Gaming

Reboot Develop

RPG ili kako igrati Dungeons & Dragons bez Dungeon Mastera

Ovogodišnji Reboot Develop u fokusu je imao RPG ili Role Playing Games te pisanje za igre ili – kako se to stručno zove – narrative design. Drugi dan konferencije otvorili su Brian Fargo, Sven Wincke, Dan Vavra, a trebao je sudjelovati i Chris Avellone koji je zaspao jer se večer ranije malo zanio.

Reboot Develop

Dok tamošnja industrija igara na konzolama umire, Azija se igra na mobitelima

Uz epska predavanja legendarnih dizajnera igara koji su napravili Doom ili Grim Fandango, prošloga vikenda održan Reboot Develop bio je mjesto na kome se u trenu može shvatiti zašto je industrija igara postala utočište kreativaca. Svi su pristupačni, nasmijani i opušteni čak i kad vam pričaju o tome kako su skoro propali ili kako su potrošili dvije godine da proizvedu alat koji ima je omogućio da brže pišu nelinearne zaplete za avanture u skoro realističnom srednjovjekovnom svijetu. No, najbizarnije su i najzanimljivije predavanje održala trojica Japanaca.

I Silver Play nagradom!

Kako je HCL.hr postao prvi domaći medij s više od 100.000 YouTube pretplatnika

U bespućima YouTubea mnoštvo je kanala, a one s velikim brojem pretplatnika, osim internetske slave, čekaju i nagrade kad prijeđu određeni broj pretplatnika koje dodjeljuje sam YouTube. Jednom takvom može se pohvaliti HCL.hr, domaći gaming portal koji je ovih dana dobio Silver Play Button nagradu nakon prelaska broja od 100.000 pretplatnika. Iako nije riječ o jedinom kanalu iz Hrvatske koji je dobio ovo priznanje, zanimljivo je kako je riječ o prvom mediju, a za Netokraciju su ispričali kako je sve krenulo i odakle naglasak na video produkciji.

Prikupljeno 40.000 kuna za djecu u bolnicama

Na 1. turniru Good Game pobijedili Automobili Rimac (Mate nije imao ništa s tim)

U Zagrebu je ovoga vikenda održan najveći humanitarni gaming turnir u regiji – Good Game. Okupivši 16 timova iz cijele Hrvatske, turnir je pokazao kako u domaćim tehnološkim firmama ima odličnih igrača, a naposljetku je pobjedu odnio tim Rimac Automobila, svladavši u finalu Envy. Turnir je skupio oko 40.000 kuna čime će obradovati djecu u bolnicama diljem zemlje.

GG.ME

Dobra igra u dobre svrhe: Rimac, Bellabeat igraju na esports turniru Good Game!

Dobro je činiti dobro, a još je bolje pritom se dobro zabaviti. Upravo to je misao vodilja tima koji stoji iza projekta GG.Me, regionalnog humanitarnog eSports turnira koji se održava uz podršku Netokracije u subotu, 19. ožujka, u prostorima Hub385. Snage će odmjeriti timovi tehnoloških i startup firmi iz cijele regije, igrat će se Counter Strike: Global Offensive, a prikupljena sredstva uložit će se u opremanje dječjih odjela bolnica igraćim konzolama.

presskit(), distribute(), contract()

3 besplatna alata za developere igara za pomoć s marketingom, medijima, ugovorima

Uz razvoj video igara, tko još ima vremena za dizajniranje web stranice, kontaktiranje stotine novinara i sastavljanje ugovora s outsourcing partnerima? Ipak, sva tri elementa su od ključne važnosti želite li prodati igru i zaraditi na njoj. Srećom, vrijedni developeri Rami Ismail, Martijn Frazer i Adriaan de Jongh omogućili su vam prečace za brzo ostvarivanje tih ciljeva: presskit(), distribute() i contract().

#gamedev #indiegame #indiedev

9 Twitter hashtagova koje mora znati svaki developer indie igara

Žonglirajući između različitih zanimanja pri razvoju igre, upravljanja financijama i timom te prezentiranja ideje izdavačima i ulagačima, indie developeri često zaborave u svoj prenatrpani raspored ugurati mjesta za marketing – najvažniju sporednu stvar u industriji video igara. Šteta, jer se sa samo 140 znakova potencijalno mogu izdvojiti od hrpe jednako nepoznatih studija, povezati s uspješnim imenima i potencijalnim partnerima te privući pozornost uglednih publikacija i novinara iz branše. Što, kako i kada tvitati ako ste indie game developer?

Trgovine igara postaju izdavači

Zašto GameStopu i Humble Bundleu obična prodaja video igara više nije dovoljna?

GameStop, svjetski lanac trgovina video igara s više od 6200 prodajnih mjesta i, prema IGN-u, 62 milijuna korisnika, te Humble Bundle, digitalna platforma koja se proslavila prodajom igara u paketu, odlučili su ući u izdavački biznis. Novopečeni izdavači razvili su jedinstvenu strategiju za osvajanje kupaca, radikalno drugačiji pristup od tradicionalnih izdavača, no može li se zaista izdavanje igara isplatiti njima i developerima?