Gaming

Godina Loot Boxova

Pay-to-win igranje ili kockanje: Što nam donosi prokletstvo nagradnih kutija?

Igranje je uvijek bilo povezano s određenom razinom sreće, bilo da je u pitanju bacanje kockica ili izvlačenje karata. Takvi rezultati, koji ovise o statističkoj vjerojatnosti, znali su nas razljutiti i razveseliti, no malotko bi nakon partije neke igre izašao bijesan. Ipak, igrači koji očekuju rezultat na osnovu vještine, s razlogom su bijesni na sistem koji njihov trud spušta na razinu igre na sreću. Tu frustraciju osjećaju igrači pojedinih video igara danas, a na kraju, i cijela gaming zajednica koja je pred pohlepom, prvenstveno EA studija, došla do toga da podiže peticije za pravnu regulaciju. O čemu je riječ? O običnim, malim, nagradnim kutijama – koje zlata vrijede.

MARKO TOMINIĆ, TANAIS GAMES:

Uspjeh igre ovisi 50 posto o samom razvoju, a ostalih 50 o marketingu

Budući da već neko vrijeme pratim crowdfunding scenu, kako stranu tako i domaću, dobro znam koliko je važno graditi zajednicu mjesecima prije samog lansiranja kampanje. Kako to izgleda kad radite igru koju ćete uskoro predstaviti na Kickstarteru? Više o tome, ali i izazovima s kojima se jedan indie studio suočava u razvoju igre, saznala sam od Marka Tominića iz studija Tanais Games koji već neko vrijeme radi na razvoju 2D point & click avanture Saint Kotar.