta tri tima, natjecalo ih se još sedam, koji su odabrani među 125 prijavljenih. Oni su nam dali uvid u budućnost komunikacije uz pomoć najnovijih tehnologija:

Brainless Developers

Nisu se bavili, VR-om, AR-om, hologramima… Vidjeli su potencijal u nečemu što postoji u našim telefonima i prije smartphone revolucije, obavijestima uz vibracije. Danas nije moguće reći je li neka poruka koju primimo važna ili nije – dok je ne pogledamo. Aplikacija sluša svaku notifikaciju koju dobijemo, analizira ih i potom poreda po prioritetima. Važnije poruke tako će, primjerice, jače i duže vibrirati, one manje bitne bit će popraćene suptilnijom obavijesti.

Emenemenem

Tim je osmislio CityGoLive, AR mobilnu aplikacija koja oživljava turističke lokacije. Trenutna turistička ponuda je zaostala, smatra tim, vodiči su i dalje papirnati, a uz animaciju sadržaj oko nas postaje interaktivniji i zabavniji te prilagođen današnjim navikama korisnika pametnih telefona.

Acervatio je srednjoškolski tim iz Metkovića koji je osvojio 3. mjesto.

Stix

We360 hibridna je mobilna aplikacija za zabavnu industriju. Riječ je o VR streamingu događaja uživo za krajnje korisnike u sklopu kojega se nudi cijeli paket – VR oprema, aplikacija, partnerstvo s organizatorima događanja, sadržaj za pretplatnike…

MIOC

Još jedan srednjoškolski tim koji je osmislio Augshop, Tripadvisor za kupovinu, aplikaciju za mobilne telefone ili AR naočale. Rješava dva problema – dostupnost predmeta koji nas zanimaju u trgovačkim centrima, a nudi i preporuke prijatelja te obitelji o trgovinama koje su posjetili.

Livemark

Ova aplikacija dopušta korisnicima da ostavljaju AR znakove za druge korisnike bilo gdje na svijetu. Drugačiji je to twist na društvene mreže koji ih postavlja u – stvarni svijet.

Hackathon je trajao 24 sata, a uz programiranje i dizajniranje, bilo je vremena za mentoriranje i predavanja za sudionike.

Shape

Geolokacijska platforma koja inspirira mlade da se uključe u važne stvari uz pomoć AR-a i AI-a. Primjerice, određeni prostori u lokalnoj zajednici mogu se označiti animacijama ili ključnim riječima, što može donijeti dosta podataka o samoj zajednici i okruženju.

Random

Tim želi promijeniti način na koji korisnici komuniciraju s tradicionalnim, fizičkim oglasima – spaja AR i digitalni svijet s offline oglašavanjem uz gamifikaciju.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Zašto baš ti, čitatelju, trebaš (su)financirati Lupiga.com kroz Indiegogo

"Ali Tena, ja sam libertarijanac/desno orijentiran/ne sviđa mi se njihov ton/ne zanima me politika/umetni svoj razlog". Čitatelju s validnim, ali nedostatnim razlozima, ovo je tekst za tebe!

Intervju

Machina otvara prvu esport akademiju u Hrvatskoj

Akademija za razvoj igara Machina ove godine planira osnivanje prve domaće esport akademije, gdje će mladi igrači steći potrebna znanja za karijeru u esportu.

Panel

Pitali smo poslodavce: Trebaju li developeri završiti fakultet?

Trebaju li developeri imati diplomu ili uz pregršt online alata za učenje programiranja i puno dobre volje, to nije bitno, posebno ako uzmemo u obzir nedostatak IT-jevaca u Hrvatskoj? I kako na cijelu situaciju gledaju - poslodavci?

Što ste propustili...

Startupi i poslovanje

Kako financirati inovacijske projekte i startupe kroz EU fondove?

Hrvatskoj je iz Europskih strukturnih i investicijskih (ESI) fondova dostupno 10,5 milijardi eura, a iskorišteno tek 22%. Kako dobiti i iskoristiti dio za vlastitu ideju ili projekt?

Panel

Kako je digital privukao stručnjake iz tradicionalnih medija u Telegram media grupu

Karijerne promjene osoba na voditeljskim pozicijama rijetko kad prođu nezapaženo. Ako se radi o više profesionalaca iz iste industrije, kao što se nedavno moglo vidjeti na primjeru Telegram media grupe, koja je dobila kadrovska pojačanja i to iz tradicionalnih medija, možemo li govoriti o jednom širem trendu koji dodatno pokazuje rast i važnost digitala?

Intervju

Machina otvara prvu esport akademiju u Hrvatskoj

Akademija za razvoj igara Machina ove godine planira osnivanje prve domaće esport akademije, gdje će mladi igrači steći potrebna znanja za karijeru u esportu.

Analiza

RGB: Zanimljiv trend ili nepotrebno bacanje novca?

Lijepo je vidjeti što tipkate u mraku, ali je li lijepo apsolutno svaki dio računala i periferije osvjetliti sa 17 milijuna boja? Možda, možda i ne.

Startupi i poslovanje

Kako se projekt Love Wall našao među 30 najboljih ideja Global Youth Foruma u Dubaiju

Ne nailazimo često na projekte koji spajaju ljubav i romantiku s tehnologijom, kao što je recimo Love Wall. Riječ je novosadskom projeku mladog Igora Graića koji se s njim našao među 30 najboljih poduzetničkih ideja na Globalnom forumu mladih u Dubaiju.

Panel

Pitali smo poslodavce: Trebaju li developeri završiti fakultet?

Trebaju li developeri imati diplomu ili uz pregršt online alata za učenje programiranja i puno dobre volje, to nije bitno, posebno ako uzmemo u obzir nedostatak IT-jevaca u Hrvatskoj? I kako na cijelu situaciju gledaju - poslodavci?